Tätä samaa oravanpyörää tälläkin viikollaAnniel kirjoitti:Töitätöitätöitä, kokoukseen ja sitten lisää töitä! *paniikki"hymiö"*
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tätä samaa oravanpyörää tälläkin viikollaAnniel kirjoitti:Töitätöitätöitä, kokoukseen ja sitten lisää töitä! *paniikki"hymiö"*
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Herraisä, mitä ihmettä sää aiot tehdä...ja siis oot tehny sillä???kuriton kirjoitti:Mietin kuumeisesti, josko jo viimeinkin raaskisin ostaa lasihiomakoneen..ettei tarvis enää lainavärkkejä käytellä.
Moniteholinssit ja aurinkolasit itelle.amanita kirjoitti:Herraisä, mitä ihmettä sää aiot tehdä...ja siis oot tehny sillä???kuriton kirjoitti:Mietin kuumeisesti, josko jo viimeinkin raaskisin ostaa lasihiomakoneen..ettei tarvis enää lainavärkkejä käytellä.
Myytkös oikein tuotteitasi, vaiko vaan omiksi tarpeiksi hioskelet?kuriton kirjoitti: Moniteholinssit ja aurinkolasit itelle.Ei vaaniskaan, kyllä mää oon harrastanut lyijylasitöitä ja siinä tuota konetta tarvitaan.
Vain omaksi iloksi tätä harrastan.amanita kirjoitti:Myytkös oikein tuotteitasi, vaiko vaan omiksi tarpeiksi hioskelet?kuriton kirjoitti: Moniteholinssit ja aurinkolasit itelle.Ei vaaniskaan, kyllä mää oon harrastanut lyijylasitöitä ja siinä tuota konetta tarvitaan.
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Onnea!nalle76 kirjoitti:Pientä juhlimista uuden työpaikan johdosta. Rauhallisesti kummiskin.....kai.
Eikun rivitalossa pikkuruisen metsikön reunassadarthmother kirjoitti:Asukkonä Tiffanylla vahi tuamiokirkossa
Viesti Kirjoittaja Macco »
Taidan tietää paikan, oon käynyt sielläkuriton kirjoitti:Eikun rivitalossa pikkuruisen metsikön reunassadarthmother kirjoitti:Asukkonä Tiffanylla vahi tuamiokirkossa
Niin juuri, sinä punatukkainen miäs siellä.. silloin kerran saunomassa!Macco kirjoitti:Taidan tietää paikan, oon käynyt sielläkuriton kirjoitti: Eikun rivitalossa pikkuruisen metsikön reunassa
Shokkiinko mänit juuri nyt?darthmother kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Maza »