Olin se toinen voittaja. Ehdin vain ostaa eilen velaksi 3 350 000€:lla muutaman Hummerin, joten sinnehän koko potti meni..egoste kirjoitti:Mä luulen että minä, mutta en löydä kuittia mistään...
No, saimpa ainakin ilmaiset leikkikalut.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Olin se toinen voittaja. Ehdin vain ostaa eilen velaksi 3 350 000€:lla muutaman Hummerin, joten sinnehän koko potti meni..egoste kirjoitti:Mä luulen että minä, mutta en löydä kuittia mistään...
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kyllä multa voi tilata ilman miljoonavoittojakinLare kirjoitti:Katolle tilaisin kukkasuunnitelman Annielilta.
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Hyvä idea. Itse voisin ruveta ammattilaiseksi eukonkantokisoihin. Talvet metsästäisin kannettavia.EKorppi kirjoitti:Ryhtyisin sulkapalloammattilaiseksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiitos vaan Lare kahvinroippeista näppiksellä.....Lare kirjoitti:Hyvä idea. Itse voisin ruveta ammattilaiseksi eukonkantokisoihin. Talvet metsästäisin kannettavia.EKorppi kirjoitti:Ryhtyisin sulkapalloammattilaiseksi.
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja iApple »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
ja itse siis olet miljardööri?Touho kirjoitti:Miljoona euroa on vielä suht pieni raha, joten eipä sillä kait vielä mitään kovin lennokasta saisi aikaan.
Varmaan sillä vois vaikka viettää ensi talven suht mukavasti jossain muualla, missä on vähemmän lunta ja pakkasta. Osittain suunnitelmat riippuisivat varmaan vähän siitäkin, mistä ja miten tuo miljuuna sitten tulisi, olisiko se verottajalta suojassa vai ei, liittyisikö sen saamiseen joku catchi, jne.
Viesti Kirjoittaja Acid7 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Olikos näillä jotain eroa?MacFinn kirjoitti:käyttää rahat viinaan, lauluun ja naisiin ja loput tuhlata.
Viesti Kirjoittaja Macco »
On, paljonkin. Mutta tuossa on vain sellainen ristiriita, ettei rahoja tuhlattavaksi asti riittäisi. Laulu ei paljoa maksa, viinaan saa menemään paljon, kunnes menee maksa, mutta naisten jälkeen ei kyllä jää mitään tuhlattavaksi.Pikkuroope kirjoitti:Olikos näillä jotain eroa?MacFinn kirjoitti:käyttää rahat viinaan, lauluun ja naisiin ja loput tuhlata.![]()
![]()
![]()