Hajottaako?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Hajottaako?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )
Viesti Kirjoittaja septic »
Missä oot intissä ja missä hommissa, jos kerran 270 palvelet?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )
Viesti Kirjoittaja rok »
Itse asiassa ei niinkään. Tietyt piirteet toki ketuttaa, mutta armeija on kokonaisuudessaan ollut mulle positiivinen yllätys!Anghorn kirjoitti:Hajottaako?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )
Lämärinä maineikkaassa Rakuunaeskadroonassa.septic kirjoitti:Missä oot intissä ja missä hommissa, jos kerran 270 palvelet?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )
Ps. TJ96
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Ottakaa rauhallisesti.. se on "OHI ON" vasta haudassa.rok kirjoitti:Itse asiassa ei niinkään. Tietyt piirteet toki ketuttaa, mutta armeija on kokonaisuudessaan ollut mulle positiivinen yllätys!Anghorn kirjoitti:Hajottaako?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )![]()
Lämärinä maineikkaassa Rakuunaeskadroonassa.septic kirjoitti:Missä oot intissä ja missä hommissa, jos kerran 270 palvelet?rok kirjoitti:Paukkui jo hetki sitten, mutta paukkui kuitenkin!
TJ200
(nyt kyllä jo 193 8) )
Ps. TJ96
Tiukkaa skabaa.vinouma kirjoitti:Tonni meni rikki - oho![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja mac-proffa »
Se on sinänsä melkoisen paljon..Macco kirjoitti:Kuusdonaa meni just rikki.
Viesti Kirjoittaja Macco »
On kai se... hassua vaan, että kolmedonaa tuntui aikoinaan paljon enemmältä kuin tämä...Pikkuroope kirjoitti:Se on sinänsä melkoisen paljon..Macco kirjoitti:Kuusdonaa meni just rikki.
Hassua, että joskus me oltiin aika lähellä toisiamme tossa viestimäärässä..Macco kirjoitti:On kai se... hassua vaan, että kolmedonaa tuntui aikoinaan paljon enemmältä kuin tämä...Pikkuroope kirjoitti:Se on sinänsä melkoisen paljon..Macco kirjoitti:Kuusdonaa meni just rikki.
Oltiinko?Pikkuroope kirjoitti:Hassua, että joskus me oltiin aika lähellä toisiamme tossa viestimäärässä..
Mää kävin yks päivä kysymässä, tilattua sais tuolta kiinasta, jostain hiilikaivokselta väittivät, nääs..Macco kirjoitti:Oltiinko?Pikkuroope kirjoitti:Hassua, että joskus me oltiin aika lähellä toisiamme tossa viestimäärässä..Mistähän mulle tuo nelisentuhatta viestiä on tullut, ei mitään mielikuvaa
![]()
Viidentonnin kohdalla ajattelin että nyt varmaan tahti hiipuu kovasti... kahdessa kuukaudessa tuli sitten 1000 viestiä... Pitäisköhän ostaa elämä? Saako niitä Gigantista?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Huomasi.Blank^ kirjoitti:Huomasiko kukaan, että hompussa rikottiin 700000 viestin raja n. 600 viestiä sitten?
Taisi mennä rikki eilen tai toissapäivänä.
Viesti Kirjoittaja pempe »
Viesti Kirjoittaja Aperture »