Terribly nice to see the old familiar.Crimson kirjoitti:Olen selkä.
Translation by google.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Terribly nice to see the old familiar.Crimson kirjoitti:Olen selkä.
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Koeviikko kenties? Meikäläisellä huomenna eka koe, maanantaina, tiistaina ja torstaina seuraavat.Luiro kirjoitti:Perjantai vapaana, eli viikonloppu alkaa jo tänään!
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Meikäläisellä oli tänään kreikan koe, huomenna vaan englannin kuuntelu valmistelussa..Anghorn kirjoitti:Koeviikko kenties? Meikäläisellä huomenna eka koe, maanantaina, tiistaina ja torstaina seuraavat.Luiro kirjoitti:Perjantai vapaana, eli viikonloppu alkaa jo tänään!
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Täsmälleen samanlaiset kuviot täällä. Myöskin hehkutan että nämä - vaihteeksi Suomen kelit - ovat kerrassaan loistavat.Luiro kirjoitti:Perjantai vapaana, eli viikonloppu alkaa jo tänään!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mulle tarjottiin vapaalippuja tuonne, mutta oli pakko kieltäytyä. Katsoin Kuva & Kamera -messut mielekkäämmiksi. 8)Anniel kirjoitti:Huomenna Kevätpuutarhamessuille ihanien naisten kanssa ja sitten yöpymistä, turinointia ja varmaan pari siideriäkin![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tää oli ihan ehtaa flimmeriä(eteisvärinää) eli sambaa ja rumbaa 16h putkeen eikä tietoakaan hetkellisestäkään tasaisesta sykkeestä. 2 kertaa on aiemmin täräytetty sähköllä komppi takas oikeaksi mutta nyt kääntyi itsestään kun vaan lepäsi. Liikarasitus ja valvominen mullakin laukoo tuon mutta nyt oli lisäksi syy se että noiden lisäksi olin puupää ja söin liian raskasta ruokaa liikaa kerralla työpäivän jälkeen illalla ja vielä tolkuttoman äpäkkää salmiakkia siihen päälle ja sitten sitä jo mentiin. Eli nyt napsahti tuokin touhut "kiellettyjen aineiden" listalle tuossa mittakaavassa.darthmother kirjoitti:^Muljahtelj? Mulla teki joskus niin muutaman päivän, johtui pitkästä valvomisjaksosta runsas nukkuminen palautti mokoman oikeaan rytmiin
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Nukkuma-aika......(Pyysit muistuttamaan)......sinitiainen kirjoitti:Minä jo nukahdin ennen filosofin vastausta läppäri polvillani ja heräsin kun se oli luistaa lattiaan. Vastaan hetken perästä pikkuisen pidemmin. Enkä ole melatoniinia vielä edes apteekista hakenut.
Kiitosamanita kirjoitti:Nukkuma-aika......(Pyysit muistuttamaan)......sinitiainen kirjoitti:Minä jo nukahdin ennen filosofin vastausta läppäri polvillani ja heräsin kun se oli luistaa lattiaan. Vastaan hetken perästä pikkuisen pidemmin. Enkä ole melatoniinia vielä edes apteekista hakenut.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Ja minä nyt sanon hyvää yötä pitkästä aikaa Paapalle ja Nallellensa sekä muille ja kirjaan itseni ulos.Paapa kirjoitti:Vielä vajaa viikko ja sunnuntai-ilta jo vapaata!
Salmiakki on tuossa voinut olla se viimeinen, joka katkaissut kamelin selän, kun aiheuttaa kaliumsuolan mataluutta seerumissa eli hypokalemiaa, joka voi eteisvärinän laukaista, ja toisaalta jonka korjaaminen yksistäänkin ilman varsinaisia lääkkeitä viitealueen ylärajan tuntumaan saattaa normaalirytmin palauttaa. Vallankin jos Jone syönyt niitä salmiakkiautoja, joista on joskus kirjoittanut, ja joissa varmaan on erityisen paljon lakritsijuurta. Turkinpippurit on myös tuossa suhteessa pahoja.Jone kirjoitti:Tää oli ihan ehtaa flimmeriä(eteisvärinää) eli sambaa ja rumbaa 16h putkeen eikä tietoakaan hetkellisestäkään tasaisesta sykkeestä. 2 kertaa on aiemmin täräytetty sähköllä komppi takas oikeaksi mutta nyt kääntyi itsestään kun vaan lepäsi. Liikarasitus ja valvominen mullakin laukoo tuon mutta nyt oli lisäksi syy se että noiden lisäksi olin puupää ja söin liian raskasta ruokaa liikaa kerralla työpäivän jälkeen illalla ja vielä tolkuttoman äpäkkää salmiakkia siihen päälle ja sitten sitä jo mentiin. Eli nyt napsahti tuokin touhut "kiellettyjen aineiden" listalle tuossa mittakaavassa.darthmother kirjoitti:^Muljahtelj? Mulla teki joskus niin muutaman päivän, johtui pitkästä valvomisjaksosta runsas nukkuminen palautti mokoman oikeaan rytmiin
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja Maza »