Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Ei ollut koeviikkoa.Anghorn kirjoitti:Koeviikko kenties? Meikäläisellä huomenna eka koe, maanantaina, tiistaina ja torstaina seuraavat.Luiro kirjoitti:Perjantai vapaana, eli viikonloppu alkaa jo tänään!
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Jeee! Ette ikinä arvaa mikä tuli tänään kotiin! Jipiijipii!Jone kirjoitti:Jipii!! Löysin todella harvinaisen soittimeni netistä jonka möin pois n.10v sitten. Aivan hirmuisen upea soittopeli ja hyvä soittaa. Maksoi tuolloin $5195 ja nyt enää osasen tuosta mutta erittäin kurantti peli vieläkin ja ollut nämä vuodet hyvissä käsissä tutulla. Ympäri mennään ja yhteen tullaan![]()
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Eipä kun on korvikkeet päässä ja jalka vaan teputtaa tahtia maton reunaan ja flyygelisoundi soi. Kahvia on kupissa ja sulkakynä piirtää suoraan historiaa nuottipaperille. Ajoin äsken itseni kaljuksi ja opettelen tässä juuri polttamaan piippua otsa mietteliäästi kurtussa. Saatan käydä kohta verkkaisella kävelyllä joen rantamilla kävelykeppiin nojaillen, baskeri päässä ja patonki kainalossa.ManiMicci kirjoitti:Taitaa naapurit kohta postailla vuodatustopicciin.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tämä muistiin jonnekin - (ainakin alku)vuoden hehkutus!?Jone kirjoitti:Jipiijipii!plim
plom
poinks
Kuis se parta....?Jone kirjoitti: Ajoin äsken itseni kaljuksi ja opettelen tässä juuri polttamaan piippua otsa mietteliäästi kurtussa. Saatan käydä kohta verkkaisella kävelyllä joen rantamilla kävelykeppiin nojaillen, baskeri päässä ja patonki kainalossa.
ja partaa on, mä takaan sen..amanita kirjoitti:Kuis se parta....?Jone kirjoitti: Ajoin äsken itseni kaljuksi ja opettelen tässä juuri polttamaan piippua otsa mietteliäästi kurtussa. Saatan käydä kohta verkkaisella kävelyllä joen rantamilla kävelykeppiin nojaillen, baskeri päässä ja patonki kainalossa.
Aha, mahdatkin olla erikoinen näky!Jone kirjoitti:ja partaa on, mä takaan sen..amanita kirjoitti: Kuis se parta....?
No oon, aina mie oon.. Mutta vähän ehgä jukuhuiputin kaljuuntumisessa. Ja nyt täällä mennään hyper hyvällä flyygelisoundilla kipaletta Angels - Robbie Williams ja kynttilät lepattaa.. aaaahamanita kirjoitti:Aha, mahdatkin olla erikoinen näky!Jone kirjoitti:ja partaa on, mä takaan sen..amanita kirjoitti: Kuis se parta....?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mikäli olen ymmärtänyt, Lilius uskoo ihan oikeasti ansainneensa joka pennin (tähän saakka Forttumilta 15 milliä käteen) ihan reilusti ja rehellisesti. Käsittämättömistä tuloistaan huolimatta hän kitisee ja kiukuttelee kuin pahainen kakara eikä siis enää leiki meidän kaa. Luulisi että tuollaisia rahoja maksetaan vain todella poikkeuksellisia ominaisuuksia ja kykyjä omaavalle yksilölle, mutta aika neiti tuntuu tämä huippujätkä olevan tosipaikassa.Sherukka kirjoitti:Jihaa! Onnea-onnea! http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1671203
Mikael Liliukselle ennätyseläke - 40 000 euroa kuukaudessa!
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Mikäli olen ymmärtänyt, Lilius uskoo ihan oikeasti ansainneensa joka pennin (tähän saakka Forttumilta 15 milliä käteen) ihan reilusti ja rehellisesti. Käsittämättömistä tuloistaan huolimatta hän kitisee ja kiukuttelee kuin pahainen kakara eikä siis enää leiki meidän kaa. Luulisi että tuollaisia rahoja maksetaan vain todella poikkeuksellisia ominaisuuksia ja kykyjä omaavalle yksilölle, mutta aika neiti tuntuu tämä huippujätkä olevan tosipaikassa.Sherukka kirjoitti:Jihaa! Onnea-onnea! http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1671203
Mikael Liliukselle ennätyseläke - 40 000 euroa kuukaudessa!
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Montako sataa?Paapa kirjoitti:Huomisen jälkeen vapaapäivää!
TartossaTheKraken kirjoitti:Tosiaan olen tässä virossa Tarttossa (vai taipuuko se Tartossa?)
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viikko ja yks päivä päälle vapaata alkoi äsken. Äijä menee pesukoneesen, vaatteet suihkuun ja sitten suhautellaan toinenkin tölkki auki ja Nallen viereen! Olleet nää vapaat vähän vähissä viimeaikoina. JIPPII!!!!!!!mikastus kirjoitti:Montako sataa?Paapa kirjoitti:Huomisen jälkeen vapaapäivää!Vai onko ei-toivottua vapaapäivää
?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tulkitsenko oikein: Rouvake värjäsi päänsä ja sai uuden leikkauksenkin hiuksiinsa jne. ja sinä näytät nuoremmalta??? Kun lukee sun viestin, tuolta se ainakin vaikuttaa.Repe Ruutikallo kirjoitti:Rouvake värjäsi reilu viikko sitten pään melkein mustaksi ja pisti kulmiin kestoväriä. Perjantaina tukka sai uuden leikkauksen suosimassaan kamppaamo Oranssissa Ylöjärvellä. Erinomasta jälkeä! Jumankekka kyllä nyt kaatuis naisia kun heinää kun jätkä näyttää ikästään 15 vuotta nuoremmalta! Mutku... ja loppu vuodatustopicciin...Ei vainkaan, oon ihan onnellinen omalla vaatimattomalla tavallani.