Arvatkaa mitä tuikkasin nieluunJone kirjoitti:Duuni ohi ja himoitsen muutamaa keskikaljaa ja vakibaariin korttipöytään ja tieteilemään ja parantamaan maailmaa. Ensin pitää siivota

Viesti Kirjoittaja Jone »
Arvatkaa mitä tuikkasin nieluunJone kirjoitti:Duuni ohi ja himoitsen muutamaa keskikaljaa ja vakibaariin korttipöytään ja tieteilemään ja parantamaan maailmaa. Ensin pitää siivota
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hieno!kallekilponen kirjoitti:Kieltämättä aika makea fillari:
http://www.gocycle.com/
hupaisa flash animaatio, kun klikkaa etunapaa ja jää sitä moottorimainosta vaan tuijottaan, eikä klikkaa ruksista pois, niin kohta alkaa eturenkaasta nouseen savu....
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Eikö tämä yhtään lohduttaisi?hatey kirjoitti:Leica M8 ja lajitelma tötteröitä. Mutta ei niihin ikinä raha riitä....
Viesti Kirjoittaja Macco »
Suomen lainsäädäntö kieltämättä välillä hatuttaa. Segway ei taida vieläkään olla meillä sallittu vekotin liikenteessä? Ja veikkaanpa, että mikäli tämä "Segway-auto" tulee massatuotantoon, niin Suomessa ei ole tuokaan sallittumikastus kirjoitti:Hieno!kallekilponen kirjoitti:Kieltämättä aika makea fillari:
Todella näppärä vekotin olisi. Suomessa kuitenkin ollaan - taas tässäkin - niin hiton edistyksellisiä, että tuo ei sellaisenaan meille kelpaa polkupyöräksi. Se on mopo. Eikä se taida kelvata sellaiseksikaan. Meillä kun pitää oikeasti polkea sitä pyörää.
mikastus kirjoitti:Hieno!kallekilponen kirjoitti:Kieltämättä aika makea fillari:
Todella näppärä vekotin olisi. Suomessa kuitenkin ollaan - taas tässäkin - niin hiton edistyksellisiä, että tuo ei sellaisenaan meille kelpaa polkupyöräksi. Se on mopo. Eikä se taida kelvata sellaiseksikaan. Meillä kun pitää oikeasti polkea sitä pyörää.
Moottoriavusteinen polkupyörä on kuitenkin sallittu mikäli sitä poljetaan jopa silloin, kun ei olisi tarvis.
Olen semmoista kokeillut, ja meno oli kyllä erittäin huokeaa. Ihan ihmeellistä jopa. Kiinassahan moisia on jokunen miljoona. Tai sitten ihan miljardi. Melko villin näköistä oli kun ei ensin hoksannut asiaa, ja ihmetteli miten noi pikkutytöt aaamukuudelta paahtaa ihan_hiton_moista vauhtia töihinsä. Ei ollut hiki, eikä otsa kurtussa. Viuhahtivat vain ohitse, lähes autojen vauhtia.
Paljonkohan tuo mahtaa meillä maksaa? Luulen vahvasti että skootterimopoja saa murto-osahintaan.
Joo, se on jo listattu henkilökohtaiseen budjettiin seuraavaksi hankinnaksitekerolant kirjoitti:Eikö tämä yhtään lohduttaisi?hatey kirjoitti:Leica M8 ja lajitelma tötteröitä. Mutta ei niihin ikinä raha riitä....
http://img1.iwascoding.de/1/2009/03/21/ ... 433827.jpg
http://cgi.ebay.de/LEICA-Digilux-3-Set- ... 240%3A1318
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Uskomaton yhteensattuma!hatey kirjoitti:Joo, se on jo listattu henkilökohtaiseen budjettiin seuraavaksi hankinnaksitekerolant kirjoitti:Eikö tämä yhtään lohduttaisi?hatey kirjoitti:Leica M8 ja lajitelma tötteröitä. Mutta ei niihin ikinä raha riitä....
http://img1.iwascoding.de/1/2009/03/21/ ... 433827.jpg
http://cgi.ebay.de/LEICA-Digilux-3-Set- ... 240%3A1318![]()
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 00#p701733
Ok. Mutta sen ei tarvitsisi olla "vain"-poljettavana moottorisoituva, jos meillä ei niin määrättäisi. Tosin varmaan muuallakin on samanmoisia keinotekoisia määräyksiä, ei vain meillä.kallekilponen kirjoitti:Tuo on nimenomaan moottoriavusteinen polkupyörä, eli moottori pyörii kun poljetaan. Ja tiedot löytyvät sivun alaosasta.
Ihan hyvä, että on itse poljettava. Itse ainakin kuvittelisin käyttäväni moottoria nimenomaan apuna ylämäissä jne, mutten niinkään pääasiallisena voimanlähteenä.mikastus kirjoitti:Ok. Mutta sen ei tarvitsisi olla "vain"-poljettavana moottorisoituva, jos meillä ei niin määrättäisi. Tosin varmaan muuallakin on samanmoisia keinotekoisia määräyksiä, ei vain meillä.kallekilponen kirjoitti:Tuo on nimenomaan moottoriavusteinen polkupyörä, eli moottori pyörii kun poljetaan. Ja tiedot löytyvät sivun alaosasta.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin, muutenhan olisi kai sama ajella skootterillakallekilponen kirjoitti:Ihan hyvä, että on itse poljettava. Itse ainakin kuvittelisin käyttäväni moottoria nimenomaan apuna ylämäissä jne, mutten niinkään pääasiallisena voimanlähteenä.mikastus kirjoitti:Ok. Mutta sen ei tarvitsisi olla "vain"-poljettavana moottorisoituva, jos meillä ei niin määrättäisi. Tosin varmaan muuallakin on samanmoisia keinotekoisia määräyksiä, ei vain meillä.kallekilponen kirjoitti:Tuo on nimenomaan moottoriavusteinen polkupyörä, eli moottori pyörii kun poljetaan. Ja tiedot löytyvät sivun alaosasta.
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Eipä silti, että joku tuollaisella kehtaisi ajella.Macco kirjoitti: Suomen lainsäädäntö kieltämättä välillä hatuttaa. Segway ei taida vieläkään olla meillä sallittu vekotin liikenteessä? Ja veikkaanpa, että mikäli tämä "Segway-auto" tulee massatuotantoon, niin Suomessa ei ole tuokaan sallittuEipä silti, GM voi mennä nurin, ennen kuin saavat tuon tuotantoon...
Segwayllä ajelisin mielelläni, tuon kanssakaankehtaaminen ei olisi ongelma, vaan ennemmin ajatus siitä mitä kävisi jos tulisi kohtaaminen oikean auton kanssa...The raconteur kirjoitti:Eipä silti, että joku tuollaisella kehtaisi ajella.Macco kirjoitti: Suomen lainsäädäntö kieltämättä välillä hatuttaa. Segway ei taida vieläkään olla meillä sallittu vekotin liikenteessä? Ja veikkaanpa, että mikäli tämä "Segway-auto" tulee massatuotantoon, niin Suomessa ei ole tuokaan sallittuEipä silti, GM voi mennä nurin, ennen kuin saavat tuon tuotantoon...
Se pelkällä napilla ajo ei tietenkään poista sitä että käyttää apuvoimaa vain tarvittaessa. Skootteriin ei oikein voi verrata, kun sitä joutuu työntämään kun voimanlähde ei enää anna apujaan.Macco kirjoitti:Niin, muutenhan olisi kai sama ajella skootterillakallekilponen kirjoitti:Ihan hyvä, että on itse poljettava. Itse ainakin kuvittelisin käyttäväni moottoria nimenomaan apuna ylämäissä jne, mutten niinkään pääasiallisena voimanlähteenä.
Ei, mutta se on silti eri ajatus. Itse ainakin näen apumoottorin siten että voin polkea kokoajan täsmälleen samalla voimalla, niin tasaisella kuin ylämäessäkin. Eli ylämäessäkään en mene kokonaan moottorin voimalla, vaan poljen tasan yhtä kovalla voimalla kuin polksin suoralla, ja moottori hoitaa erotuksen.mikastus kirjoitti:Se pelkällä napilla ajo ei tietenkään poista sitä että käyttää apuvoimaa vain tarvittaessa. Skootteriin ei oikein voi verrata, kun sitä joutuu työntämään kun voimanlähde ei enää anna apujaan.Macco kirjoitti:Niin, muutenhan olisi kai sama ajella skootterillakallekilponen kirjoitti:Ihan hyvä, että on itse poljettava. Itse ainakin kuvittelisin käyttäväni moottoria nimenomaan apuna ylämäissä jne, mutten niinkään pääasiallisena voimanlähteenä.
Silloin kun on apuvoima käytössä, niin se on lähestulkoon vaan polkimien pyörittelyä. Eli ikäänkuin kytkemistä tai kaasuttamista. Käsittääkseni siinä ei ole käytännössä oikeastaan juurikaan enää merkitystä polkemisvoimalla kuten perinteisellä pyörällä, vain sillä kuinka nopeasti pyörittää jaloillaan polkimia. Niin suuri tuo apuvoima on.kallekilponen kirjoitti:Ei, mutta se on silti eri ajatus. Itse ainakin näen apumoottorin siten että voin polkea kokoajan täsmälleen samalla voimalla, niin tasaisella kuin ylämäessäkin. Eli ylämäessäkään en mene kokonaan moottorin voimalla, vaan poljen tasan yhtä kovalla voimalla kuin polksin suoralla, ja moottori hoitaa erotuksen.
Viesti Kirjoittaja amanita »
mikastus kirjoitti: Mutta himottaisihan tuo, kuten ketjussa kuuluukin. Loimulohtakin himottaisi (vai ilmaistaankohan se "loimuloheakin himottaisi"?).
Onks toi nyt sitten sitä kun "loimottaa" ?amanita kirjoitti:Loimulohikin himottaisi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voisipa hyvinkin olla, kivasti keksitty.mikastus kirjoitti:Onks toi nyt sitten sitä kun "loimottaa" ?amanita kirjoitti:Loimulohikin himottaisi.
Tiän kyl. Mutta jos taas sanotaan, että loimulohikin himottaisi, niin eikö loimulohi silloin olisi tekijä, vaikka sen tulisi olla haluamisen objekti. Ja himottaa olis sitten verbi. Millaista tekemistä tämä himotus, himottaminen oikein olisikaan ? Mietin vaan.amanita kirjoitti:Muuten kun kirjoitit että loimulohtakin himottaisi, silloinhan subjekti on se loimulohi, notta sitä siis muka himottaisi, tulen loimussa hitaasti kypsyvää kalapuolikasta, tiäks.![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »