Ei sentään ole mun. Alaikäisenä en muutenkaan hirveesti autoja omistele

Viesti Kirjoittaja iPSP »
Ei sentään ole mun. Alaikäisenä en muutenkaan hirveesti autoja omistele
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Voi kai sitä omistaa, mutta ajaa ei saa suljetun radan ulkopuolella.iPSP kirjoitti: Ei sentään ole mun. Alaikäisenä en muutenkaan hirveesti autoja omistele
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Aika laihaksi jää omistuksen hyöty silloinkallekilponen kirjoitti:Voi kai sitä omistaa, mutta ajaa ei saa suljetun radan ulkopuolella.iPSP kirjoitti: Ei sentään ole mun. Alaikäisenä en muutenkaan hirveesti autoja omistele
Viesti Kirjoittaja hatey »
höh, audihan on vaan volkkari, jossa on DKWn merkki keulassaamanita kirjoitti: Kaikki Audit on tyylikkäitä. Oi toi on upee, nami!!![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Taitaa olla DEEKAAVEE! Ja rengas irtoo sopivassa kaarteessa!hatey kirjoitti:höh, audihan on vaan volkkari, jossa on DKWn merkki keulassaamanita kirjoitti: Kaikki Audit on tyylikkäitä. Oi toi on upee, nami!!![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Noh noh, eipä unohdeta Auto Unionin menneisyyttä...esim Type C:hatey kirjoitti:höh, audihan on vaan volkkari, jossa on DKWn merkki keulassaamanita kirjoitti: Kaikki Audit on tyylikkäitä. Oi toi on upee, nami!!![]()
merkki
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Olen iloluontoinen ihminenmikastus kirjoitti:Kotiovi? Hieno kyllä. Ja iloinenkinhatey kirjoitti:Kuva: ovi.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Pysähtyneisyys on kovin nättiä näissä, kuvastuukohan räpsääjän mielentila? Ja mv rulaa aina.hatey kirjoitti:Usvasää on aina hienoa, valo on pehmeää ja ilma kosteaa. Eikä näy liika pitkälle. Näkyy vain olennainen.
Turha hötkyily on turhasta.mikastus kirjoitti:Pysähtyneisyys on kovin nättiä näissä, kuvastuukohan räpsääjän mielentila? Ja mv rulaa aina.hatey kirjoitti:Usvasää on aina hienoa, valo on pehmeää ja ilma kosteaa. Eikä näy liika pitkälle. Näkyy vain olennainen.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Jouduikkos sen resitentin mukana ulkomaille kuvausmatkalle?hatey kirjoitti:kuva
f3.5, 1/6 sec, iso 100, 100mm