Jep, on autossa koko ajan. En ole edes viitsinyt laittaa tuohon kotteroon minkäänlaisia lämmityksiä, joten laitteet on oikeasti kylmiä liikkeelle lähdettäessä.DigiMon kirjoitti:Kas vain, onko mini siellä autossa koko ajan vai tuotko sisältä sen autoon? Vai voikohan mun 40 gigainen pyörähtää hitaammin muuten käyntiin.. Se siis on koko ajan autossa.
Harman Kardon Drive+Play iPod
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
-
Re: Harman Kardon Drive+Play iPod
Viesti Kirjoittaja mercury »
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja tuhame »
Mutta jos kytkitte nuo kytkennät niin että toinen virtalukkoon ja toinen akkuun niin mulla ainakin tuo sarja sitten lataa ipodia kokoajan. Eli sitä ei voi jättää paikalleen tai sit on aamulla akku tyhjä..
Iphone alkaa soittaa kun irrottaa ja kiinnittää ja irrottaa ja kiinnittää noin 10 kertaa.. Ipod video taas ei millään ja nano 4g soittaa noin kaksi kappaletta kunnes sanoo, että liitä virtalähteeseen vaikka akku ois aivan täynnä. Jonka jälkeen menee lukkoon ja buuttaa itsensä.. Hmm.. Ei kyllä ihan normilta kuulosta. Uskomatonta muuten et laite toimii vaikka kytkis näytön ja ohjaimen väärinpäin..
Villi veikkaus siis, että tää mun sarja on viallinen. Täytyypi ottaa harmanii yhteyttä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Iphone alkaa soittaa kun irrottaa ja kiinnittää ja irrottaa ja kiinnittää noin 10 kertaa.. Ipod video taas ei millään ja nano 4g soittaa noin kaksi kappaletta kunnes sanoo, että liitä virtalähteeseen vaikka akku ois aivan täynnä. Jonka jälkeen menee lukkoon ja buuttaa itsensä.. Hmm.. Ei kyllä ihan normilta kuulosta. Uskomatonta muuten et laite toimii vaikka kytkis näytön ja ohjaimen väärinpäin..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Villi veikkaus siis, että tää mun sarja on viallinen. Täytyypi ottaa harmanii yhteyttä.
MB:MACPRO
-
Viesti Kirjoittaja jankro »
Minulla kanssa on 40Gb:n podi jatkuvasti hanskalokerossa ja hyvin pyörähtää käyntiin kovemmallakin pakkasella.
Joo, tuo näyttö ja ohjain ovat varmaan samassa sarjaväylässä kiinni ja siksi toimivat "ristiinkytkettyinä" ;-)
Ja koko ajan ollut Podi kiinni, eikä ole auton akku ollut viikonlopunkaan (2 pv ajamatta) jälkeen ollut tyhjillään.
Joo, tuo näyttö ja ohjain ovat varmaan samassa sarjaväylässä kiinni ja siksi toimivat "ristiinkytkettyinä" ;-)
Ja koko ajan ollut Podi kiinni, eikä ole auton akku ollut viikonlopunkaan (2 pv ajamatta) jälkeen ollut tyhjillään.
-
Viesti Kirjoittaja masterakk »
No eiköhän se iPod jossain vaiheessa saa akkunsa täyteen ja lopettaa lataamisen. Eikä auton akku varmasti kulu juuri yhtään, vaikka aivan tyhjän iPodin lataisi sieltä täyteen. Tai jos kuluu, on syytä uusia setuhame kirjoitti:Mutta jos kytkitte nuo kytkennät niin että toinen virtalukkoon ja toinen akkuun niin mulla ainakin tuo sarja sitten lataa ipodia kokoajan. Eli sitä ei voi jättää paikalleen tai sit on aamulla akku tyhjä..

-
Viesti Kirjoittaja tuhame »
Totta.. Mutta siis onko muilla käytössä tuota ipodin 5g (video) versiota? Ja jos on niin millä firmiksellä? Mulla on 1.3 firmis ja sitä se ei siis tunnista millään.. ainoastaan alkaa lataa soitinta. Eli jos toi laite toimii jollain muulla niin sitten huijaan tuon sarjan kaverille ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
MB:MACPRO
-
Viesti Kirjoittaja Hattis »
Mulla on 5G video iPodi ja toimii Harmanin kanssa.
Kuukautta ei kestäny auton akku ladata putkeen podia, unohtu lomareissun ajaksi kiinni....
Kuukautta ei kestäny auton akku ladata putkeen podia, unohtu lomareissun ajaksi kiinni....
-
Viesti Kirjoittaja Black_Eagle »
Ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä sarjaa / onko kukaan tilaamassa lähiaikoina itselleen tuota?
En haluaisi pelkästään tuon tilauksen takia alkaa paypalia ottamaan käyttöön...
En haluaisi pelkästään tuon tilauksen takia alkaa paypalia ottamaan käyttöön...
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Vaihdoin muutama päivä sitten autoon vanhan 4-gigaisen minin tilalle 20-gigaisen iPod 4G:n, ja tuli kieltämättä iso muutos noihin käynnistymisaikoihin mistä postasin viimeksi. Nyt menee paljon pidempään että musiikki lähtee soimaan. Isommalla kapasiteetilla mukana on tietysti isompi artistimäärä, ja se alkaa olla myös hankala selata Drive+Playn ohjaimella ja listauksessa hyppivällä näytöllä. Taidan vaihtaa minin takaisin setuppiin.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Heh, minä taas vaihdoin 40-gigaisen 4-gigaiseen eka sukupolven nanoon, koska isomman kovalevy rupesi temppuilemaan, saattoi siitäkin johtui viipeilyt, mutta on tosiaan nopeampi käynnistymään tuo pienempi.
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka