Mulla on mielikuva, että kun kaula katkee, se tekee pahaa jälkeä. Se on pakko uusia, ei selvii korjaamalla. Ja siitä kiinnityksestä bodyynhan se hajoaa. Kitarassa ei ihan veri lennä, mutta jos siinä on kaularauta ja kielet metallia, on siinä joitakin jännityksiä. Minun kokemukset koskee vain sähkökitaraa. Soittimissa on aina eloa ja kuivuus / kosteus on se pahin asia. Itsekin mietin sen skeban ostamista, kun se on akustinen ja Taylorin tapainen pitkälti. Jos se halkeaa ja pitääkö mun pitää ikkunaa auki, tai ostaa imankostuttajia? Pojan uudessa kitarassa on on virityskoneistossa aivan upea Pin-Up-Tyttö! Ja meidän sukunimi merkkinä!sinitiainen kirjoitti:Kiitos avuntarjouksesta, mutta se olikin jokin vanha viiva, ilmeisesti tussin tai kuulakärkikynän tekemä, joka näytti halkeamaviivalta.
Imuri on melkein kuin koiranpentu, se tunkee itsensä vähän joka paikkaan, ahtaisiinkin, joista ei sitten ilman apua löydä pois. Ja siellä ahtaudessa se pyöriessään sohvan takana kaatoi kitaran. Ja se edellinen kaulankorjaus maksoi tosiaan paljon, ja kesti kauan.
Olen varmaan tunnin tätä kirjoittanut kun ei mukama nukuta ja sitten kuitenkin vähän väliä havahdun siihen että olen ollut jo ihan unessa.
Huomaa hitaan kirjoittamisen sitäkin, että tähän väliin on ehtinyt jo vaikka mitä. Tämä oli Paapalle tarkoitettu
Imuri olis kiva värkki, nyt menee rahat ihan muuhun.
Minulla on hyvä tilanne, että saan nukkua iltapäivään tai enemmänkin. ja sunnuntaikin on vapaata.