Tosi upee leffa. Ihan aikuisten oikeesti. Symppis. Jäi hyvä fiilis.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Hmm, juuri katselin viikko tai pari sitten saman nimisen britti-minisarjan. Noilla ei taida olla mitään tekemistä keskenään kuitenkaan.mercury kirjoitti:The Uninvited
Erittäin toimiva kauhu/trilleri. Pitkästä aikaa loppu ei ollut ihan täysin arvattavissa.
Viesti Kirjoittaja IpeX »
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Leffa tosi hyvä, nimen suomennos surkein ikinä!Ippeli kirjoitti:iiämdeebeen ykkönen eli The Shawshank Redemption. Ohhoh olipa hyvä. Yllättävä. Mielenkiintoinen. Suositukset sai meikäläiseltä. Katsokaa.
Noh, suomennettu nimi kyllä kantaa ihan hyvää nimeä.Macco kirjoitti:Leffa tosi hyvä, nimen suomennos surkein ikinä!Ippeli kirjoitti:iiämdeebeen ykkönen eli The Shawshank Redemption. Ohhoh olipa hyvä. Yllättävä. Mielenkiintoinen. Suositukset sai meikäläiseltä. Katsokaa.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Yhdyn tähän, jossain määrin jopa ärsyttävä!Macco kirjoitti:Leffa tosi hyvä, nimen suomennos surkein ikinä!Ippeli kirjoitti:iiämdeebeen ykkönen eli The Shawshank Redemption. Ohhoh olipa hyvä. Yllättävä. Mielenkiintoinen. Suositukset sai meikäläiseltä. Katsokaa.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Suomalainen nimi on täsmälleen sama kuin kirjassakin. Jotenkin ymmärrettävää säilyttää se, jotta fanit osaavat miettimättä yhdistää sen oikeaan teokseen. Yleensähän King-leffat kantavat alkuperäisromanin nimeä.Macco kirjoitti:Leffa tosi hyvä, nimen suomennos surkein ikinä!Ippeli kirjoitti:iiämdeebeen ykkönen eli The Shawshank Redemption. Ohhoh olipa hyvä. Yllättävä. Mielenkiintoinen. Suositukset sai meikäläiseltä. Katsokaa.
No sitten kirjan nimen suomennos on surkein ikinä!Repe Ruutikallo kirjoitti:Suomalainen nimi on täsmälleen sama kuin kirjassakin. Jotenkin ymmärrettävää säilyttää se, jotta fanit osaavat miettimättä yhdistää sen oikeaan teokseen. Yleensähän King-leffat kantavat alkuperäisromanin nimeä.Macco kirjoitti:Leffa tosi hyvä, nimen suomennos surkein ikinä!Ippeli kirjoitti:iiämdeebeen ykkönen eli The Shawshank Redemption. Ohhoh olipa hyvä. Yllättävä. Mielenkiintoinen. Suositukset sai meikäläiseltä. Katsokaa.
Se on sitten toinen juttu...Macco kirjoitti: No sitten kirjan nimen suomennos on surkein ikinä!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oli, vaihtoehdot tippuivat puoleenAnniel kirjoitti:No oliks teistä nyt mitään apua?
Kaikki mä oon noi nähnytMacco kirjoitti:Oli, vaihtoehdot tippuivat puoleenAnniel kirjoitti:No oliks teistä nyt mitään apua?Ja ainakin Amelien olet jo katsonutkin.
Epic Win! 8) 8) 8)Anniel kirjoitti:Kaikki mä oon noi nähnytKatson ehkä kuitenkin ton À la folie...
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Paistetut vihreät tomaatit on yli kahdeksankymppisen äitini lemppari (Pretty Womanin ohella)... kai se pitää katsoa lähiaikoina, kuten tuo Big Fishkin.15379093 kirjoitti:Repen lista vastaa minun makua aivan nappiin! Mutta Big Fish ja Paistetut vihreät tomaatit kuuluvat kyllä siihen viiden elokuvan kastiin minulla.
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »