Pitää melkein mennä...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
Viesti Kirjoittaja dasda »
Viesti Kirjoittaja Jaap »
Jaap kirjoitti:Rodeo Clown kirjoitti:Tää on satavarmasti paikalla!Jone kirjoitti:Noh HUH! Faith No More kesällä Kaisaniemessä http://www.fnm.com/tour-dates.shtml
Minä myös.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
On muutamia bändejä joista minunkin rokkigenren hemmona kai "kuuluisi pitää", mutta mun mielestä – syvästi anteeksi pyydän – Faith No More on niin pashgaa guraa rokkina, että ei sitä jaksa kuunnella vaikka haitarilla uhattais. Ko. bändi on vissiin eka iso bändi jonka olen livenä (Ruisrokissa -90 alussa) nähnyt, ja voi sitä pitkäveteisyyden junnaamisen ja mitäänsanomattoman kitaransahaamisen määrää. Luulen että multa vaan puuttuu joku synapsi minkä kuuluisi bailata silloin kun tuota soitetaan. Se on kuin raparperikiisseliä josta on poistettu melkein kaikki maku ja makeutusaineena on käytetty rasvatonta maustamatonta jukurttia. Sit yks toinen on se biis/bändi mikä soittaa kaikille keskinkertaisille jääkiekkoidiooteille känniläisille sitä "Jump" -biisiä. Aina tuhoutuu makeita rokkiaivosoluja kun se soi.Rodeo Clown kirjoitti:Tää on satavarmasti paikalla!Jone kirjoitti:Noh HUH! Faith No More kesällä Kaisaniemessä http://www.fnm.com/tour-dates.shtml
Viesti Kirjoittaja Jone »
FNM seikkaa en kommentoi, mutta on melkoisen ironista että melko huikean kitarasankarin tunnetuin riffi onkin koskettimillaJamac kirjoitti:Sit yks toinen on se biis/bändi mikä soittaa kaikille keskinkertaisille jääkiekkoidiooteille känniläisille sitä "Jump" -biisiä. Aina tuhoutuu makeita rokkiaivosoluja kun se soi.
Viesti Kirjoittaja ToniKoo »
Viesti Kirjoittaja Drago »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja unwritten »
Olihan keikka. Mahtavaa kuulla vanhoja hyviä Jarren biisejä uudestaan omintakeisesti soviteltuna. Areena oli lähes täysi- en ole yksin musiikkimakuni kanssamasa kirjoitti:Huomenna Jarrea hartwall-areenalla. Permantoliput on. 8)
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja jl61 »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja unwritten »
Viesti Kirjoittaja magneto »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »