![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Le App »
Viesti Kirjoittaja tvv »
Viesti Kirjoittaja Le App »
Viesti Kirjoittaja puutiainen »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Täsätähän on ollut paljon juttua, että jailbreakkattuja luureja ei kannata eikä pidä mennä päivittäään ennen kuin uusi jailbreak-versio tulee. Vika lienee siis juuri siinä, että kun Swirly on kehitytty max 2.1 versiolle, se ei ilman muutoksia toimi 2.2:ssa.puutiainen kirjoitti:Päivitin puhelimen 2.2 softaversioon ja uus jailbreakki perään. Swirly ei enää toimi, kaatuu vaan. Onko muilla samaa ongelmaa, vai onko mun luurissa nyt joku vika tullu? Kommenttia. Poistin asennuksenkin ja asensin uudestaan, mutta ei apua.
Viesti Kirjoittaja peurasaari »
swirlylle tuli just päivitys ja taas toimiipuutiainen kirjoitti:Päivitin puhelimen 2.2 softaversioon ja uus jailbreakki perään. Swirly ei enää toimi, kaatuu vaan. Onko muilla samaa ongelmaa, vai onko mun luurissa nyt joku vika tullu? Kommenttia. Poistin asennuksenkin ja asensin uudestaan, mutta ei apua.
Aika uskomattoman nopeaa toimintaa Swirlyn väeltä. Kuin myös dew teamilta.peurasaari kirjoitti:swirlylle tuli just päivitys ja taas toimiipuutiainen kirjoitti:Päivitin puhelimen 2.2 softaversioon ja uus jailbreakki perään. Swirly ei enää toimi, kaatuu vaan. Onko muilla samaa ongelmaa, vai onko mun luurissa nyt joku vika tullu? Kommenttia. Poistin asennuksenkin ja asensin uudestaan, mutta ei apua.
Viesti Kirjoittaja Darkker »
Viesti Kirjoittaja korsbe »
Samaa ongelmaa täällä. Koittanut poistaa kaikki viestit, poistanut swirlyn, asentanut uudelleen. Mutta aina vaan tuota sama herjaa antaa.Darkker kirjoitti:Toimiiko jollain iPhone 3G:llä ja DNA:lla? Mulla ei toiminut enää jonkun swirlyn tai iPhonen päivityksen jälkeen.
Lähetys sanoo "Failed to send MMS, the network reported:failure (tr)"
Viesti Kirjoittaja crime »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Ei tarvitse: lisenssi säilyy.crime kirjoitti:Jos iPhoneen tulee päivitys, haluan sen päivittää ja päivitän sen = ei jailbreak enää toimi = odotan että jailbreakiin tulee päivitys = päivitän sen = swirly mms on hävinnyt = tarviiko minun taas ostaa uusi lisenssi tuolle ohjelmalle?
Kysyt varmaankin samaa asiaa kuin nimim. crime tuossa ylempänä?puutiainen kirjoitti:Voit ladata Swirlyn veloituksetta päivityksen jälkeen.
Viesti Kirjoittaja ranson »
Lisenssi on sidottu puhelimeen, jolla se lisenssinosto tehdään. Jos vaihdat puhelinta, niin silloin joudut ostamaan uuden lisenssin. FW päivitysten välillä menee vaan Swirrlyssä ostamaan lisenssiä uudestaan, niin aktivoi sen sillä jo ostetulla lisenssillä.crime kirjoitti:Jos iPhoneen tulee päivitys, haluan sen päivittää ja päivitän sen = ei jailbreak enää toimi = odotan että jailbreakiin tulee päivitys = päivitän sen = swirly mms on hävinnyt = tarviiko minun taas ostaa uusi lisenssi tuolle ohjelmalle?
Vai kannattaako tuota edes ostaa virallisesti? Vai onko siihen joku kikkakolmonen?
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Noh, toi ei kyllä pidä paikkaansa... Sä voit pyytää sähköpostilla, että kundit siirtää lisenssin uuteen puhelimeen. Näin mä ainakin olen tähän asti tehnyt kaikkien ostamieni ohjelmien kanssa.ranson kirjoitti:Eli ainoastaan silloin joutuu ostamaan uuden lisenssin, jos puhelin vaihtuu uuteen laitteeseen.
Viesti Kirjoittaja ranson »
http://www.swirlyspace.com/?page_id=44Q: If I buy a new iPhone do I have to buy a new license?
A: Yes, the license is tied to your iPhone device.
Viesti Kirjoittaja korsbe »
korsbe kirjoitti:Samaa ongelmaa täällä. Koittanut poistaa kaikki viestit, poistanut swirlyn, asentanut uudelleen. Mutta aina vaan tuota sama herjaa antaa.Darkker kirjoitti:Toimiiko jollain iPhone 3G:llä ja DNA:lla? Mulla ei toiminut enää jonkun swirlyn tai iPhonen päivityksen jälkeen.
Viesti Kirjoittaja Pettewi »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja zibit »
Mjaa että soittoa tarvii DNAlle? Deem.korsbe kirjoitti:noniiin, ongelma selvisi.. Soitto dna:n asiakaspalveluun, josta yhdistivät tekniseen asiakaspalveluun.. teki jonkun pienen muutoksen liittymän tietoihin, puhelimen uudelleen käynnistys ja taas toimii swirlymms!korsbe kirjoitti:Samaa ongelmaa täällä. Koittanut poistaa kaikki viestit, poistanut swirlyn, asentanut uudelleen. Mutta aina vaan tuota sama herjaa antaa.Darkker kirjoitti:Toimiiko jollain iPhone 3G:llä ja DNA:lla? Mulla ei toiminut enää jonkun swirlyn tai iPhonen päivityksen jälkeen.
mikä lie ollut ongelmana, 2.1 firmiksellä kaikki pelasi hienosti, päivitys 2.2, sen jälkeen ei toiminut enään millään...
Joo se soitto auttaa. Tosiaan tänään itsekin näistä viesteistä tietämättä soitin ja lopulta siellä asiakaspalvelija kyseli ja tarkisteli teknisiltä henkilöiltä asiaa. Siellä kuulemma verkko tunnistaa, että mulla on iPhone ja verkko "tietää", että iPhone ei tue MMS:ää ja verkon asetuksiin kirjataan, että mulla ei toimi MMS:n lähetys eikä vastaanotto. Nyt se on muutettu sieltä käsin, että mulla toimii MMS:t ja nyt tosiaan toimii. Sieltä ei osattu sanoa, miksi homma on näin, vaikka joskus viime syksynä mullakin toimi ihan hyvin. Yksi veikkaus oli, että jossain vaiheessa verkkoon on lisätty tämä tieto iPhonesta ja aiemmin sitä ei ole ollut.zibit kirjoitti:Mjaa että soittoa tarvii DNAlle? Deem.korsbe kirjoitti: noniiin, ongelma selvisi.. Soitto dna:n asiakaspalveluun, josta yhdistivät tekniseen asiakaspalveluun.. teki jonkun pienen muutoksen liittymän tietoihin, puhelimen uudelleen käynnistys ja taas toimii swirlymms!
mikä lie ollut ongelmana, 2.1 firmiksellä kaikki pelasi hienosti, päivitys 2.2, sen jälkeen ei toiminut enään millään...
Vaihdoin juuri liittymän DNAlle ja nyt swirly ei näytä ottavan yhteyttä ollenkaan. Edellisellä operaattorilla swirly toimi aivan kuten pitikin.
Pitänee soitella ja kysellä.
Jos viel koittais kertaalleen reinstallia ja laittais asetukset toistamiseen sisälle.
Viesti Kirjoittaja zibit »
Joo mulla on tämmöset asetukset tällä hetkellä:egoste kirjoitti:Onko sulla Soneran asetukset oikein?
Laita vaikka tiedot tähän, niin kommentoidaan kuntoon
Kokeilin ja puhelimen reboot ei riko MMS:iä.Darkker kirjoitti:Joo se soitto auttaa. Tosiaan tänään itsekin näistä viesteistä tietämättä soitin ja lopulta siellä asiakaspalvelija kyseli ja tarkisteli teknisiltä henkilöiltä asiaa. Siellä kuulemma verkko tunnistaa, että mulla on iPhone ja verkko "tietää", että iPhone ei tue MMS:ää ja verkon asetuksiin kirjataan, että mulla ei toimi MMS:n lähetys eikä vastaanotto. Nyt se on muutettu sieltä käsin, että mulla toimii MMS:t ja nyt tosiaan toimii. Sieltä ei osattu sanoa, miksi homma on näin, vaikka joskus viime syksynä mullakin toimi ihan hyvin. Yksi veikkaus oli, että jossain vaiheessa verkkoon on lisätty tämä tieto iPhonesta ja aiemmin sitä ei ole ollut.zibit kirjoitti:Mjaa että soittoa tarvii DNAlle? Deem.korsbe kirjoitti: noniiin, ongelma selvisi.. Soitto dna:n asiakaspalveluun, josta yhdistivät tekniseen asiakaspalveluun.. teki jonkun pienen muutoksen liittymän tietoihin, puhelimen uudelleen käynnistys ja taas toimii swirlymms!
Vaihdoin juuri liittymän DNAlle ja nyt swirly ei näytä ottavan yhteyttä ollenkaan. Edellisellä operaattorilla swirly toimi aivan kuten pitikin.
Pitänee soitella ja kysellä.
Jos viel koittais kertaalleen reinstallia ja laittais asetukset toistamiseen sisälle.
Sieltä ei osattu sanoa, resetoituuko asetus eli meneekö MMS:t rikki, kun käynnistän puhelimen uudelleen. Mitenkäs siinä käy? No kokeilen kyllä huomenna päivällä itse, kun siellä varmasti on kaikkia teknisen tuen ihmisiäkin paikalla. Toivottavasti ei vaan tarvitse joka kerta soittaa DNA:lle, kun puhelimen on sammuttanut.
Osaako kukaan siis auttaa mua?Pettewi kirjoitti:Joo mulla on tämmöset asetukset tällä hetkellä:egoste kirjoitti:Onko sulla Soneran asetukset oikein?
mms.sonera.net:8002/
195.156.25:33
wap.sonera.net
Viesti Kirjoittaja pnp »
Jos ei ole kirjoitus virhe, niin tuo 195.156.25:33 on väärin, eli pitää tietysti olla 195.156.25.33Pettewi kirjoitti:Osaako kukaan siis auttaa mua?Pettewi kirjoitti:Joo mulla on tämmöset asetukset tällä hetkellä:egoste kirjoitti:Onko sulla Soneran asetukset oikein?
mms.sonera.net:8002/
195.156.25:33
wap.sonera.net
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”