Minä hymyilin tälle. Vasta heräsin.Erño kirjoitti:Hiukkasenko vain? Itse jouduin imuroimaan monta hiukkastamercury kirjoitti:Imuroin hiukkasen. Naapurit tykkää.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Minä hymyilin tälle. Vasta heräsin.Erño kirjoitti:Hiukkasenko vain? Itse jouduin imuroimaan monta hiukkastamercury kirjoitti:Imuroin hiukkasen. Naapurit tykkää.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuo äskeinen imurointijuttu hymyilytti, mutta tämä ihan naurattaa kun kuvittelen, miltä mahtaa näyttää kun mies puuteroi huiskan kanssa autoaanhatey kirjoitti:Putsasin auton sisältä: roskat pois, imurointi, penkit putsattu tarrarullalla, kojelaudat ym pinnat pyyhitty puhistusaineella (ei mitään silikoni munkkirasvaa, vaan glymin putsausaine) pölyt pois kaikista pikkukoloista ym ym....
Puuterisuti on oiva pölysuti pikkusiin katkaisijakoloihin ym ilmastointi suuttimen ritilöihin.
ei ollut puuteria, pelkkä huiska.sinitiainen kirjoitti:Tuo äskeinen imurointijuttu hymyilytti, mutta tämä ihan naurattaa kun kuvittelen, miltä mahtaa näyttää kun mies puuteroi huiskan kanssa autoaanhatey kirjoitti:Putsasin auton sisältä: roskat pois, imurointi, penkit putsattu tarrarullalla, kojelaudat ym pinnat pyyhitty puhistusaineella (ei mitään silikoni munkkirasvaa, vaan glymin putsausaine) pölyt pois kaikista pikkukoloista ym ym....
Puuterisuti on oiva pölysuti pikkusiin katkaisijakoloihin ym ilmastointi suuttimen ritilöihin.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Ainoat tänään pyykkien likellä nähdyt oli sitruunaperhonen ja orava. Ja aurinko oli lempeä ja tuuli kepeä. Ja pyykki on mitä puhtainta ja tuoksuu keväältähatey kirjoitti:Ulkonahan pyykkeihin voi tarttua kaikenmaailman önniäisiä
Afrikassa pitääkin siitä syystä silittää ulkona kuivatettu pyykki, erityisesti saumat. Mutta sinitianen asuu Jyväskylässä.hatey kirjoitti:ulkonahan on kaikenlaisia matoja ja toukkia ja koppiksia....
Kun pyykit on ulkona kaikki nämä kummajaiset ryömii hihoihin ja taitoksiin.
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Väitätkö siis tässä(siellä) kautta rantain että oulussakin voi eksyä - jopa paikallinen?Macco kirjoitti:Tutustuin pyörällä kotikaupunkini eri kaupunginosiin. Metodi oli: "eiku ei hemmetti, emmää täältä tullut..."
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mä mitään eksynyt. Hehtaarilleen tiesin tarkasti missä olen...mikastus kirjoitti:Väitätkö siis tässä(siellä) kautta rantain että oulussakin voi eksyä - jopa paikallinen?Macco kirjoitti:Tutustuin pyörällä kotikaupunkini eri kaupunginosiin. Metodi oli: "eiku ei hemmetti, emmää täältä tullut..."
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja hrmh »