PS: Jos ei näe koneita fyysisesti niin Bluetoothilla löytää niitä kivasti.

Viesti Kirjoittaja rantom »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Olen joskus itse seissyt samassa paikassa ja ohjannut ihmisiä Homppuun. Mutta en ollut nyt minä, kun en ole tänään Stockmannilla käynyt.hezzuhopo kirjoitti:Juuri äsken edessäni oli aito macisti ! Ihaili ompua stocmannilla ja sen semmosta kehuskelikin aika kerskaasti PALJASTA
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Eikös Timossa ole vähän samaa näköä, kuin Repen avatarissa?arisel kirjoitti:Mikkosia en usko homppulaisiksi, mutta Macci on hyvin esillä:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Mikko ... 5245423321
Viesti Kirjoittaja Maza »
Entäs rouva sitten?Pasteur kirjoitti:Eikös Timossa ole vähän samaa näköä, kuin Repen avatarissa?![]()
Aaargh! Ama, kerro ettei se ole totta!Maza kirjoitti:Entäs rouva sitten?Pasteur kirjoitti:Eikös Timossa ole vähän samaa näköä, kuin Repen avatarissa?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja iCook »
Kaikki terveet musiikin parissa työskentelevät toimivat mäkkipohjalla.hezzuhopo kirjoitti:J'''list' vanha musiikinopettajani nime' en mainitse on macisti ! Hommannut koulullekkin 24tuuman iMacinSill' taitaapi viel'kin olla Macbook.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
BUSTED!!!Macco kirjoitti:Aaargh! Ama, kerro ettei se ole totta!Maza kirjoitti:Entäs rouva sitten?Pasteur kirjoitti:Eikös Timossa ole vähän samaa näköä, kuin Repen avatarissa?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Arrrrgggghhhhh! Käääääk!Pasteur kirjoitti:BUSTED!!!Macco kirjoitti: Aaargh! Ama, kerro ettei se ole totta!Ilmankos se Ama aina hehkuttaa kaikkia hävittäjiä jne sotakoneita. Repe on hieman ovelampi ja tekeytyy sosialistiksi täällä virtuaalimaailmassa.
Viesti Kirjoittaja ih »
Aika kissa.amanita kirjoitti: Arrrrgggghhhhh! Käääääk!
Hah, tässä olen minä oikeesti!
![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olen osannut jo epäillä tätä, mutta vielä suurempi ylläri oli kyllä tämä kun tuota Mazan avatarta isommaksi zoomasi!Maza kirjoitti:Entäs rouva sitten?Pasteur kirjoitti:Eikös Timossa ole vähän samaa näköä, kuin Repen avatarissa?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Hetkinen - Mikkonenko on onnistunut luomaan Homppuun useamman tunnuksen!?Jone kirjoitti:Olen osannut jo epäillä tätä, mutta vielä suurempi ylläri oli kyllä tämä kun tuota Mazan avatarta isommaksi zoomasi!Maza kirjoitti:Entäs rouva sitten?Pasteur kirjoitti:Eikös Timossa ole vähän samaa näköä, kuin Repen avatarissa?![]()
![]()
![]()
Ajatelkaas, jos meistä jokainen on pohjimmiltaan Mikkonenarisel kirjoitti:Montako tunnusta kahdeksastatoistatuhannesta on Mikkosten?
Montako "aitoa" homppulaista loppujen lopuksi onkaan?
Jokaisessa meissä asuu pieni Mikkonen.Macco kirjoitti:Ajatelkaas, jos meistä jokainen on pohjimmiltaan Mikkonenarisel kirjoitti:Montako tunnusta kahdeksastatoistatuhannesta on Mikkosten?
Montako "aitoa" homppulaista loppujen lopuksi onkaan?![]()
Pelottava ajatus.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
*kaivelee itseään pöydän alta*Macco kirjoitti:Anniel kirjoitti:Tää on pelottavaa
Viesti Kirjoittaja mercury »
Anniel kirjoitti:*kaivelee itseään pöydän alta*Macco kirjoitti:Anniel kirjoitti:Tää on pelottavaa
Hyvä ettet sentään Ninaa käyttänyt