iPodin synkronointi?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPodin synkronointi?
Viesti Kirjoittaja LottaL »
Ostin Macin enkä saa synkronoitua iPodia sen kanssa. iPodini on alunperin synkronoitu vanhan PC:ni kanssa ja nyt Mac haluisi tyhjentää koko laitteen. Miten siis saan musat iPodilta Maciin?
-
Re: iPodin synkronointi?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Senuti on vastaus.
Mutta eikö ennemmin olisi kannattanut siirtää ne tiedostot siitä PC:stä Maciin???
iTunes ei salli käyttää iPodia musiikin siirtämiseen koneesta toiseen, siksi se haluaa tyhjentää iPodin. iPod voi olla synkattuna vain yhden koneen kanssa.
Mutta eikö ennemmin olisi kannattanut siirtää ne tiedostot siitä PC:stä Maciin???
iTunes ei salli käyttää iPodia musiikin siirtämiseen koneesta toiseen, siksi se haluaa tyhjentää iPodin. iPod voi olla synkattuna vain yhden koneen kanssa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Whig »
Lainaan topiccia:
iPod Video 80 Gigainen ja iTunes eivät ilmeisesti lue ihan samoja tietoja...
Minulla on playlist "unrated" jossa on kappaleet joita en ole kerinnyt tähdittää. Aina iPodia synkatessa siirrän tuosta playlististä kaikki kappaleet pois joille olen antanut tähtiä.
Pääpiirteittäin hommaa toimii hyvin mutta nyt on iPodissa "unrated" playlistissä läjä kappaleita joilla on tähdet mutta iTunes ei niitä kyseisestä playlististä löydä lainkaan.
Annoin iPodilla restoreakin kertaalleen ja synkkasin kaiken alusta uusiksi mutta sama ongelma yhä vaivaa... apuva?
iPod Video 80 Gigainen ja iTunes eivät ilmeisesti lue ihan samoja tietoja...
Minulla on playlist "unrated" jossa on kappaleet joita en ole kerinnyt tähdittää. Aina iPodia synkatessa siirrän tuosta playlististä kaikki kappaleet pois joille olen antanut tähtiä.
Pääpiirteittäin hommaa toimii hyvin mutta nyt on iPodissa "unrated" playlistissä läjä kappaleita joilla on tähdet mutta iTunes ei niitä kyseisestä playlististä löydä lainkaan.
Annoin iPodilla restoreakin kertaalleen ja synkkasin kaiken alusta uusiksi mutta sama ongelma yhä vaivaa... apuva?
-
Viesti Kirjoittaja 8mato »
Mjoo. Mulla tuli sama juttu kun iskin ipodin maciin kiinni, tyhjensi koko roskan. Pienen pieni naksutus kun muutenkin oli kiire. 

4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka