![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Onko tämä naama lällätyshymiö vai kuolaushymiö?!
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen itse käyttänyt tuota "kieli poskessa" ja kuolaustarkoituksissa.vinouma kirjoitti:Onko tämä naama lällätyshymiö vai kuolaushymiö?!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minunkin pitäisi vuodattaa saamattomuutta mutten ole saanut aikaiseksi.Erño kirjoitti:Minä vuodatan saamattomuuttaEikä kyseessä ole oma saamattomuus (tällä kertaa).
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Taidan nolostua tosiaan tavallista herkemmin, omasta puolesta vallankin ja joskus myös muiden, mutta ehkä se tarkoittaakin, etten ajattele tarpeeksi pitkälle, jään johonkin puolitiehen. Luulen ma, kun asiaa nyt ajattelen, vähän pitemmän hetkenErño kirjoitti:Tintti ajattelee liikaa ja nolostuu turhista![]()
Minä vuodatan saamattomuuttaEikä kyseessä ole oma saamattomuus (tällä kertaa).
Viesti Kirjoittaja arisel »
kallekilponen kirjoitti:Että mitäh?Lare kirjoitti:
Beibiö.
amanita kirjoitti:Tää on: Pää kii
Tää on : Omenainen olo (sais olla sentäs pikku hymy)
Lare kirjoitti: Häpiö se on ().
Omio.
Kieliö.
8) Sunio.
Beibiö.
Toivio (emäntä).
Neutriino.
Suntio.
Ääni kiukkiollesinitiainen kirjoitti:hatey kirjoitti:...on siis kiukkio.sinitiainen kirjoitti:...Ärrinmurrin...
Ja tämä irviö, tämä mutrio
, tämä älliö
, tämä itkiö
, tämä hämiö
.
Mutta mitäs nämäja
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kuka osaa laskea prosentit hompussaPaapa kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa hymiöiden määrän sijaan niiden prosenttimäärää viesteissä?
Riippuu prosenteista. Vastaan hrmh ja mercurymikastus kirjoitti:Kuka osaa laskea prosentit hompussaPaapa kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa hymiöiden määrän sijaan niiden prosenttimäärää viesteissä?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
30 %:sesti oikein. Ja koska mäkin jotenkin osaan, niin se on jo melkein ihan täys sata (paino vai tilavuus?). Jotenkin vaan luulen että sekotat tän nyt promilleihin 8) .Macco kirjoitti:Riippuu prosenteista. Vastaan hrmh ja mercurymikastus kirjoitti:Kuka osaa laskea prosentit hompussaPaapa kirjoitti:Pitäisikö rajoittaa hymiöiden määrän sijaan niiden prosenttimäärää viesteissä?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Pohjois-Espoossa...Mikael K. kirjoitti:Missä muualla voi herätä moottorisahaan klo 7.29 kuin Joensuussa? Tätä kutsutaan vielä keskustaksi.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Meikäläinen asuu Helsingissä ja tossa on nurkan takana lehmiä ja lampaita. Traktoreita myösSherukka kirjoitti:Pohjois-Espoossa...Mikael K. kirjoitti:Missä muualla voi herätä moottorisahaan klo 7.29 kuin Joensuussa? Tätä kutsutaan vielä keskustaksi.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Laajennetaan: Suomessa.TheKraken kirjoitti:Meikäläinen asuu Helsingissä ja tossa on nurkan takana lehmiä ja lampaita. Traktoreita myösSherukka kirjoitti:Pohjois-Espoossa...Mikael K. kirjoitti:Missä muualla voi herätä moottorisahaan klo 7.29 kuin Joensuussa? Tätä kutsutaan vielä keskustaksi.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Huoh.. miljoonannen kerran tälläkin voorumilla... Missään macissä ei ole mikrofoniliitäntää, niissä on line-in -liitäntä. Headsettiä ei saa Macciin ellei se ole USB-mallinen tai että Macissä on ulkoinen äänikortti jossa on mic-in -liitäntä.Erño kirjoitti:Miksei Mac Pro:ssa oli 3,5 mm mikkiliitäntää? Tai siis miksi se on tuossa samaassa röörissä mihin kuulokkeet menee? Miten tässä nyt sitten saa headsetin plugit yhteen rööriin
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Mutta siitähän tämä hyvinkin kelpaa tänne kyseiseen threadiinJamac kirjoitti:Huoh.. miljoonannen kerran tälläkin voorumilla... Missään macissä ei ole mikrofoniliitäntää, niissä on line-in -liitäntä. Headsettiä ei saa Macciin ellei se ole USB-mallinen tai että Macissä on ulkoinen äänikortti jossa on mic-in -liitäntä.Erño kirjoitti:Miksei Mac Pro:ssa oli 3,5 mm mikkiliitäntää? Tai siis miksi se on tuossa samaassa röörissä mihin kuulokkeet menee? Miten tässä nyt sitten saa headsetin plugit yhteen rööriin
Viesti Kirjoittaja Anniel »
hrmh kirjoitti:Mutta siitähän tämä hyvinkin kelpaa tänne kyseiseen threadiinJamac kirjoitti:Huoh.. miljoonannen kerran tälläkin voorumilla... Missään macissä ei ole mikrofoniliitäntää, niissä on line-in -liitäntä. Headsettiä ei saa Macciin ellei se ole USB-mallinen tai että Macissä on ulkoinen äänikortti jossa on mic-in -liitäntä.Erño kirjoitti:Miksei Mac Pro:ssa oli 3,5 mm mikkiliitäntää? Tai siis miksi se on tuossa samaassa röörissä mihin kuulokkeet menee? Miten tässä nyt sitten saa headsetin plugit yhteen rööriin
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja hatey »