Pitäisi toimia kaikkien a HU-xxx mankkojen paitsi HU-601 kanssa. Napit saa toimimaan ratista, iPodista ja mankasta kaikista yhtäaikaa. Itselle turha, kun virittelin kosketusnäytöllisen kiinanihmeen autooni...
100e
MYYTY: iPod-adapteri Volvoon (HU-***)
Muut kuin Applen valmistamat tuotteet. Huom! Myös Applen koneissa tehtaalta tulleet muistit ja kovalevyt tänne.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: iPod-adapteri Volvoon (HU-***)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viimeksi muokannut Pasteur, 20.5.2009 klo 12.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: M: iPod-adapteri Volvoon (HU-***)
Viesti Kirjoittaja saro30 »
Onko tietoa, mitä asennus kustantaa tai kuinka se näprätään kiinni autoon? Mulla taitaa olla HU-603, auto on V70 vm. 2001.
-
Mulla ihan sama auto ja soitin. Homma maksaa tunnin aikaasi. Voin kyllä antaa yksityiskohtaiset ohjeet asennukselle.
-
Lueskelelin jotain juttua Volvolandiasta eri asennuspaikoista. Tulisko toi takakonttiin? Etupaneelia en hirveästi lähtisi itse purkamaan. Noinkohan saan kaiken takaisin paikoilleen etupaneelissa ilman, että alkavat osat narista
? Onko toi 100 e viimeinen hinta?

-
Mä kun oon ton jo kolmisen kertaa avannut, niin homma hoituu nyt alle kahdessa minuutissa. Eikä ole kyllä mikään alkanut narista.saro30 kirjoitti:Lueskelelin jotain juttua Volvolandiasta eri asennuspaikoista. Tulisko toi takakonttiin? Etupaneelia en hirveästi lähtisi itse purkamaan. Noinkohan saan kaiken takaisin paikoilleen etupaneelissa ilman, että alkavat osat narista? Onko toi 100 e viimeinen hinta?
Tuossahan siis vain
1. napataan toi ilmastoinnin paneelin alla oleva muoviosa ihan talttapää ruuvarilla irti
2. siitä kaksi ruuvia auki
3. ilmastoinnin paneli lähtee irti (kaksi piuha plugia irti)
4. kaksi ruuvia auki soittimen alta
5. soitin lähtee irti
Sitten vain adapterin johto siihen mankan cd-changer paikkaan ja piuha vaikka siitä ratin alle ja siitä keskikonsolin muoviosien alla penkin alle adapterille, josta johto ylös.
Jos kasvotusten käytäis kauppaa, niin voidaan vaikka paikan päällä vääntästä se kiinni. Mulla siihen menee maks 10 min kun sen kerran on tehnyt.
Tässä kuva siitä kuinka mulla toi iPod tossa on. Ja siinä samassa syy, miksi ei ole enää perusadapterille tarvetta.

Kyllä toi satku sille sopiva markkinahinta on... sillä se jo kertaalleen ostettiinkin, mutta ei sopinut HU-601 soittimeen.
ps. Mulla on BSR PPC, joten vikakoodien luku ja nollaus ostajalle tarvittaessa kaupan päälle, jos kaupat kasvokkain.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Mitenkähän tuota järkkäilisi? Juuri nyt ei ole asiaa Tampereellekaan. Miten pitkälle etelään päin pystyisit tulemaan vastaan? Hämeenlinnaan? Jarrut antavat pakkasella aamuisin ilmon, että pitäisi mennä huoltoon. Vaan kun päästään öisin plussan puolelle, ilmoa ei näy. Voiko tuon kuitata pois?
-
No mä tuun tässä kuussa kahtena päivänä joka viikko Vantaalle eli tuo ei liene ongelma.saro30 kirjoitti:Mitenkähän tuota järkkäilisi? Juuri nyt ei ole asiaa Tampereellekaan. Miten pitkälle etelään päin pystyisit tulemaan vastaan? Hämeenlinnaan? Jarrut antavat pakkasella aamuisin ilmon, että pitäisi mennä huoltoon. Vaan kun päästään öisin plussan puolelle, ilmoa ei näy. Voiko tuon kuitata pois?
Jos se häiriövalo palaa niin sen voi lukea ja nollata mutta jos vian aiheuttaja toistuu niin valo tulee takaisin. Mutta ainakin tarkan koodin ja vian aiheuttaman saisi selville.
-
No peijakas. Ruvetaan katsomaan kalenteria. Olisko joku ilta-aika ok? Olen päivällä töissä Järvenpäässä ja asun Helsingissä, joten ajan joko Lahden motaria tai Tuusulanväylää töihin ja takaisin.
-
No katsellaan ja sovitellaan vaikka yksäreillä iltasella. Laitan vähän aikatauluani tulemaan...saro30 kirjoitti:No peijakas. Ruvetaan katsomaan kalenteria. Olisko joku ilta-aika ok? Olen päivällä töissä Järvenpäässä ja asun Helsingissä, joten ajan joko Lahden motaria tai Tuusulanväylää töihin ja takaisin.
-
Ei valitettavasti käyny saro:lle autossa olevan navin takia, mutta muuta kautta nyt kuitenkin myyty...
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään muuta tietotekniikkaa”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka