hatey kirjoitti:1 älynjätti primerakuski osoitti mieltään puskuri miltei takavalossa kiinni, kun ajoin mielestään liian hiljaa (?) kuudenkympin alueella n 65kmh
growlithe kirjoitti:Kävin eilen katsomassa tällaista.. Kotiin hän saapuu 10.5. Kunpa vain nimen keksisi.. Kuukausitolkulla yrittänyt miettiä jotain sopivaa kutsumanimeä, mutta en vain keksi, en. :F
Näinhän siinä monaasti käy että mennään "vain" katsomaan mutta kappas kappas jonkinlainen pennun ostosopimus siellä allekirjoitetaan. Ei sillä, ihan soman näkönen pentu, eiköhän siitä ihan kelpo termiitti kasva !
Vastaan nyt vielä tähän ketjuun tuohon liittyen, että tuota pentua on odotettu tammikuun lopusta lähtien, kun edellisestä saman suvun labbiksesta aika jätti. Ensin odotettiin, onko astutus onnistunut, sitten, koska pennut syntyvät ja mitä sieltä tulee, sitten, että pääsee katsomaan pikkuisia, nyt, että pennun lopulta saisi! Loputonta odotusta.
Mutta hehkutetaan tässä nyt vielä, että on se odottelukin sen väärti, kun tietää, mitä sitten saa.<3
MacBook 2,16 GHz, Intel Core 2 Duo, 4 Gt, 120 Gt, valkoinen / Leopard
iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
Pitkä viikonloppu tiedossa kun toukokuun ensimmäinen päivä on kansallinen vapaapäivä täällä-kin.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Ilokseni huomaan, että Suitsan kone käy terveesti. Ainakin mitä tulppien väristä voi päätellä.
Tarkistin juuri tulpat 3:n päivän käytön jälkeen. 8)
Ennen tehtiin kestäviä laitteita. Monikohan nykyisistä galvanoiduistamuovihärpäkkeistä on käytössä 37 vuoden päästä?
Angliaakin kokeilin ennenkuin siirtyi uudelle omistajalleen, talviseisonnan jälkeen vaan siemenbensat kaasariin ja avaimesta kääntö - niin heräsi 46 vuotias tekniikka henkiin....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Kun moni on varmaan samoissa puuhissa, kehun tässä vielä kerran, nyt viimeisen kun varmaan aiemmin jo kolmessa ketjussa olen mainostanut, sellaista pesukiveä, jota vaahdottamalla ja vaahdon kepeästi pestävälle pinnalle levittämällä saa vähällä vaivalla esim. puutarhakalusteet pestyä ja puhtaammiksi ja kiiltävämmiksi kuin millään mitä itse olen aiemmin koettanut. Ja kaiken mahdollisen harmauden ja vihreyden pois. Eikä tarvitse käyttää voimaa. Sitten senkun suihkuttelee puutarhaletkulla vaahdot vain pois. Ja on hellää luonnolle ja käsille.
Ja aine on tämä http://www.universalstone.fi/
Eikä mitään muuta syytä näin kehua ole kuin että aine on minusta kertakaikkisen hyvä. 3. tai 4. purnukka minulla menossa
Sain hommat tehtyä (ainakin melkein, huomenna pitää tehdä vielä yks pikku juttu) ja pääsin viettämään vappua, saunassa käyty jo ja kuoharipullo (Freixenet) avattu Viikonloppuna en tee yhtikäs mitään, köllötän vaan
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Anniel kirjoitti:pääsin viettämään vappua, saunassa käyty jo ja kuoharipullo (Freixenet) avattu
Oho, tein samoja asioita, muun muassa
Ai oliks ihan sama pullokin?
Voi vitsi kun on hyvä olo noista duuneista ja siitä että niitä saa tehtyä. Motivaatio-ongelmat ovat poissa ja homma luistaa! Ja nyt on niin hyvä mieli kun saa lomailla hyvällä omalla tunnolla hetken
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Macco kirjoitti:Juu oli, ja mikäli et huomannut, niin oli sama saunakin
Woot? En kyllä huomannut Ootko sä mun avomies?
Macco kirjoitti:Kiva kun hommat luistaa
Mustakin se on valtavan kivaa. Aina sanotaan että ekat kaks vuotta on yrittämisessä vaikeinta (REDin 2v. synttärit oli 11.4.) ja sen jälkeen näkee pysyykö firma pystyssä ja nyt oikeesti tuntuu että täähän toimii ja parempaan suuntaan ollaan koko ajan menossa Ja kaiken lisäksi mä pidän valtavasti työstäni! *naantalin aurinko -hymiö*
Sekosin taas. Tällä kertaa ihan vaarattomasti ja taas NITSiin. Tämä sekous on jo kohta 30 vuotta ollut. Huomasin, että mielibändistäni löytyy netistä tietoa, vanhaakin ja ainoastaan.
Macco kirjoitti:Juu oli, ja mikäli et huomannut, niin oli sama saunakin
Woot? En kyllä huomannut Ootko sä mun avomies?
Macco kirjoitti:Kiva kun hommat luistaa
Mustakin se on valtavan kivaa. Aina sanotaan että ekat kaks vuotta on yrittämisessä vaikeinta (REDin 2v. synttärit oli 11.4.) ja sen jälkeen näkee pysyykö firma pystyssä ja nyt oikeesti tuntuu että täähän toimii ja parempaan suuntaan ollaan koko ajan menossa Ja kaiken lisäksi mä pidän valtavasti työstäni! *naantalin aurinko -hymiö*
Minäkin ajattelin, että Annielin työtä hauskempaa on varmaan vaikea löytää, jos se on yhtään senkaltaista kuin kollegansa, joka telkkarissa viikolla jossakin ruotsalaissarjassa suunnitteli sillä kertaa siirtolapuutarha-alueen mökin pihaa. Alussa keväällä piha oli jokseenkin tyhjä ja karu ja lopussa sitten suunnittelija oli loppukesästä mitä kauneimmassa puutarhassa kutsuttuna puutarhajuhliin.Ja isäntäväki tyytyväisyydestä ihan hyrisi.