Päivitin puhelimen 2.2 -> 2.2.1 ja sen jälkeen oli jälleen DNA:lla mennyt MMS-asetus siten, ettei MMS:t toimineet. Soittelun ja DNA:lla asetuksien korjaamisen jälkeen taas toimii.Darkker kirjoitti:Kokeilin ja puhelimen reboot ei riko MMS:iä.Darkker kirjoitti:Joo se soitto auttaa. Tosiaan tänään itsekin näistä viesteistä tietämättä soitin ja lopulta siellä asiakaspalvelija kyseli ja tarkisteli teknisiltä henkilöiltä asiaa. Siellä kuulemma verkko tunnistaa, että mulla on iPhone ja verkko "tietää", että iPhone ei tue MMS:ää ja verkon asetuksiin kirjataan, että mulla ei toimi MMS:n lähetys eikä vastaanotto. Nyt se on muutettu sieltä käsin, että mulla toimii MMS:t ja nyt tosiaan toimii. Sieltä ei osattu sanoa, miksi homma on näin, vaikka joskus viime syksynä mullakin toimi ihan hyvin. Yksi veikkaus oli, että jossain vaiheessa verkkoon on lisätty tämä tieto iPhonesta ja aiemmin sitä ei ole ollut.zibit kirjoitti:Mjaa että soittoa tarvii DNAlle? Deem.korsbe kirjoitti: noniiin, ongelma selvisi.. Soitto dna:n asiakaspalveluun, josta yhdistivät tekniseen asiakaspalveluun.. teki jonkun pienen muutoksen liittymän tietoihin, puhelimen uudelleen käynnistys ja taas toimii swirlymms!
mikä lie ollut ongelmana, 2.1 firmiksellä kaikki pelasi hienosti, päivitys 2.2, sen jälkeen ei toiminut enään millään...
Vaihdoin juuri liittymän DNAlle ja nyt swirly ei näytä ottavan yhteyttä ollenkaan. Edellisellä operaattorilla swirly toimi aivan kuten pitikin.
Pitänee soitella ja kysellä.
Jos viel koittais kertaalleen reinstallia ja laittais asetukset toistamiseen sisälle.
Sieltä ei osattu sanoa, resetoituuko asetus eli meneekö MMS:t rikki, kun käynnistän puhelimen uudelleen. Mitenkäs siinä käy? No kokeilen kyllä huomenna päivällä itse, kun siellä varmasti on kaikkia teknisen tuen ihmisiäkin paikalla. Toivottavasti ei vaan tarvitse joka kerta soittaa DNA:lle, kun puhelimen on sammuttanut.
SwirlyMMS 1.2 julkaistu! (2.x firmwaret)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: SwirlyMMS 1.2 julkaistu! (2.x firmwaret)
Viesti Kirjoittaja Darkker »
-
Viesti Kirjoittaja Pettewi »
Joo se tais olla kirjotusvirhe, mutta silti ei toimi -.- mikä neuvoksi?pnp kirjoitti:Jos ei ole kirjoitus virhe, niin tuo 195.156.25:33 on väärin, eli pitää tietysti olla 195.156.25.33Pettewi kirjoitti:Osaako kukaan siis auttaa mua?Pettewi kirjoitti:Joo mulla on tämmöset asetukset tällä hetkellä:egoste kirjoitti:Onko sulla Soneran asetukset oikein?
Laita vaikka tiedot tähän, niin kommentoidaan kuntoon
mms.sonera.net:8002/
195.156.25:33
wap.sonera.net
Ihme sinänsä jos noin on, koska ainakin minulla swirly ehdotti heti oikeita asetuksia, eikä itse tarvinnut muokkailla.
iPhone 6s 64gb
MacBook Pro 13.3" Mid 2014 2.8 GHz Intel Core i5 8Gb
-
Viesti Kirjoittaja zibit »
Ovat näköjään julkaisseet SwirlyMMS²,
Itse en ole viellä "raaskinnut" päivittää tuohon uudempaan.
Pikasesti pälärättynä Swirlyn foorumia, 2.0 versio omasi joitain lapsuuksia, mutta ovat näköjään puskenneet nopeasti toimivampaa versiota (2.0.1) ulos.
Kyttökokemuksia odotellessa
2. versio kustantaa $12 ja päivitys 1.* versiosta $6.2009-04-28: SwirlyMMS² has been released!
SwirlySpace is very excited to announce the new and groovy SwirlyMMS² available in Cydia Store now! It is packed with shiny new and electrifying features:
Built-in voice recorder.
Save a received audio clip as an iPhone Ringtone or as an MMS alert sound.
Customize the MMS alert sounds to any sound of your choice.
Reply to a received MMS with a normal text SMS.
Visual feedback on delivery status (a green check when the MMS has been received by the recipient).
Attach a signature of your choice to every MMS that you send.
Attach your current GPS location automatically to the MMSes that you send.
When retrieving a GPS location, it can be viewed in Google Maps.
Save your draft MMSes to the Drafts folder.
Itse en ole viellä "raaskinnut" päivittää tuohon uudempaan.
Pikasesti pälärättynä Swirlyn foorumia, 2.0 versio omasi joitain lapsuuksia, mutta ovat näköjään puskenneet nopeasti toimivampaa versiota (2.0.1) ulos.
Kyttökokemuksia odotellessa

- zbt, zbtos, zibit..... ketä niitä oli?
iMac 21,5" 2,5GHz i5 (2011)
iPhone 4s, iPhone 5s
Airport Extreme
Airport Express
AppleTV 3rd gen.
iMac 21,5" 2,5GHz i5 (2011)
iPhone 4s, iPhone 5s
Airport Extreme
Airport Express
AppleTV 3rd gen.
-
Viesti Kirjoittaja koowee »
En nyt osaa sanoa auttaako tämä, mutta tässä oma kokemus Swirlyn käyttöönottokokemuksista. Olen pariin iPhoneen tuon Swirlyn asennellut (Soneran liittymät) ja molemmissa on asetukset löytyneet Swirlystä automaattisesti... mutta eipä ole lähtenyt pelaamaan vielä tuolla, vaan puhelin on tarvinnut bootata ja mennä sen jälkeen uudelleen swirlyn asetuksiin ja valita samat automaattisesti löytyneet Soneran asetukset ja tallentaa. Vasta tämän jälkeen lähti MMS:t toimimaan.Pettewi kirjoitti:Joo se tais olla kirjotusvirhe, mutta silti ei toimi -.- mikä neuvoksi?
MacPro 8-core + Led Cinema Display, MacBook Pro, Mac Mini C2D, Mac Mini G4, iPad 16 3G, iPad Mini, iPhone 4s, iPhone 6 Plus, iPod Nano, iPod Shuffle, aTV
Dropbox invite: http://db.tt/aatCi8s
Dropbox invite: http://db.tt/aatCi8s
-
Viesti Kirjoittaja Pettewi »
Joo, ei tunnu onnistuvan sitte millää. Tais mennä tuo 6 euroa hukkaankoowee kirjoitti:En nyt osaa sanoa auttaako tämä, mutta tässä oma kokemus Swirlyn käyttöönottokokemuksista. Olen pariin iPhoneen tuon Swirlyn asennellut (Soneran liittymät) ja molemmissa on asetukset löytyneet Swirlystä automaattisesti... mutta eipä ole lähtenyt pelaamaan vielä tuolla, vaan puhelin on tarvinnut bootata ja mennä sen jälkeen uudelleen swirlyn asetuksiin ja valita samat automaattisesti löytyneet Soneran asetukset ja tallentaa. Vasta tämän jälkeen lähti MMS:t toimimaan.Pettewi kirjoitti:Joo se tais olla kirjotusvirhe, mutta silti ei toimi -.- mikä neuvoksi?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
iPhone 6s 64gb
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka