Terve.
Jostain syystä iTunes -kirjastossa tulee kaksi kappaletta samoja biisejä. Mistä se johtuu? Se ei tapahdu kaikkien kappaleiden kohdalla.
Ongelma iTunes-kirjastossa
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ongelma iTunes-kirjastossa
Viesti Kirjoittaja Neski »
-
Re: Ongelma iTunes-kirjastossa
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kristallipalloni on hieman sumea tämän asian osalta. Jos saisin hieman pohjatietoja, kuten sen miten ne biisit olet sinne tuonut ja annatko itunesin järjestää itse kirjastoa, niin sitten voinee edes joku osata hieman auttaa.
Yleensä niitä kun tuplana siellä sen takia, että käyttäjä on niitä sinne vahingossa tuplana tuonut
Yleensä niitä kun tuplana siellä sen takia, että käyttäjä on niitä sinne vahingossa tuplana tuonut

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Hallinnoiko iTunes kirjastoa automaattisesti, vai oletko valinnut hallintatavaksi käsin?
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Oletko siirtänyt netistä ladattuja tai omia biisikansioita, joissa on playlist mukana?Neski kirjoitti:Terve.
Jostain syystä iTunes -kirjastossa tulee kaksi kappaletta samoja biisejä. Mistä se johtuu? Se ei tapahdu kaikkien kappaleiden kohdalla.
Macbook Air M1
-
Olen tuonut ihan silleen, että olen ne valinnut Finderissa ja lisännyt iTunesiin. Tässä on sellainen asetus päällä kuin "Pidä iTunes -kansio järjestettynä".TheKraken kirjoitti:Kristallipalloni on hieman sumea tämän asian osalta. Jos saisin hieman pohjatietoja, kuten sen miten ne biisit olet sinne tuonut ja annatko itunesin järjestää itse kirjastoa, niin sitten voinee edes joku osata hieman auttaa.
-
En ole siirrellyt mitään.Cathi777 kirjoitti:Oletko siirtänyt netistä ladattuja tai omia biisikansioita, joissa on playlist mukana?Neski kirjoitti:Terve.
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Siis mistä olet ne musiikit sitten sinne iTunesiin saanut? Onko ne suoraan levyiltä siirtämällä tulleet tuplana?Neski kirjoitti:En ole siirrellyt mitään.Cathi777 kirjoitti:Oletko siirtänyt netistä ladattuja tai omia biisikansioita, joissa on playlist mukana?Neski kirjoitti:Terve.
Macbook Air M1
-
Ei minun tietääkseni. Olen välillä poistanut niitä tuplattuja kappaleita, niin ne on sinne ilmestynyt uudelleen jonkin ajan päästä taas.Cathi777 kirjoitti:Siis mistä olet ne musiikit sitten sinne iTunesiin saanut? Onko ne suoraan levyiltä siirtämällä tulleet tuplana?Neski kirjoitti:En ole siirrellyt mitään.Cathi777 kirjoitti:Oletko siirtänyt netistä ladattuja tai omia biisikansioita, joissa on playlist mukana?Neski kirjoitti:Terve.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei sinne kyllä itsestään mitään tuplia voi ilmaantua. Onkohan niissä kansioissa, jotka olet sinne raahannut, kenties ollut .m3u-tiedosto mukana? Tuo kun sisältää viitteet tiedostojen sijainnista, niin iTunes tuo silloin biisit periaatteessa tuplana, jos sen soittolistan tiedoston tuo samojen mp3-tiedostojen matkassa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Jos olet poistanut soittolistasta tuplan, ei se Kirjastosta mihinkään lähde. Eli poista oikeasta paikasta.
Ja mun vahva veikkaus on, että .m3u on muuten syypää.
Ja mun vahva veikkaus on, että .m3u on muuten syypää.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka