Epson Smart Panel ?
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Epson Smart Panel ?
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Mulla on uusi Epson printteri/skanneri ja sen mukana tulee Smart Panel -ohjelma, jonka avulla pitäisi pystyä skannaamaan kuvat suoraan sähköpostiin. Näin tän tulisi toimia ainakin teoriassa. Kysymys kuuluu, että toimiiko tämä kenelläkään? Mulla on 10.3.7 ja toi "Smart" Panel kaatuu aina kun se yrittää avata Mailin. Epsonin sivuilta yritin löytää ohjelmaan päivitystä, mutta eipä sieltä mitään löytynyt.
Designed by a Brit, built in China - Apple
-
Re: Epson Smart Panel ?
Viesti Kirjoittaja Heikki L »
Toimiiko Smart Panel kympissä? Käytin sitä ysissä, mutta kun ostin kympin niin imuroin Epsonin sivuilta Epson Scan ohjelman, koska ainakaan oma Smart Panel ei toiminut kympissä.
Heikki
Heikki
-
No toimii se muilta osin. Sitä ei tosin löydy kun siltä mukana tulleelta CD:ltä.
-
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Mulla ei myöskään Smart Panel enää toiminut. Tein kuten Heikki L. tuossa jo kerkesi mainita. Epson Scan on ihan hyvä ohjelma.
Mac Studio M1 Ultra 64GB
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
-
Viesti Kirjoittaja urhepe »
Minulla toimi Jaguarissa todella hienosti. Skanneri on Epson 1670. Vaimonkin tuli läheteltyä sähköpostilla kuvia, kun sai laittaa kuvan skanneriin ja painaa skannerin paneelissa olevaa kirjekuorilätkää. Pantterissa ei ole enää pelannut. Minäkin olen ladannut Epsonin sivuilta Scan ohjelman ja se toimii, mutta en saanut Smart Panelia pelaamaan siis tämän sähköpostin osalta. En ole sitten pitkään aikaan kokeillutkaan. Juuri kuvan lähettäminen sähköpostilla olisi kätevää, kun saisi taas painaa vain tuota skannerissa olevaa lätkää. Pitää tehdä se toisella tavalla, mutta helpointa olisi käyttää paneelin lätkää.
-
Hulluinta tässä on se, että Epson USA:n sivuilta saa Smart Panel patchin, joka kuulemma korjaa Mailin kaatuilun. Toi patchi ei kuitenkaan suostu asentumaan mulle, väittää ettei löydä alkuperäistä ohjelmaa. Go Epson go...

-
Viesti Kirjoittaja Jubax »
Minäkin sain tällä viikolla uuden Epson scannerin (2480) ja lyhyen tutustumisen jälkeen totesin, että tuo mukana tullut ohjelmisto ei toimi ihan niin kuin pitäisi. Lisäksi se (ohjelmisto) vaikutti ominaisuuksiltaan yksipuoliselta. Päädyin käyttämään Kuvansiirtäjä-ohjelmaa, joka suorastaan yllätti minut ominaisuuksillaan, suosittelen.
iMac G4 1,25 Ghz 17"(Late 2003, Leopard+YellowDog Linux)
iMac C2D 24"(Late 2006, Lion)
MacBook Pro 13" (mid 2010, Yosemite)
Time Capsule 1TB
Apple TV3
iPhone 6 (16GB Space Gray)
iMac Retina 5K 27"(Late 2014, Yosemite)
iMac C2D 24"(Late 2006, Lion)
MacBook Pro 13" (mid 2010, Yosemite)
Time Capsule 1TB
Apple TV3
iPhone 6 (16GB Space Gray)
iMac Retina 5K 27"(Late 2014, Yosemite)
-
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Kummallista, mulla on monitoimilaite Epson Stylus CX3650 jossa on skanneri ja tulostin samassa paketissa samoin se toimii kopiokoneena
mutta sitten vilkaisin epson ohjeen siinä oli puhetta Smart Pane, mutta tässä mallissa ei ole mukanaan. Ihmetteli pitkään siitä jutusta.
Hassu että, kansion nimessä on EPSON STYLUS CX3600 Series kun tämän mallin eri numero ja sen kansiossa on ohjellmisto-opas ja pikaopas. Ehkä tuo smart pane on poistettu uuden mallin tultua esiin? Asensin sen tulleen mukaan rompulta mac-versio ja kaikki toimivat hyvin, paitsi tuo joskus tulostin joka niskotteli, kunnes toisen kerran tulostuksen käskyn jlk alkoi rupeaa tulostamaan.

Hassu että, kansion nimessä on EPSON STYLUS CX3600 Series kun tämän mallin eri numero ja sen kansiossa on ohjellmisto-opas ja pikaopas. Ehkä tuo smart pane on poistettu uuden mallin tultua esiin? Asensin sen tulleen mukaan rompulta mac-versio ja kaikki toimivat hyvin, paitsi tuo joskus tulostin joka niskotteli, kunnes toisen kerran tulostuksen käskyn jlk alkoi rupeaa tulostamaan.
Mac Mini 1.5 GHz/1 Gt muistia/40 Gt kovoa/Combo/Linux
iBook G4 1.33 GHz/1 Gt muistia/60 Gt kovoa/Combo/Mac OS X 10.5.8 Leopard
iPhone 5
iPhone 5
-
Se Smart Panel löytyy muuten vain englannin kieliseltä CD:ltä. Mä jouduin poistamaan koko Smart Panelin, kun se korvasi sen EpsonScanin. Tässä mun printteri/skanneri härpäkkeessähän (CX 6600) on siis näyttö, jonka kautta kaikkia ominaisuuksia pitäisi pystyä käyttämään. Smart Panel vaan tunkee itsensä tohon väliin, jolloin hommat pitäisi hoitaa koneen kautta, joka taas tekee ton näytön tarpeettomaksi.
Nyt toimii kaikki muut ihan ok, paitsi se scan to email -ominaisuus täytyi uhrata.

-
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Rewes: ai se. Asensin suomenkieliseltä cd:ltä. No eihän se ole mitään tarvetta, riittää kun skannaa kuvan ja muuttaa se sopivan kokoiseksi Gimpllä ja sitten liittää sen sähköpostiin. :-)
Kiitos Rewesille.
Kiitos Rewesille.
Mac Mini 1.5 GHz/1 Gt muistia/40 Gt kovoa/Combo/Linux
iPhone 5
iPhone 5
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka