Eli itsellä on vähän alle pari vuotta vanha ipod video. Pieniä akun vajaus ongelmia aikaisemmin ollut. Eli kun olen autolla menyt jonnekkin ja ipod jäänyt pakkasella autoon muutamiksi tunneiksi nii akku on ollut sen jälkeen heti tyhjä vaikka sen latasin juuri ennen kotoa lähtöä (näitä tapahtunut muutaman kerran). Nyt lähi aikoina ipod on mennyt johonkin ipodin bios juttuun itsestään kun olen sen päälle laittanut, ja tämän jälkeen en ole sitä normaaliin tilaan saanut laitettua. Odotin että akku tyhjenee itsellään ja lataan sen sit ja pitäisi taas toimia, kun aikaisemminkin sama lääke toimiut.
Nojoo mutta nyt se sitten näyttääkin surunaamaa

En ole varma onko takuuta vielä voimassa luultavasti ei tai ei ainakaan enää kun sen itse avasin, kun luin täältä että yleensä ne lähtee toimiin kun ottaa akun hetkeksi irti. Kun pistän ipodin koneeseen kiinni se näyttää surunaamaa ja se jälkeen mainitsee wait very low battery ja kun laitan verkko virtaan tulee surunaama ja sen jälkeen patterin kuva jossa huutomerkki.
Okei koitin ottaa sitten akun johdon irti ja laitoin koneeseen kiinni silloin tuli vain very low battery eikä surunaamaa. Itse päättelisin että vika on akussa. Mitä mieltä olette pitäisikö tilata uusi akku tuohon??
-Mistä saa muuten ipodien akkuja? (Mieluiten suomesta mutta se tuskin onnistuu?) Mutta jos joku tietää muutaman hyvän sivun joka sijaitsee mahdollisimman lähellä suomea nii laittakaapa vaikka linkkiä.
-Entä kauan ipodeilla muuten on takuuta?