Apple markkinoi ylihinnoitetusti
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
-
-
Re: Apple markkinoi ylihinnoitetusti
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Minä kyllä tykkään kaikista käyttöjärjestelmistä mitä olen käyttänyt, ihan oikeasti. Ehkä siinä minun Vista-neutraalisuudessani on se takana, kun olen välttänyt sen "lastentautiosaston", aina asentaessani tai käyttäessäni Vistaa olen tiennyt suunnilleen miten saan käyttöjärjestelmästä nopeasti tehtyä mukavan, eikä minulla ole ollut "alitehoista" konetta Vistan kannalta, vaan lähinnä olen käyttänyt tässä BigMäkissä 64-bittistä versiota.
Kannettavassani taas on Windows XP professional ja siihenkin olen ihan tyytyväinen. OS X:stä ei ole kokemusta kuin Tiikeristä ja Leopardista, toki myönnettäköön, että käytän säännöllisesti myös Vistaa tässä BigMäkissä juuri siksi, kun on olemassa tiettyjä ohjelmia mitä en voi käyttää kun Vistan puolella.
Kannettavassani taas on Windows XP professional ja siihenkin olen ihan tyytyväinen. OS X:stä ei ole kokemusta kuin Tiikeristä ja Leopardista, toki myönnettäköön, että käytän säännöllisesti myös Vistaa tässä BigMäkissä juuri siksi, kun on olemassa tiettyjä ohjelmia mitä en voi käyttää kun Vistan puolella.
Macbook pro 15,4", late 2015
Galenos, rakastettuni
Galenos, rakastettuni
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Kyl mäkin oon sitä mieltä, että Apple käyttää liikaa rahaa mainoksiin. Toistuvasti myös koneita myydään liian kalliilla mainoksissa, kun kaupassa oikeasti paljon halvempi hinta. Helpottaisi varmaan kummasti jos mainoksissa olis oikeat hinnat.
-
Viesti Kirjoittaja SoulBurn1 »
Niin, ja Mac-aiheiset mainokset ovat usein sanalla sanoen hölmöjä. Tuntuu, että markkinointi suuntautuu niille, jotka ostavat koneen muoti mielessään tai muuten vaan vakuutellaan väärillä asioilla.
Oma MacBook on työkone, vaikka ei mikään erityisesti työkoneena pidetty MBP olekkaan. MBP:ssa ei ole mitään, minkä takia haluaisin ostaa sellaisen oman early 2008:n tilalle, sillä speksit ovat nykyään lähes samat. Ja oma lähti alle 900e uutena, joten mikäs sen lystimpää.
Vakain kone, jota olen ikinä missään käyttänyt. Olin niin tottunut Windowsin toimimattomuuteen ettei sitä aina edes huomannut vintoosaa käytettäessä.
Oma MacBook on työkone, vaikka ei mikään erityisesti työkoneena pidetty MBP olekkaan. MBP:ssa ei ole mitään, minkä takia haluaisin ostaa sellaisen oman early 2008:n tilalle, sillä speksit ovat nykyään lähes samat. Ja oma lähti alle 900e uutena, joten mikäs sen lystimpää.
Vakain kone, jota olen ikinä missään käyttänyt. Olin niin tottunut Windowsin toimimattomuuteen ettei sitä aina edes huomannut vintoosaa käytettäessä.
Mac Mini i7 2.6ghz quadcore, 16gb ram
iPhone 4 32GB
iPhone 4 32GB
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka