Mitenkä Macco, olisikohan se pian aika taas lähteä?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei, minulla on harhaluulo, että maailma vielä tarvitsee minua. Ehkä se joku päivä sopivalla lääkityksellä korjaantuu.KunkkuJ kirjoitti:Mitenkä Macco, olisikohan se pian aika taas lähteä?
Tee se vesilasitesti, joka paljastaa korvaamattomuutesi. Jos tulos on negatiivinen, vaadin yhteiskunnan edun nimissä sinua menemään pikaisesti lääkäriin ja hankkimaan vahvempi lääkitys.Macco kirjoitti:Ei, minulla on harhaluulo, että maailma vielä tarvitsee minua. Ehkä se joku päivä sopivalla lääkityksellä korjaantuu.KunkkuJ kirjoitti:Mitenkä Macco, olisikohan se pian aika taas lähteä?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Näin kai se on tehtävä.KunkkuJ kirjoitti:Tee se vesilasitesti, joka paljastaa korvaamattomuutesi. Jos tulos on negatiivinen, vaadin yhteiskunnan edun nimissä sinua menemään pikaisesti lääkäriin ja hankkimaan vahvempi lääkitys.Macco kirjoitti:Ei, minulla on harhaluulo, että maailma vielä tarvitsee minua. Ehkä se joku päivä sopivalla lääkityksellä korjaantuu.KunkkuJ kirjoitti:Mitenkä Macco, olisikohan se pian aika taas lähteä?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Suunnittelet ensin tarpeeksi muille, ja ostat sitten hillittömän ison pihan. Eiks olekin hieno suunnitelmaAnniel kirjoitti:Suunnittelen omaa pihaa. Tuskastuttavan vaikeeta, liikaa kivoja kasveja ja aivan liian pieni piha![]()
Suutarin lapsella ei ole kenkiä... Ei kyl nyt tarvii saada toi oma multakasa kuntoon että pääsee mieskin grillailemaan ja kissa ulkoilemaan. Mulla on muuten ekaa kertaa elämässäni oma pihaMacco kirjoitti:Suunnittelet ensin tarpeeksi muille, ja ostat sitten hillittömän ison pihan. Eiks olekin hieno suunnitelmaAnniel kirjoitti:Suunnittelen omaa pihaa. Tuskastuttavan vaikeeta, liikaa kivoja kasveja ja aivan liian pieni piha![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hermojako ne ompeli?Carde kirjoitti:Menetän hermoni! taas mentävä sairaalaan tikattavaksi. Eivät osanneet kerralla vetästä kunnon saumaa joka kestäisi, saisivat käyvä ompeluseurassa opettelemassa kunnon siksakkia tekemään ettei tarttis jokaviikko uusia noita saumoja. PRKL
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Tommonen vaatii ihan liikaa hoitoa. Mä suosittelisin kiviä, kunttaa ja sammalta. 8)Anniel kirjoitti:hatey, sovitaans tapaaminen niin suunnittelen sulle hyvän pihan ilman turhia vihreitä. Harmaat pojat vois tuolla peuhata ja sä voisit aina harailla hiekat kuntoon
hateyn tuleva piha
Viesti Kirjoittaja Erño »
Napalm koristaa myös pihaa kuin pihaa kivasti.MacMees kirjoitti:Tommonen vaatii ihan liikaa hoitoa. Mä suosittelisin kiviä, kunttaa ja sammalta. 8)Anniel kirjoitti:hatey, sovitaans tapaaminen niin suunnittelen sulle hyvän pihan ilman turhia vihreitä. Harmaat pojat vois tuolla peuhata ja sä voisit aina harailla hiekat kuntoon
hateyn tuleva piha
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ehdottomasti, liikkumista rajoittamaan ne ehdotti ruokavalioksi vihtavuoren sertiä.KunkkuJ kirjoitti:Hermojako ne ompeli?Carde kirjoitti:Menetän hermoni! taas mentävä sairaalaan tikattavaksi. Eivät osanneet kerralla vetästä kunnon saumaa joka kestäisi, saisivat käyvä ompeluseurassa opettelemassa kunnon siksakkia tekemään ettei tarttis jokaviikko uusia noita saumoja. PRKL
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kuulostaa asialliselta laitteelta! 8) Vaara on toinen nimeni.kuriton kirjoitti:Luen tuon höyrypesurin ohjekirjaaHöyrykattila, palovammat, paine, räjähdys..
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ilmankos Amakin suositteli tuata mulle lämpimästi!Maza kirjoitti:Kuulostaa asialliselta laitteelta! 8) Vaara on toinen nimeni.kuriton kirjoitti:Luen tuon höyrypesurin ohjekirjaaHöyrykattila, palovammat, paine, räjähdys..
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »