Meinasin jo kerran kysyä porrassiivojalta, että mitä maksaisi, jos hän tulisi pesemään mun ikkunat.Sherukka kirjoitti:Kannattaa muistaa se kotitalousvähennys....
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Maza »
Meinasin jo kerran kysyä porrassiivojalta, että mitä maksaisi, jos hän tulisi pesemään mun ikkunat.Sherukka kirjoitti:Kannattaa muistaa se kotitalousvähennys....
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minä taas laiskana ihmisenä maksaisin mielelläni moisista palveluista, mutta kun ei vaan tiedä yhtään mistä semmosia lähtisi kyselemään.Maza kirjoitti:Meinasin jo kerran kysyä porrassiivojalta, että mitä maksaisi, jos hän tulisi pesemään mun ikkunat.Sherukka kirjoitti:Kannattaa muistaa se kotitalousvähennys....Saitana ihmisenä en kuitenkaan halua maksaa kenellekään mitään mistään, jonka voin itsekin tehdä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Eilen katsoin sivusilmällä Sillä siisti -ohjelmaa ja siellä tuli eräs nainen esittelemään siivouspalveluita yhden poikamiehen asuntoon. Ohjelman lopussa oli linkki lisätietoihin: http://www.elias.fi/ Löytyiskö tuolta kohtuuhintaista apua?TheKraken kirjoitti:Minä taas laiskana ihmisenä maksaisin mielelläni moisista palveluista, mutta kun ei vaan tiedä yhtään mistä semmosia lähtisi kyselemään.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Parhaat siivoojat ovat ne joista saa muilta, esim. työkavereilta, kuulla. Meillä kävi yksi huipputehokas ja todellinen ammattilainen (siivous ei todellakaan onnistu kaikilta) mutta hän päättikin sitten lopettaa koska matkaa oli liikaa. Nyt taas on yksi testissä, kerran kuussa käy mutta voi, tulosten perusteella, olla ettei tarvitse enää tulla....Anniel kirjoitti:Eilen katsoin sivusilmällä Sillä siisti -ohjelmaa ja siellä tuli eräs nainen esittelemään siivouspalveluita yhden poikamiehen asuntoon. Ohjelman lopussa oli linkki lisätietoihin: http://www.elias.fi/ Löytyiskö tuolta kohtuuhintaista apua?TheKraken kirjoitti:Minä taas laiskana ihmisenä maksaisin mielelläni moisista palveluista, mutta kun ei vaan tiedä yhtään mistä semmosia lähtisi kyselemään.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Sinullahan oli lapsia? Sitten tiedät minkälaista on kun näitä joutuu (ainakin pääkaupunkiseudulla) kuskaamaan sinne sun tänne. Jos muualla olisi töitä en miettisi kaksi kertaa...KunkkuJ kirjoitti:Eikä olisi järkevintä ja helpointa lakata sotkemasta, jos ei viitsi tai ehdi siivota?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kysyttäiskö mielummin, mikä ei vaivaa?darthmother kirjoitti:VTTTTTTUUU
Mikä vaivaa
![]()
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009050 ... 5_uu.shtml
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Bussilippu kouraan ja kartta käteen. Oppiipahan oma-aloitteisiksiSherukka kirjoitti:Sinullahan oli lapsia? Sitten tiedät minkälaista on kun näitä joutuu (ainakin pääkaupunkiseudulla) kuskaamaan sinne sun tänne. Jos muualla olisi töitä en miettisi kaksi kertaa...KunkkuJ kirjoitti:Eikä olisi järkevintä ja helpointa lakata sotkemasta, jos ei viitsi tai ehdi siivota?
Pääkaupunkiseutu!
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minulla on yksi, nyt jo aikuinen tytär. Hänen kohdallaan ratkaisin tuon kuljettamistarpeen(oli hevoshullu jo pienestä) ostamalla hänelle oman hevosen. Kun 12-vuotias alkoi nousemaan 365 aamuna vuodessa viimeistään seitsemältä hoitamaan heppaansa, vähensi se kuljetustarvetta oleellisesti.Sherukka kirjoitti:Sinullahan oli lapsia? Sitten tiedät minkälaista on kun näitä joutuu (ainakin pääkaupunkiseudulla) kuskaamaan sinne sun tänne. Jos muualla olisi töitä en miettisi kaksi kertaa...KunkkuJ kirjoitti:Eikä olisi järkevintä ja helpointa lakata sotkemasta, jos ei viitsi tai ehdi siivota?
Pääkaupunkiseutu!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos sitä enää pystyy edes suuntaamaan, jolloin se saattaa mennä yleiseksi.KunkkuJ kirjoitti:Ehdottomasti hevoshullu. Ainakin nuorelle tekee hyvää puuhata eläinten kanssa ja ottaa vastuuta. Repen iässä lienee jo aika sama, mihin se hulluus suuntautuu?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Eläinsuojelu voi puuttua tämmöiseen touhuun.Ippeli kirjoitti:polkea hirveä hiki selässä niin ei ole riemulla rajaa
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jone »
On vähän apinainen olo. "Yhellä" piti käydä mutta senhän tiijät...amanita kirjoitti:Että toi Jone laitto just ton sortin apinan avattareksi!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eli teksti alkaa näyttää taas suomelta? Puuro on jätetty vähemmälle ja nesteytystä lisätty?Jone kirjoitti:On vähän apinainen olo. "Yhellä" piti käydä mutta senhän tiijät...amanita kirjoitti:Että toi Jone laitto just ton sortin apinan avattareksi!