Hienoa, että olet tyytyväinen. Mutta kun katsoo tarjottuja palveluja ja hintoja, eivät ne hirveitä riemunkiljahduksia synnytä. int2000:n oma nettisivu on todella onneton rutjake, kun sitä katsoo vähänkin leveämmällä selainikkunalla.iMiika kirjoitti:Itse olen käyttänyt http://www.int2000.net palveluita, netissä on saanut lukea palautetta että palvelu ei muka pelaisi mutta ainakin itse olen ollut varsin tyytyväinen firmaan ja palveluihin.
Todella halpa Webhotelli
-
Re: Todella halpa Webhotelli
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
-
Viesti Kirjoittaja iMiika »
MBP 15", 2.6GHz, 8GB, early 2008
| Amiga 500, 1Mb
-
Viesti Kirjoittaja perminna »
Minulla on ollut yksi hotelli/domain surullisen kuuluisan Futuronin kautta kohta 3 vuotta. Tämä on tarkoitus siirtää laskutuskauden loppupuolella Oulankaan, jossei ihmeellisiä ongelmia ilmene ennen sitä. Saa vain nähdä, miten Futuronista pääsee irtautumaan. Se on kuulemma hankalaa ja joskus melkein mahdotonta. Olen kuullut myös tapauksista, joissa kyseinen firma väittää asiakkaan domainia omaksi omaisuudekseen. Jaiks.
-
Perusjuttuihin riittää mikä vaan. Mutta sivuja laajennettaessa ja sisältöä monipuolistettaessa pian saattaa tulla vastaan tarve PHP:lle ja MySQL:lle. Ilman niitä mm. foorumisoftien valikoima on aika niukkaa.iMiika kirjoitti:joo en ole koskaan silleen vertaillut noita, varmaan kaikki tämän threadin firmoista on uusia mulle, alan hinnoista puhumattakaan. Eipähän ole koskaan ongelmia ollut ja käytän heillä paria eri nettisivua tällä hetkellä. Hyvä että alalla on vaihtoehtojakin, käyn varmaan tämän threadin läpi kun tulee tarvista.
-
Mukava, että ole tyytyväinen. Ei näytä olevan ominaisuuksiin nähden halpa. Tarpeettomasti pihtaavat sähköpostitunnusten ja MySQL-tietokantojen sekä FTP-tunnuksien määrissä. Taas kerran: miksi tämänkin webhotellipalveluja tarjoavan yrityksen omat websivut ovat toteutukseltaan ja ulkonäöltään todella vaatimattomia.perminna kirjoitti:Minulla on vain positiivista kerrotavaa Oulanka.comin web-hotelleista: edulliset hinnat, luotettavat palvelimet (tiedossani on yhden hotellin/domainin kohdalta kaksi lyhyttä katkosta 1,5 vuoden aikana), tarpeen vaatiessa räätälöidyt hotellit, nopea asiakaspalvelu, paketin päivitys kesken laskutuskauden onnistuu rivakasti, jne.
Toivo ei ole menetetty, jos Futuroniin saa yhteyden. Kysy heiltä ensin, miten hostaajan vaihto tehdään, jos joku haluaa Futuronille.Minulla on ollut yksi hotelli/domain surullisen kuuluisan Futuronin kautta kohta 3 vuotta. Tämä on tarkoitus siirtää laskutuskauden loppupuolella Oulankaan, jossei ihmeellisiä ongelmia ilmene ennen sitä. Saa vain nähdä, miten Futuronista pääsee irtautumaan. Se on kuulemma hankalaa ja joskus melkein mahdotonta. Olen kuullut myös tapauksista, joissa kyseinen firma väittää asiakkaan domainia omaksi omaisuudekseen. Jaiks.
-
Kuinka totta, PHP on minimivaatimus servolle, itse en mySQL:lle ikinä keksinyt käyttöä eikä se int2000lla kuulukaan kuin kalliimpaan settiin, pihtarit, joten kannattaakin mitoittaa tarpeensa sen mukaan mitä tulevaisuudessa tarvitsee serveriltä.Juhani L kirjoitti:Perusjuttuihin riittää mikä vaan. Mutta sivuja laajennettaessa ja sisältöä monipuolistettaessa pian saattaa tulla vastaan tarve PHP:lle ja MySQL:lle. Ilman niitä mm. foorumisoftien valikoima on aika niukkaa.iMiika kirjoitti:joo en ole koskaan silleen vertaillut noita, varmaan kaikki tämän threadin firmoista on uusia mulle, alan hinnoista puhumattakaan. Eipähän ole koskaan ongelmia ollut ja käytän heillä paria eri nettisivua tällä hetkellä. Hyvä että alalla on vaihtoehtojakin, käyn varmaan tämän threadin läpi kun tulee tarvista.
| Amiga 500, 1Mb
-
Jos laitat vaikka jonkun foorumin phpBB:llä pystyyn, niin tietokanta pitää olla käytössä. Ilman MySQL:ää (ja PHP:tä) joudut tyytymään vähän keveämpiin ratkaisuihin kuten YaBB:iin.iMiika kirjoitti: itse en mySQL:lle ikinä keksinyt käyttöä
-
Tottahan toki mysql:lle käyttöä löytyy, itselleni vaan ei, mutta siis kandee mitoittaa tarpeensa tulevaisuuteen niin ei tarvi myöhemmin vaivata itseään kun sattui säästämään serverissä muutaman euron vuodessa.Juhani L kirjoitti:Jos laitat vaikka jonkun foorumin phpBB:llä pystyyn, niin tietokanta pitää olla käytössä. Ilman MySQL:ää (ja PHP:tä) joudut tyytymään vähän keveämpiin ratkaisuihin kuten YaBB:iin.iMiika kirjoitti: itse en mySQL:lle ikinä keksinyt käyttöä
| Amiga 500, 1Mb
-
Suositelkaa webhotellia
Viesti Kirjoittaja Keksi »
-
Re: Suositelkaa webhotellia
Viesti Kirjoittaja mikian »
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Yhdistetty.Machist kirjoitti:Jotain keskustelu täällä
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... webhotelli
-
Uskaltaisinpa väittää, että Suncometissa hinnan ja laadun suhde on melkoisen ylittämätön. Kaksikymppiä vuodessa kahden gigan levytilasta on vähän. Käytössä on mm. PHP ja rajaton määrä MySQL-tietokantoja. Asiakaspalvelusta vastaus tulee tavallisesti arkisin puolen tunnin sisällä, viikonloppuinakin puolen päivän sisällä ja palvelu on auttavaa ja asiantuntevaa. Tähän asti Suncometin webhotellien hallinta on ollut Pleskin kautta, mutta nyt on cPanel koekäytössä. Plesk on vähän omituisempi käyttää, mutta hyvin silläkin tulee toimeen.Keksi kirjoitti:Voitteko suositella hyvää ja kohtuullisen edullista webhotellia, jossa sivut toimivat ja asiakaspalvelukin pelaa? Entä onko tarjoajia, joita ette suosittele?
Hallitsen paria sivustoa Suncometilla ja tunnen muitakin websivustojen ylläpitäjiä, jotka ovat kovin tyytyväisiä Suncometin palveluihin. Sen sijaan olen kuullut melko ikäviä kokemuksia Webbinen-yrityksestä.
-
Viesti Kirjoittaja mikian »
Noissa halvimmissa webbihotelleissa kannattaa aina muistaa, että ne ostavat palvelunsa suoraan vain jostain muualta, ja suoraan niiltä muilta saattaapi saada halvemmalla. Suncometin tapauksessa palvelimet on ostettu hollantilaiselta firmalta, jonka omat kotisivut eivät vastaa, en pitäisi tuota kauhean luotettavana merkkinä. Ongelmahan noissa halvimmissa on, että kun ne ei omista omaa IP-osoiteavaruutta eikä hallitse omaa verkkoansa, niin ongelmatapauksissa katkokset on pitkiä (kun nettiyhteydet pätkii, pitäisi vaihtaa palveluntarjoajaa tms). Ihan hyviä niin kauan kuin toimii, en sitä sano, mutta ongelmatapauksissa voikin tulla sitten ongelmia ja urakalla. Asia mikä kannattaa pitää mielessä.Juhani L kirjoitti:Uskaltaisinpa väittää, että Suncometissa hinnan ja laadun suhde on melkoisen ylittämätön.Keksi kirjoitti:Voitteko suositella hyvää ja kohtuullisen edullista webhotellia, jossa sivut toimivat ja asiakaspalvelukin pelaa? Entä onko tarjoajia, joita ette suosittele?
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
EWH yhdistyi futuronin kanssa ja hinnat pompsahti..
-
Viesti Kirjoittaja anttti »
Huh, pelästyin jo vähän, mutta sivuillansa lukee, että "Aiemmin tehdyt webhotellisopimukset EWH:n tai Futuronin kanssa säilyvät ennallaan niin hinnoiltaan kuin teknisiltä ominaisuuksiltaankin, myös seuraavien laskutuskausien osalta.".Machist kirjoitti:Nyt tuli itsellekin sitten pakko etsiä uutta palveluntarjoajaa.
EWH yhdistyi futuronin kanssa ja hinnat pompsahti..
Ei kai haittaa mua, ainakaan niin pitkään aikaan kun ei tule tarvetta ostaa uutta webhotellipakettia.
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka