Kiitos. Kupillinen voisi olla tarpeen - jos oikein vahvaa kahvia olisi tarjolla. Taitaa jo hieman olla jäähtynyt muutenkin täällä?Maza kirjoitti: ...kuka ottaa?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kiitos. Kupillinen voisi olla tarpeen - jos oikein vahvaa kahvia olisi tarjolla. Taitaa jo hieman olla jäähtynyt muutenkin täällä?Maza kirjoitti: ...kuka ottaa?
Viesti Kirjoittaja adele »
En ole ikävä kyllä, joten en voi asiassa auttaa. Olen enemmän näitä ruokapuolen ihmisiä. Siksi, kun ensin katsoin kuvaa jossa pyllistit, ajattelin että heiluttelet viinirypäleterttua tai siltä näyttävää linssin edessä, ennen kuin näin että ne oli pukamat. Muista, että seisominen Reinot jalassa keikkuvalla toimistotuolilla jossa on pyörät, samalla kun pyllistelee kameralle, ei ole aivan vaaratonta!KunkkuJ kirjoitti:Et sattumoisin olisi alan ihmisiä? Siis sairaanhoidon, ei sen toisen? Siinä tapauksessa olisit varmaan osannut sanoa, onko mainitsemasi ongelma todennäköisemmin lähtöisin perimästä vai mopon satulasta?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Nyt sulla Ama oli sellainen loikka logiikassa etten pysynyt ihan mukana.amanita kirjoitti:Haa, Lare on käynyt kyllä nyt jonkun kurssin, murustelee vaan siitä kernaasti hieman lisääkin foorumille.Lare kirjoitti:Amanitasta tulikin mieleeni että eipä ole tullut murukahvia tullut juotua aikoihin. Hörps. No, ei sentään.
En tohtori ole, mutta jos siemenet pystyy laskemaan, kyseessä voi olla viinirypäle, muuten se on joku muu siinä. Millä aukolla te oikein kuvaatte siellä?adele kirjoitti:En ole ikävä kyllä, joten en voi asiassa auttaa. Olen enemmän näitä ruokapuolen ihmisiä. Siksi, kun ensin katsoin kuvaa jossa pyllistit, ajattelin että heiluttelet viinirypäleterttua tai siltä näyttävää linssin edessä, ennen kuin näin että ne oli pukamat. Muista, että seisominen Reinot jalassa keikkuvalla toimistotuolilla jossa on pyörät, samalla kun pyllistelee kameralle, ei ole aivan vaaratonta!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jos nuo kuvassa näkyvät pallerot eivät olekaan peräpukamia, vaan viinirypäleitä, niin sen kun lähdet ajelemaan. Pistä ne punaiset pvc-housut jalkaan joita ylpeänä esittelit Adele-studiolla marraskuussa. Annan rypäleiden hautua ja jauhautua. Kotiin tultuasi lirutat puntista mehut käymisastiaan ja pistät kannen kiinni. Parin viikon kuluttua viini on valmis. Ei kun maistamaan:KunkkuJ kirjoitti: Mutta sanokaa ennemmin, uskallanko enää lähteä mopedilla minnekään kauemmas? Miten pitkään arvaan istua yhtä kyytiä satulassa?
Ruskeahkon punainen viini, jonka tuoksussa on miehisen aromin lisäksi roima annos ftalaatteja eli muovin pehmentäjiä sekä tuulahdus persvaon hikeä. Viinin viipyilevä makukin on sieltä minne Aurinko ei paista. Tyypillinen kotiseutunsa Luumäen vaon edustaja, tarjoten kattavan yhteenvedon Luumäkeläisyyden kovasta ytimestä.
Sopii voimakkaamminkin maustettujen liharuokien ja grillatun teurasjätehutun kanssa, jota B-luokan makkaraksi kutsutaan. Käy myös oivallisesti moottoripyörällä yliajettujen metsäjänisten ja rusakoiden painikkeeksi.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
No tässähän minä oon.KunkkuJ kirjoitti:Missä on kuriton? Voisiko hän tehdä uuden arvion? Ja sanokoon heti, kun on kurkistanut, en millään jaksaisi olla enää pitkään tämmoisessa asennossa läppärin edessä...
Taipumus teenjuontiin.
Siinä missä reipas ja kovaa tulosta tekevä sankari nappaa vauhdista mukillisen kahvia, hintelät ja vähäveriset teenjuojat pilkkivät sen maanalaisen paikan liptoninsa kanssa harras ilme kasvoillaan ja tuijottavat mukissa lilluvan haalean nesteen värinvaihtoa kuin mykkä päivänkakkara.
Väistäisivät edes, mutta ei kun sitä on sitten ihan pakko jäädä pipertämään siihen automaatille kehityksen jarruksi. Ja sitten se arpominen erilaisten teelaatujen välillä, voi että kun ottaisko nyt tänään tota mustaherukka-vadelmaa vai kenties ruusunmarja-neilikkaa, tai josko heittäytyisi oikein hurjaksi ja joisi kupillisen raparperimansikkaa. "Ihan mustaa liptonia mä en saa millään alas," Irma kertoo vaikka kukaan ei kysynyt. Ju-ma-lau-ta ahrgh.
Ja sitten on vielä näitä kaikkein vastenmielisimpiä elitistejä, haudutetun teen kanssa läträäjiä, jotka katsovat nenänvarttaan pitkin rahvasta, joka juo pussiteetä. Pussiteehän on siis ihan hirveetä, koska siinä teenlehdet ovat suodatinpaperin sisällä, eivätkä sellaisessa elegantissa siivilässä vai mikä verkko se nyt sitten on. Kerrassaan barbaarista, taidan pyörtyä, voih.
Teenjuoja on muuten suurella todennäköisyydellä myös se sama saakutti hermosaha, jota varten pitää aina firman saunailtoihin varata neljä päärynä-ananas-kirsikka-siideriä, koska sille ei kalja kelpaa ja joka tilaa jonkun paholainen sinisen enkelin tai muun mytologisen hahmon mukaan nimetyn paukun, jossa on sateenvarjo, sitrushedelmäviipale ja tähtisadetikku, kun kaikki muut ottavat yhden ison.
Ei minulla muuta teestä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Oo huoleti, sun lääkkeet on vaan alkaneet viimeinkin tehoomaan!Carde kirjoitti:Ilta kaffia tässä lipitellessä olen huomannut oudon asian tässä nykyisessä sumppikuppilassa. On hivenen outoa kun on tottunut olemaan aina hulluin huoneessa, mutta yhtäkkiä saakin huomata ettei ole enää edes koko kisassa mukana.
Häh? mitä hittoa? selkä ja kädet mulla on lääkitystä tarvinu? vaikuttaaks noi särkinapit jakolaatikkoonkin? siellä mitää vikaa ole ollutkuriton kirjoitti:Oo huoleti, sun lääkkeet on vaan alkaneet viimeinkin tehoomaan!Carde kirjoitti:Ilta kaffia tässä lipitellessä olen huomannut oudon asian tässä nykyisessä sumppikuppilassa. On hivenen outoa kun on tottunut olemaan aina hulluin huoneessa, mutta yhtäkkiä saakin huomata ettei ole enää edes koko kisassa mukana.
Niin ne on antaneet sun ymmärtääCarde kirjoitti:Häh? mitä hittoa? selkä ja kädet mulla on lääkitystä tarvinu?
Juu sama juttu on noiden hoitsujenki kanssa tuolla sairaalassa, nekin anto ymmärtää, muttei ymmärtäny antaa...kuriton kirjoitti:Niin ne on antaneet sun ymmärtääCarde kirjoitti:Häh? mitä hittoa? selkä ja kädet mulla on lääkitystä tarvinu?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kautta rantain tuossa taisin vihjata, että lienetkö jossain kirjoituskurssilla käynyt, niin murusesti osaat sanasi valita.... vai minäkö niitä vain siten tulkkaan.Lare kirjoitti:Nyt sulla Ama oli sellainen loikka logiikassa etten pysynyt ihan mukana.amanita kirjoitti:Haa, Lare on käynyt kyllä nyt jonkun kurssin, murustelee vaan siitä kernaasti hieman lisääkin foorumille.Lare kirjoitti:Amanitasta tulikin mieleeni että eipä ole tullut murukahvia tullut juotua aikoihin. Hörps. No, ei sentään.![]()
Ei sentään kurseja olla käyty. Sitäpaitsi, on riskaabelia yhdistää nainen mihinkään pikakahviin.amanita kirjoitti:Kautta rantain tuossa taisin vihjata, että lienetkö jossain kirjoituskurssilla käynyt, niin murusesti osaat sanasi valita.... vai minäkö niitä vain siten tulkkaan.![]()
Toisaalta Kunkku kyseli Kuritonta. Kukahan tässä ja ketä katselee sillä silmällä?amanita kirjoitti:Minä kyllä muuten ihmettelen foorumi-täti Adelen intoa saapua tänne porisemaan laajasti niitä näitä. Yrittääköhän kautta rantain herättää ihastusta tuossa meidän Kunkussamme? Saapi Kunkku kohta ravistella lahkeistaan rumimpia loitommaksi. En tiä kumpaa säälisi enemmän....
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Täällä käytetään ikkunan alla perinteistä kaivinkonetta. Puoli katua on auki, kun naapuritalossa on jokin putkiongelma. Mitähän kaikkea jännää sieltä kadun alta löytyykään? Ääh, korvatulpat korviin ja takaisin nukkumaan... Kahvia sitten myöhemmin.Aperture kirjoitti:-- Tuossa kadulla - juurikin ikkunamme alla - alkoivat katumme varrella asuvat katutyöläiset puhdistamaan betonin valuun käytettäviä metallisia sekoituskaukaloitaan sellaisella innolla että koko talosta unet loppuivat sitten siihen. --
Jaksamisia sinnekin. Lähden hakemaan toimiston zitruunateetä hieman tasaamaan tilejä tämän flunssan ja päänsäryn kanssa.Mikael K. kirjoitti: Täällä käytetään ikkunan alla perinteistä kaivinkonetta. Puoli katua on auki, kun naapuritalossa on jokin putkiongelma. Mitähän kaikkea jännää sieltä kadun alta löytyykään? Ääh, korvatulpat korviin ja takaisin nukkumaan... Kahvia sitten myöhemmin.
Elä hyvä mies huuda, oo jo vaiti.. tai kohta kaikki tietää mihin sää tota teippiä tarviit!KunkkuJ kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! Missä se teippirulla oli??