Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kukamitähäh? Kuka, keneen? Kerro heti! 8)Lare kirjoitti:Ei valitettavasti päde jos on modeen ihastunut...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Saako kuormasta syödä? Sitä paitsi, onko modeissa vapaita naisia? Siis täysi-ikäisiä?Lare kirjoitti:Ei valitettavasti päde jos on modeen ihastunut...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jaa tierä häntä, mutta aika jännää unta kyllä näin tossa justiin – tosin kumpikaan heistä ei ollut minulle entuudestaan tuttu..amanita kirjoitti:Ooks sää rakastunnu, mikään muu ei tota selitä.? Laskeeko painokin, jos juu, soon kuule menoo. Pakko vissiin sanoa, että terveeseen menoa, jos nuin on!Jamac kirjoitti: Miks mua ei enää kiinnosta nää koneet.. Ei oo oikein saittejakaan missä luuhata. Olenko tulossa terveeksi?
Viesti Kirjoittaja amanita »
No se nevvos ei taida lähteä kulumallakaan täältä, useimpien iloksi, jokusen harmiksi.KunkkuJ kirjoitti:Siinä ainakin tuo tytönhupakko Amanita on oikeassa, että rakastuminen karistaa pois näiltä kulmilta. Katsokaas vaikka miten hintaneuvoksen on käynyt!
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Otan osaa. Itsellänikin on ollut pientä lämpöilyä koko vuoden... oon rampannu erilaisissa testeissä ja väittävät minun olevan ihan perusterve mies. Viimeksi kun mittasin lämpöä, mittari näytti 37,5. Kaikkea sitä on ihmisen riesaksi.Ippeli kirjoitti:Kymmenyksen vajaa kolmeysi lämpöä.
Viesti Kirjoittaja Ippeli »
Intissä vapautuspäiviä 0/362 ja tammikuun lopusta lähtien poskiotelontulehduksia (ilman kuumetta tosin). Punkteerattu 4 kertaa ja 3. antibiootti käynnissä. Ja viimeisen mittauksen mukaan 39,05°C Rikotaan henkiökohtaisia ennätyksiä. Yleensä olen siis terve kuin pukki, mutta näköjään ollaan nyt tultu käännekohtaanvinouma kirjoitti:Otan osaa. Itsellänikin on ollut pientä lämpöilyä koko vuoden... oon rampannu erilaisissa testeissä ja väittävät minun olevan ihan perusterve mies. Viimeksi kun mittasin lämpöä, mittari näytti 37,5. Kaikkea sitä on ihmisen riesaksi.Ippeli kirjoitti:Kymmenyksen vajaa kolmeysi lämpöä.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Varmaan olet aihetta jo tutkaillut eikä tässä ehkä mitään uutta, mutta löytäisitkö jotakin apua tästä ?Ippeli kirjoitti:Intissä vapautuspäiviä 0/362 ja tammikuun lopusta lähtien poskiotelontulehduksia (ilman kuumetta tosin). Punkteerattu 4 kertaa ja 3. antibiootti käynnissä. Ja viimeisen mittauksen mukaan 39,05°C Rikotaan henkiökohtaisia ennätyksiä. Yleensä olen siis terve kuin pukki, mutta näköjään ollaan nyt tultu käännekohtaanvinouma kirjoitti:Otan osaa. Itsellänikin on ollut pientä lämpöilyä koko vuoden... oon rampannu erilaisissa testeissä ja väittävät minun olevan ihan perusterve mies. Viimeksi kun mittasin lämpöä, mittari näytti 37,5. Kaikkea sitä on ihmisen riesaksi.Ippeli kirjoitti:Kymmenyksen vajaa kolmeysi lämpöä.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Aries »
Voi. Pyydä joku hieromaan itteäs.Aries kirjoitti:Oikean puolen leukaperä (korvan juuresta siis) kipeänä. Ollut jo useamman päivän ja ilman selkeää syytä.![]()
Voiko moinen johtua jumissa olevista hartioista?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Onko pumppu kunnossa?Aries kirjoitti:Oikean puolen leukaperä (korvan juuresta siis) kipeänä. Ollut jo useamman päivän ja ilman selkeää syytä.![]()
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Voisi olla varmaan ihan leukanivelestäkin. Jos aukaiset suun ihan apposenauki ja painat etusormen siihen painanteeseen, joka jää korvalehden alaetuosan ja leukaluun väliin, ja siitä selvästi aristaa, jo heti painaessa tai kun koetat sulkea suuta, vaiva saattaa olla itse nivelessä. Ja silloin sitten kannattaa hakeutua lääkärille näyttämään, jos yhtään pitkittyy. En oikein uskoisi, että harteista tuonne asti voisi vaivaa antaa. Mutta hieromista aina voi kokeilla, eihän sillä pahaakaan tee, jos ei ole kovin kovakätinen hieroja kyseessä. Eikä varmaan liene, kun sellainen muistikuva jostakin jäänyt, että vaimo sinulla olisi olemassaAries kirjoitti:Oikean puolen leukaperä (korvan juuresta siis) kipeänä. Ollut jo useamman päivän ja ilman selkeää syytä.![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mielummin tämä kuin jokin turvakumi?hatey kirjoitti:No puhkihan pärinän kumi on...stna
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hui!Enpä kysele tästä enempää vaikka mieli ensin teki...amanita kirjoitti:Taisivat löytää ruumiin ajelehtimasta tosta läheisestä salmesta, ainakin siltä vaikutti.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Yksi kaveri oli veneilemässä muksujensa kanssa viime kesänä, kun (melkein) törmäsivät vesiruumiiseen. Kellui siinä väylämerkin kyljessä Ruissalon kupeessa. Lasten äiti koitti pitää mukulat veneen sisällä, ettei pikkuisille tulisi painajaisia. Alle kouluikäisiä olivat kumpikin.Anniel kirjoitti:Hui!Enpä kysele tästä enempää vaikka mieli ensin teki...amanita kirjoitti:Taisivat löytää ruumiin ajelehtimasta tosta läheisestä salmesta, ainakin siltä vaikutti.![]()
Jaksamista muutenkin
Viesti Kirjoittaja Macco »
Näin oli käynyt. Ilmeisesti mies.amanita kirjoitti:Taisivat löytää ruumiin ajelehtimasta tosta läheisestä salmesta, ainakin siltä vaikutti.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Inkinen..?amanita kirjoitti:Taisivat löytää ruumiin ajelehtimasta tosta läheisestä salmesta, ainakin siltä vaikutti.