Sinuna en lähettäis mittään, ennen kuin saat tuon henkilökohtaisen ongelmas hoidettua.KunkkuJ kirjoitti:EEEIIIIIHHH!!!! Miten niitä yksityisviestejä oikein lähetetään?![]()
![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
..joka koskettaa syvästi jo meitä kaikkia
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hörps!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Sinuna en lähettäis mittään, ennen kuin saat tuon henkilökohtaisen ongelmas hoidettua.KunkkuJ kirjoitti:EEEIIIIIHHH!!!! Miten niitä yksityisviestejä oikein lähetetään?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
KunkkuJ kirjoitti:.. teetä? Hyvää ja haudutettua. Niin kannattais juoda Adelenkin, ettei tarvis joka päivä kitturoida liiasta kahvista tulleiden vatsanväänteiden kanssa...
Ettei adelen kohdalla oikea termi olisi kantturoida?KunkkuJ kirjoitti:Tommosta se on, kun on liian kauan ulkomailla... kitturoida: piehtaroida tuskissaan.Aperture kirjoitti:Kitturoida. Hmm. Taas ihan uusi sana minulle... Mitähän tarkoittaa ihan tarkalleen?KunkkuJ kirjoitti:...kitturoida...![]()
Kitua ehkä?
Tätä ketjua ei olekaan vähään aikaan kannattanut mikään muki tai kuppi nenän alla lukea...Mikael K. kirjoitti:Vielä kun saisi kahvin kurkusta alas ilman tukehtumista...
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Varmistin onnettomuuksien välttämisen myymällä toisen koneen pois ja siirtämällä toisen kauas ruokapöydästä. Nyt kahvi ei läiky vaikka mitä tapahtuisi. Vaan on se vaikea elää vain yhden Macin kanssa...arisel kirjoitti:Tätä ketjua ei olekaan vähään aikaan kannattanut mikään muki tai kuppi nenän alla lukea...Mikael K. kirjoitti:Vielä kun saisi kahvin kurkusta alas ilman tukehtumista...
Silti teetä ja voileipää välipalaksi - mutta katsonkin ketjua vasta kun muki on tyhjä! 8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Onko soikeat munat se varma merkki? Omanikin olisivat onnesta soikeena jos joku soma naislaborantti niitä tarkkaan tutkisi.amanita kirjoitti: Kihomadot käyvät munimassa öiseen aikaan ja niitä munia siitä näytteestä haetaan, söpöjä soikeita. Lääkekuurilla selviää eroon noista lemmikeistä, Amanitan valtuuksiin ei enää lääkkeen määräys kuulu. Satiaisiin saa oikein katsekontaktin halutessaan, mitään kummempaa testiä siihen ei tarvitakaan.
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Millainenkahan sade siellä on kun suhteellinen kosteus on 100%?Aperture kirjoitti:Ilmeisesti tuota sähköä oli ilmassa aika tavalla kun tuollaisen ukkosenkin sitten sai aikaiseksi. Lämpöä oli +42C ja suhteellista kosteutta 87% ennenkuin nämä "puhdistautumis riitit" alkoivat. Nyt näyttävät taas näkymät ikkunasta aika tavalla vehreämmiltä ja ilmassa on sellainen hieno sateenjälkeinen tuoksu.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tee onkin parempaa.KunkkuJ kirjoitti:Huomenta. Teetä.
Huomenta!KunkkuJ kirjoitti:Huomenta. Teetä.
Nukuin ihan hyvin ja päätin, että tänään en provosoi, enkä provosoidu.kuriton kirjoitti:Huomenta!KunkkuJ kirjoitti:Huomenta. Teetä.Ollaanpas sitä nyt vähäsanaisia heti aamusta? Nukuitkos sinä huonosti?
![]()
Hörps!
KunkkuJ kirjoitti:Nukuin ihan hyvin ja päätin, että tänään en provosoi, enkä provosoidu.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Nyt sekoitutaan KunkkuJ ja minä. Minä olen se joka harhailen eri ketjuissa kirjoittamassa asian sivu. Olen huomannut sen itsekin mutten ole saanut itseäni ojennukseen.kuriton kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Nukuin ihan hyvin ja päätin, että tänään en provosoi, enkä provosoidu.
Onkos sulla ollut semmostakin ongelmaa? Että et niinkus tahdo asiassa pysyä?Hörps!
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hyvä kunkku! ole mies ja pysy kovana eläkä antaudu, vaikka kuinka tuo kuriton olisi tulossa aisaan pysymään. Minäkään en aio sinua provosoida, luulen... luulen tietäväni... ehkä... yritän...kuriton kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Nukuin ihan hyvin ja päätin, että tänään en provosoi, enkä provosoidu.
Onkos sulla ollut semmostakin ongelmaa? Että et niinkus tahdo asiassa pysyä?Hörps!
Huomenta Carde!Carde kirjoitti:Hyvä kunkku! ole mies ja pysy kovana eläkä antaudu, vaikka kuinka tuo kuriton olisi tulossa aisaan pysymään. Minäkään en aio sinua provosoida, luulen... luulen tietäväni... ehkä... yritän...
lisempi kahvia nyt.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Näio.hatey kirjoitti:Tee onkin parempaa.KunkkuJ kirjoitti:Huomenta. Teetä.
Tännehän se nettipimennys sitten tulikin. Useamman tunnin tauko tuli näkyvyyteen suomalaiseen nettiosoitteistoon. Kokeilin kolmella eri koneella varmuudeksi... Nyt taas toimivat kaikki ihan bueno. - Hööörps.kuriton kirjoitti:...se johtunee siitä, että tulossa on nettipimennys Luumäelle....
Viesti Kirjoittaja Carde »
KunkkuJ kirjoitti:Täytyyhän minun joskus pitää vapaata aamuteen juonnista, vaikka se hyvää ja terveellistä onkin.
Viesti Kirjoittaja Erño »