Kyllä onAperture kirjoitti:Onkos jotain erityistä ohjelmaa mielessä kun perjantaiksi pitää ensin puuduttaa naama?Macco kirjoitti:Kävin hakemassa puudutuksen naamaan. Teki ne jotain muutakin.

Viesti Kirjoittaja Macco »
Kyllä onAperture kirjoitti:Onkos jotain erityistä ohjelmaa mielessä kun perjantaiksi pitää ensin puuduttaa naama?Macco kirjoitti:Kävin hakemassa puudutuksen naamaan. Teki ne jotain muutakin.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Vaarallinen paikka. Oon siellä huomenna itse tillintallinmercury kirjoitti:Kävin ostamassa olutta.
Tiet olivat tukossa hippasilla olleista poliisisedistä, joita oli neljän autollisen verran. Paikalle saapui myös ambulanssi. Kaijonharjussa sattuu ja tapahtuu.
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kadehrmh kirjoitti:Tulin eilen kertausharjoituksista......
Iltasanomien juttu on näköjään vedetty jo pois. Tässä Iltalehti: http://www.iltalehti.fi/oulu/200905159596823_ou.shtmlMacco kirjoitti:Vaarallinen paikka. Oon siellä huomenna itse tillintallinmercury kirjoitti:Kävin ostamassa olutta.
Tiet olivat tukossa hippasilla olleista poliisisedistä, joita oli neljän autollisen verran. Paikalle saapui myös ambulanssi. Kaijonharjussa sattuu ja tapahtuu.![]()
Kohta haen itsekin olutta jonkun tölkin.
Tuossa muuten uutinen Kaijonharjun tämänviikkoisesta tapauksesta:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1686516
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Tuli vähän aikaa sit myös tuhlattua verorahoja kyseisellä tavalla. Tota narunvetoo en ihan hirveesti päässy tekeen, mutta hienoja ne muutamat hetket kun pääsi.hrmh kirjoitti:Siinä minä vetelen narusta ja nautin kesästä, verorahat lähtee lentoon
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eipä oo minulla omaa paattia, mutta se paatti missä olen gastina, kököttää vielä telakalla hyvän aikaa, mutta on sentään tiedossa purjehdusta muilla mailla tässä hetken kuluttua.ptkmit kirjoitti:Vene on viimeinkin vesillelaskukunnossa. 8)
Kuinkas on Ama Sinun veneesi laita vai menikö rypiessä koko hyvä myrkytyspäivä?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
LiityinThank you for becoming a member of The Royal Horticultural Society.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Pummitus »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »