Hyvä lasi hintaisekseen. Mulla on tuosta se metallinen ykkösversio, josta tosin on himmennin ilmeisesti mäsänä, kun ei pysty kuvaamaan kuin täysin levällään. Korjaaminen maksaisi saman verran, mitä maksoin itse objektiivista.Pikkuroope kirjoitti:
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Hyvä lasi hintaisekseen. Mulla on tuosta se metallinen ykkösversio, josta tosin on himmennin ilmeisesti mäsänä, kun ei pysty kuvaamaan kuin täysin levällään. Korjaaminen maksaisi saman verran, mitä maksoin itse objektiivista.Pikkuroope kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Liekö tuo nyt niin halpaa kuitenkaan..Anghorn kirjoitti:Korjaaminen maksaisi saman verran, mitä maksoin itse objektiivista.
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onneksi olkoon!Maza kirjoitti:Kauas pois, meren taakse, etelään.
Olen pahoillaniMaza kirjoitti:Ja paluulipun, Turkuun.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mihkäs meet, itekin vaihdan hetkeksi maisemaa: Adrianmerelle.Maza kirjoitti:Ostin lentolipun. Kauas pois, meren taakse, etelään. Ja paluulipun, Turkuun.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Adrianmerelle tahtoisin mennä joskus, Dubrovnik ja saaristo kiinnostaa kovasti. Lähden käymään Gdanskissa, kun sinne pääsee niin halvalla ja helposti. Tietysti hiekkarantakaupunki Sopot ja kaikki söpöt pitää myös tarkistaa.amanita kirjoitti:Mihkäs meet, itekin vaihdan hetkeksi maisemaa: Adrianmerelle.Maza kirjoitti:Ostin lentolipun. Kauas pois, meren taakse, etelään. Ja paluulipun, Turkuun.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Meukowia pöytään, Nam!.ompputetteri kirjoitti:
lisäksi pari putelia skumppaa.
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Toivon etten viilinkiäs pilaa, mutta...jannesil kirjoitti:Moottorisaha
Pääsee viikonloppuna jatkamaan puiden pienimistä joka katkesi edellisen sahan rikkoutumiseen. Toivon että uusi saha kestää saman kuin edellinenkin. Perintönä saatu, n.30v ikään päässyt moitteetta palvellut.
Janne
Viesti Kirjoittaja jannesil »
arisel kirjoitti:Toivon etten viilinkiäs pilaa, mutta...jannesil kirjoitti:Moottorisaha
Pääsee viikonloppuna jatkamaan puiden pienimistä joka katkesi edellisen sahan rikkoutumiseen. Toivon että uusi saha kestää saman kuin edellinenkin. Perintönä saatu, n.30v ikään päässyt moitteetta palvellut.
Janne![]()
Nykyistet tavarat eivät juurikaan ole yhtä pitkäikäisiä, valitettavasti.Tietysti elektroniikan määrä saattaa olla ratkaiseva; minkä vähemmän sekoavia piilastuja, sen vähemmän ongelmia.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nääh, siihen käytetään GatlingiaErño kirjoitti:Tosimies kaataa ja pilkkooo puut kirveellä
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jaa, tämmössellä vai?Erño kirjoitti:Tosimies kaataa ja pilkkooo puut kirveellä
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jotenkin tulee stereotypia ingenjööristä tahi ns. datamutkasta mieleen: kauluspaita, hivenen liian lyhyet farkut ja sandaalit. Osuiko?tekerolant kirjoitti:Satsasin ergonomiaan.
<kaksi kuvaa>