Olen viime syksystä ollut tyytyväinen iPhone käyttäjä. Edelleenkin olen tyytyväinen, mutta tämänpäiväinen tapahtuma hämmensi suuresti.
Aamulla otin puhelimen laturista klo 09.00 Käytin puhelinta muutamaan (pari minsaa per puhelu) puheluun ja klo 14 puhelin ilmoitti että akusta
10% jäljellä!! Olin erittäin hämilläni tapahtuneesta, sillä kaveillani kävi tänään tiistaina täysin sama juttu!
Mistäköhän moinen? Puhelin suoraan laturista (100% varmuus että puhelin latasi kummassakin tapauksessa) ja muutaman minuutin käytöllä
akkukesto n. 5 tuntia.
Olisiko kyseessä joku Applen bugi tuolla bittiavaruudessa, jolloin luuri olisi käyttänyt täyden akkutehon 3g yhteyteen tms?
Tsab!
iPhonen akku hyytyi kesken menon!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhonen akku hyytyi kesken menon!
Viesti Kirjoittaja Backdimples »
-
Re: iPhonen akku hyytyi kesken menon!
Viesti Kirjoittaja smicke »
Selviää varmaan vain seuraamalla tilannetta eikö?
-
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Minä voisin melkein vannoa että minulla on käynyt noin kerran tai pari Nokian 6110N luurin kanssa. Iltapäivällä huomasin että puhelin oli sammunut itsekseen kun akku oli tyhjentynyt.
iPhone kyllä tuntuu vievän aikalailla virtaa jos on paikannukset ja pushit päällä.
iPhone kyllä tuntuu vievän aikalailla virtaa jos on paikannukset ja pushit päällä.
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Minulla alkoi myös tänään akkuongelma.. (iPhone 3G)
Huomasin, että puhelin väitti akun olevan latautunut hyvin pian laturiin laittamisen jälkeen, salamakuvake oli vaihtunut töpseliksi. Latausnäytössä ei akku kuitenkaan ollut täyttynyt, akku ei vain ottanut virtaa. Myöhemmin lähti sitten lataamaan..
Mieleen tulee kokemukset lopussa olevan, vanhentuvan akun käyttäytymisestä Nokian puhelimissa, niissäkin teki samaa, että akku näytti latautuneen todella nopeasti, vaikkei todellisuudessa ladannut ja ottanut virtaa.
Voiko joku huolto vaihtaa akun (mielellään odotellessa) ja meneekö takuuseen?
Puhelin ei ole kuitenkaan vielä vuodenkaan ikäinen, eikä akku ole käyttäjän itse vaihdettavissa. Vuoden takuu tuolla taitaa olla..
Huomasin, että puhelin väitti akun olevan latautunut hyvin pian laturiin laittamisen jälkeen, salamakuvake oli vaihtunut töpseliksi. Latausnäytössä ei akku kuitenkaan ollut täyttynyt, akku ei vain ottanut virtaa. Myöhemmin lähti sitten lataamaan..
Mieleen tulee kokemukset lopussa olevan, vanhentuvan akun käyttäytymisestä Nokian puhelimissa, niissäkin teki samaa, että akku näytti latautuneen todella nopeasti, vaikkei todellisuudessa ladannut ja ottanut virtaa.
Voiko joku huolto vaihtaa akun (mielellään odotellessa) ja meneekö takuuseen?
Puhelin ei ole kuitenkaan vielä vuodenkaan ikäinen, eikä akku ole käyttäjän itse vaihdettavissa. Vuoden takuu tuolla taitaa olla..
Viimeksi muokannut Mika73, 21.5.2009 klo 11.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Backdimples »
Heh, niin tässä kaikessa siis yhteistä se, että täysin sama temppu tapahtui kahdelle ihmiselle, saman päivänä ja samoihin aikoihin. Mitään wlan/bluetooth, gps juttuja ei ollut päällä. Käyttö täysin samanlaista kuin edellisinäkin päivinä/kuukausina.
Paitsi että tänä kyseisenä päivänä kumpikaan meistä ei poikkeuksellisesti ollut puhunut / surffannut normaaliin tyyliinsä vaan akkukäyttö sisälsi lähinnä 3-5kpl alle 5 minuutin puheluita. Ei mitään muuta.
Akkukesto ollut täysin normaali, puhelin 6kk vanha.
Paitsi että tänä kyseisenä päivänä kumpikaan meistä ei poikkeuksellisesti ollut puhunut / surffannut normaaliin tyyliinsä vaan akkukäyttö sisälsi lähinnä 3-5kpl alle 5 minuutin puheluita. Ei mitään muuta.
Akkukesto ollut täysin normaali, puhelin 6kk vanha.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka