hmmm.. arvaisko tuata?darthmother kirjoitti:Uunilämmintä höyryävää skämläriä pelkkää flooraa päälle, niinja kylmää maitoa kyytipojaksi
ottaa ny vaan
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
hmmm.. arvaisko tuata?darthmother kirjoitti:Uunilämmintä höyryävää skämläriä pelkkää flooraa päälle, niinja kylmää maitoa kyytipojaksi
ottaa ny vaan
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Jaahas, kellekään muulle ei sitten kelvannut ennen mua!darthmother kirjoitti:Ei oo pakko sitten niinkukaan ei taho
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Huomenta ja Öitä Maccolle! Suoritamme siis vuoronvaihdon!Macco kirjoitti:Huomenta Apelle aikaiseen aamuun. Täällä myöhäinen ilta > nukkumaan 8)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Samat toivotukset, vaikka pimeää todellakaan ei ole, enkä varsinkaan ole aamuihminen - heräsin ihan liian aikaisin, enkä pystynyt enää nukkumaan kun mahassa kurni: teetä ja paahtoleipää siis ja... homputtamaan...Aperture kirjoitti:Aikaista sunnuntai aamua toivotellaan! Vielä on pimeätä eikä linnutkaan ole vielä aloittaneet aamun konsertointiaan. Tuli herättyä hieman aikaisemmin taas tänä aamuna. Aamuihminen kun olen. Nyt lisää kahvia ja päivän toimiin.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Mikael K. kirjoitti: Nyt näköpiirissä oli vain eltaantuneita, koko elämän nähneitä, tatuoituja merimiehen näköisiä ja tupakoivia vosuja.
Ainahan minä tällainen olen ollut. Se tosin saattaa selittää löytöprosentin... Minäkään en nyt niin täydellinen ole. Ehkä liian varovainen, kun olen yleensä ollut ensimmäisenä keräämässä roskat.kuriton kirjoitti:Mikael K. kirjoitti: Nyt näköpiirissä oli vain eltaantuneita, koko elämän nähneitä, tatuoituja merimiehen näköisiä ja tupakoivia vosuja.Miksuhan nyt on ronkeliks ruvennut!
Hörps!
Noh, eläs nyt vielä luovuta, leirikesä on vasta alkamassa!Mikael K. kirjoitti:Ainahan minä tällainen olen ollut. Se tosin saattaa selittää löytöprosentin... Minäkään en nyt niin täydellinen ole. Ehkä liian varovainen, kun olen yleensä ollut ensimmäisenä keräämässä roskat.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Miksu, se on parempi ottaa reilusti semmoinen heti aluksi, koska sellaiseksi ne muuttuu aina jossain vaiheessa kuiteskin.Mikael K. kirjoitti:Ainahan minä tällainen olen ollut. Se tosin saattaa selittää löytöprosentin... Minäkään en nyt niin täydellinen ole. Ehkä liian varovainen, kun olen yleensä ollut ensimmäisenä keräämässä roskat.kuriton kirjoitti:Mikael K. kirjoitti: Nyt näköpiirissä oli vain eltaantuneita, koko elämän nähneitä, tatuoituja merimiehen näköisiä ja tupakoivia vosuja.Miksuhan nyt on ronkeliks ruvennut!
Hörps!
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Carde kirjoitti:Miksu, se on parempi ottaa reilusti semmoinen heti aluksi, koska sellaiseksi ne muuttuu aina jossain vaiheessa kuiteskin.Mikael K. kirjoitti:Ainahan minä tällainen olen ollut. Se tosin saattaa selittää löytöprosentin... Minäkään en nyt niin täydellinen ole. Ehkä liian varovainen, kun olen yleensä ollut ensimmäisenä keräämässä roskat.kuriton kirjoitti:Mikael K. kirjoitti: Nyt näköpiirissä oli vain eltaantuneita, koko elämän nähneitä, tatuoituja merimiehen näköisiä ja tupakoivia vosuja.Miksuhan nyt on ronkeliks ruvennut!
Hörps!
'BRBH' Tulipas ylensyötyä uusia perunoita ja sinappi & sipuli silliä. Nyt jälkkäriksi mukillinen resupenttiä ja päiväunet.
Ainakin eltaantuneeksi ja merimiehen näköiseksiKevät kirjoitti:Ai tatuoiduksi, tupakkaa polttavaksi? Minen ainakaan oo enkä meinaa ruveta! En juo edes kahvia. (maistuu pahalta)
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Carde kirjoitti:Ainakin eltaantuneeksi ja merimiehen näköiseksiKevät kirjoitti:Ai tatuoiduksi, tupakkaa polttavaksi? Minen ainakaan oo enkä meinaa ruveta! En juo edes kahvia. (maistuu pahalta)
Saattaa pitää paikkansa, ihmettelin että mikä täällä haisee, mut sehän olenkin minä. Juu ja tupakkikin maistuu ja kahvi joskus otan jopa oluttakin, viinaakin olen juonut joskus, niin ja on tatuointejakin, sekin vielä. Otankin vielä toisen kupillisen kahvia ja meen ulos nortille. 8)Kevät kirjoitti:Ite oot eltaantunut!Tupakkakin näyttä maistuvan..
kuriton kirjoitti: Noh, eläs nyt vielä luovuta, leirikesä on vasta alkamassa!
Meet Jonen seuraksi korjaamaan mersua ja lupsuttaan kaljaa. Sen perässä kirmaa niitä festarimötköjä isoliuta, kyllä se lahjoittaa sulle yhen.Mikael K. kirjoitti:kuriton kirjoitti: Noh, eläs nyt vielä luovuta, leirikesä on vasta alkamassa!
Nämä keväiset sunnuntait käyvät hieman hermoille. Jotenkin on vaan sellainen olo, että olen äärimmäisellä rajalla idässä ja minä en osaa sopeutua tänne. Tuntuu siltä kuin elämä olisi toisaalla. Sitten siellä toisaalla tuntuu, että elämä on jossakin muualla. Yritä tässä nyt vielä sitten löytää nainen jostakin, kun ei osaa edes elää tätä elämää.
Lainaukset... äh...
Viesti Kirjoittaja mercury »