![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Noista kriiseistä kun onnistut hilaamaan itsesi kuiville, niin sinähän saatat pikkuhiljaa päästä aikuistumisen alkuun.vinouma kirjoitti:Tasan vuosi ja allekirjoittaneella kolisee kolmekymmentä mittariin - kriisi, kriisi, kriisi...![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Lähetä tänne muutama suunnitelma, kukkapenkeissäni kasvaa jo huhtasienet, sammal ja koivun taimetAnniel kirjoitti:Oon saanut yliannoksen istutussuunnitelmia ja kasveja, niitä tulee korvistakin ulos
Paljoks maksat?kuriton kirjoitti:Lähetä tänne muutama suunnitelma, kukkapenkeissäni kasvaa jo huhtasienet, sammal ja koivun taimetAnniel kirjoitti:Oon saanut yliannoksen istutussuunnitelmia ja kasveja, niitä tulee korvistakin ulos
Ne palautettiin normaaliks, tuli vähän liikaa noita ns. "turhia" (typot yms.) muokkauksia esille.kuriton kirjoitti:Edit: mihis editit on hävinneet?
Tarjoon kaffeet tuolla veripalvelussa!Anniel kirjoitti:Paljoks maksat?![]()
Pihi!kuriton kirjoitti:Tarjoon kaffeet tuolla veripalvelussa!Anniel kirjoitti:Paljoks maksat?![]()
Niinpä, mihin on hävinnyt entisajan talkoohenki?KunkkuJ kirjoitti:Pahaks menny tää nykyelämä. Toinen ojentaa auttavan kätensä, lupaa kahvitkin tarjota ja pihiksi haukutaan!
Justiinsa tänään siellä kävin niin että se on kolmen kuukauden tauko joka tapauksessa. Enkä mä edelleenkään juo kahvia... Sitä paitsi te mitään oo auttaneet, tarkotus oli saada jotain muuta ajateltavaa kun noi halvatun rehut mutta niin ne vaan kummittelee aivossa!kuriton kirjoitti:Niinpä, mihin on hävinnyt entisajan talkoohenki?KunkkuJ kirjoitti:Pahaks menny tää nykyelämä. Toinen ojentaa auttavan kätensä, lupaa kahvitkin tarjota ja pihiksi haukutaan!Aattelin vielä, että tuo veripalveluun tutustuminen ois ollu hälle tähtihetki..
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mihin... psh... kelekuriton kirjoitti:Niinpä, mihin on hävinnyt entisajan talkoohenki?
Palkkaat ittelles työvoimaa, tietty. Sanotaan nyt parikymmentä tyyppiä aluksi, noin varoiksi.Anniel kirjoitti:Huaah, millä ihmeellä mä ehdin tekeen nää kaikki työt. Ei jaksais
Millä rahalla?Macco kirjoitti:Palkkaat ittelles työvoimaa, tietty. Sanotaan nyt parikymmentä tyyppiä aluksi, noin varoiksi.Anniel kirjoitti:Huaah, millä ihmeellä mä ehdin tekeen nää kaikki työt. Ei jaksais
Äh, kannata takertua epäolennaisiin pikkuseikkoihin kun vedellään suuria linjojaAnniel kirjoitti:Millä rahalla?Macco kirjoitti:Palkkaat ittelles työvoimaa, tietty. Sanotaan nyt parikymmentä tyyppiä aluksi, noin varoiksi.Anniel kirjoitti:Huaah, millä ihmeellä mä ehdin tekeen nää kaikki työt. Ei jaksais
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Mistäs hait, kun noin huijattiin? Yksityiseltä? Liikehän hoitaisi tuollaisen vian kuntoon, jos peli reilua olisi.Machist kirjoitti:Noh.. Auto hajosi jotain 3 viikkoa sitten.
P*skahan se on että rahaa kannata paljoa upottaa. Hain "uuden" auton viimeviikolla ja ajoin sen taki 500km (250km suuntaansa).
Nyt selvisi että p*ska sekin. lämppärin kenno vuotaa![]()
Nyt on sitten kaksi autoa joista toinen ei liiku ja toinen liikkuu mutta haisee nesteelle.
Voikin taas potkia päähän kaikki
(
Viesti Kirjoittaja Machist »
Joutsenossa sijaitsevalla huoltoaseman omistajalla on vaihtoautoja piha täynnä.KunkkuJ kirjoitti:Mistäs hait, kun noin huijattiin? Yksityiseltä? Liikehän hoitaisi tuollaisen vian kuntoon, jos peli reilua olisi.Machist kirjoitti:Noh.. Auto hajosi jotain 3 viikkoa sitten.
P*skahan se on että rahaa kannata paljoa upottaa. Hain "uuden" auton viimeviikolla ja ajoin sen taki 500km (250km suuntaansa).
Nyt selvisi että p*ska sekin. lämppärin kenno vuotaa![]()
Nyt on sitten kaksi autoa joista toinen ei liiku ja toinen liikkuu mutta haisee nesteelle.
Voikin taas potkia päähän kaikki
(
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Siis käytitkö kasvihuonemuovia ennen piilareitaJamac kirjoitti:..kuin olisi kasvihuonemuovin palaset silmissä. Välillä ne skarppaantuu ja sitten taas menee..
mikastus kirjoitti:Näytänkin viisaammalta kun oon, kun saan klasit päähäni. Tai niin mulle on ainakin sanottu.
Viesti Kirjoittaja Jamac »