Olen kerännyt tarvittavaa tietoa ja niiden antaman informaation avulla yritän avullanne selvittää tilanteen edukseni.
Nyt asiaan. Kokoonpano:
- MacBook Pro ja yksi kannettava PC.
- AirPort Express, jossa kiinni USB-johdolla Samsung ML-2010R -lasertulostin.
AirPort on siltaava ja nettiyhteysasetukset on laitettu sinne (AirPortiin) paikallisen puhelinyhdistyksen toimesta. Netti toimii moitteetta, mutta Verkkodiagnostiikka kertoo seuraavaa:
"Verkkodiagnostiikan onnistui muodostaa yhteys internetiin, mutta ei palvelimmeen "Samsung ML-2010._riousbprint._tcp.local.". Tämä saattaa johtua ongelmista palvelimessa tai internet-ongelmista tietokoneen ja palvelimen välillä."
Mitä minä voin tehdä?
Ps. Aion joka päivä niin kauan pyytää ohjeita, kunnes saan langattoman tulostuksen toimimaan, tai kunnes minuun hermostutaan täällä foorumissa, enkä voi enää kysyä mitään.
Ps2. Anteeksi, ehkä kiukkuinen sävy, mutta ottaa päähän

Ps3. En uskalla resetoida koko AirPortia, koska olen miltei varma, etten osaa laittaa sinne asetuksia, joilla saisin nettiyhteydet uudestaan toimimaan resetoinnin jälkeen.