Laitetaan vähän päivitystä ulkomaille muutostakin. Lähetin kirjallisen reklamaation 15.5. TeliaSoneralle ja laitoin liitteeksi kuluttajaviraston sivut kytkykaupan purkamisesta. Maanantaina soittelin uudestaan asiakaspalveluun ja sain kuulla, että kirje ei ole tullut perille joten sitä ei ole voitu käsitellä. Lähetin kirjeeni uudelleen faxilla ja soitin tunnin kuluttua uudelleen, varmistaakseni, että faxi olisi perillä. Asian selvittämiseen meni yli vuorokausi, mutta sain kuitenkin sain vahvistuksen perillemenneestä faxista ja tänään tuli kyllä kirjallinen päätös postissa - ei kuitenkaan myönteinen. TeliaSonera haluaa liitteeksi kopion virallisesta muuttoilmoituksesta.harri kirjoitti: Siis teitkö Soneralle virallisen reklamaation, jossa vaadit kytkyn purkua? Ja sait siihen kielteisen vastauksen, niinkö?
Tyttäreni kytky (ei iPhone-) kyllä purettiin tuon prosessin kautta, kun hän muutti vuodeksi jenkkeihin opiskelemaan.
Soitin asiakaspalveluun yhteensä viisi kertaa, mutta eivät sitten viitsineet mainita että maastamuuttoilmoitus pitää liittää mukaan. No riittäähän kalenterissa päiviä...
Mielenkiinnolla odotan kuinka vaikea operaatio tulee itse operaattorilukon avaaminen olemaan - jos nyt ensin saan sopimusasian järjestymään.