Aika jännää tämä SCF-huollon toiminta.
Omassa Iphonessa oli halkeamia kaksi mute-nappulan vieressä ja 1 halkeama kuulokeliitännän vieressä. Kummatkin on/oli pieniä hiushalkeamia.
Mute-nappulan halkeamat johti siihen, että pieni pala kuoresta irtosi. Eli tällä hetkellä minulla on reikä kuoressa. Toivottovasti se ei kerää hirveesti pölyä puhelimen sisään jne. (Se reikä on siinä mutenappulan ja hopeisen "sivukuoren" välissä)
Veikon kone lähetti puhelimeni SCF-huoltoon. Olin 100% varma, että saan uuden puhelimen takaisin. Niinpä ei kuitenkaan käynyt, vaan 30 euron (en muista tarkkaa hintaa) lasku tuli ja sama puhelin takaisin korjaamattomana. Ei kuulemma kuulunut takuuseen.
Olen tässä 2 viikkoa nyt taistellut takuujupakan kanssa ja nyt alkaa olee jo luovutuksen paikka (ellen nyt Applelta saa ketään suomalaista kiinni ja pystyisin sille vähän tarkemmin kertoa tästä puhelimen takakannen halkeamisista ja vielä huomatuttaa SCF-huollon toiminnasta.)
Tällänen kierto minulla oli kun yritin selvitellä tota takuujuttua:
Apple käskee ottaa yhteyttä Soneraan.
Sonera käskee ottamaan yhteyttä Veikon Koneeseen.
Veikon Kone käskee ottamaan yhteyttä SCF-Huoltoon.
SCF-Huolto käskee ottaman yhteyttä Appleen.