oogle sittenLiuhuparta kirjoitti:Kuten deviantARTissa jo sanotaan, ensimmäistä merkkiä ei ole olemassakaan. Toinen G on oikein.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja iPSP »
oogle sittenLiuhuparta kirjoitti:Kuten deviantARTissa jo sanotaan, ensimmäistä merkkiä ei ole olemassakaan. Toinen G on oikein.
Viesti Kirjoittaja rantom »
Totta. Artisti itse tosin vetosi siihen, että ensimmäinen merkki olisi vastine isolle g:lle eli tässä kuitenkin lukisi Google.Liuhuparta kirjoitti:Kuten deviantARTissa jo sanotaan, ensimmäistä merkkiä ei ole olemassakaan. Toinen G on oikein.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja perminna »
Viesti Kirjoittaja zs6234i »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ja mikä parasta, kuvassa ei ole ääntä. On todellakin liki täydellinen otos.Maza kirjoitti:Paras kuva Popedasta, mitä olen nähnyt.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Jiiel »
Hm... tuo hieno kuva sai tosiaankin miettimään popeda-sanan semanttisia maailmoja. ;)Lihapipo kirjoitti:Ja mikä parasta, kuvassa ei ole ääntä. On todellakin liki täydellinen otos.Maza kirjoitti:Paras kuva Popedasta, mitä olen nähnyt. [:D]
Viesti Kirjoittaja Toby One »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Mutta, kivikuva on nätti, oli se minkä koneen työpöydällä tahansa.
Viesti Kirjoittaja loosegrip »
Viesti Kirjoittaja mindgame »
heheh tuo ompun sisällä oleva kuva näyttää ku sielä taustalla räjähtäis ydinpommiloosegrip kirjoitti:http://vpt.pp.fi/omppu/VPT_3D_apple-in-a-box.jpg
Viesti Kirjoittaja AkuApple »
Viesti Kirjoittaja Zaccheus »
Katoin, että johan sulla on ohjelmia, mutta nehän onkin identtisiä dockeja.
Viesti Kirjoittaja AkuApple »
Viesti Kirjoittaja Niila »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hauska taustakuvaNiila kirjoitti:Mail -kuvake lähtee vaihtoon kunhan löydän hyvän...saa ehdotella:)
Viesti Kirjoittaja Johamac »
Viesti Kirjoittaja Niila »
www.tinypilot.com löytyy tuo ja paljon muuta hauskaa:) Joo löytyi, kiitos!Anniel kirjoitti:Hauska taustakuvaNiila kirjoitti:Mail -kuvake lähtee vaihtoon kunhan löydän hyvän...saa ehdotella:)
Mail-ikoneita http://www.hawkwings.net/2005/10/19/139 ... ail-icons/
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”