30 v. täytin laivalla matkalla Tukholmasta Suomeen. Bändi soitti klo 5.00 laivalla mun hytissä vielä ja laivapoliisit tulivat. Sitten naapurikämpästä tuli alushousuissa mies joka yiritti tappaa minut ja kohta työkaverikin kuristamalla. Kohta velipoika ampui päänsä haulikolla ja päätin, etten äidille sitä koskaan tee. Ja silleen sitä selvis 50 vuotiaaksi ja huomasi, että perhe oli hajonnut, muutkin kokeilut ja kun sinun ikäisten kanssa juttelin, tajusin, että elämä alkaa vasta sitten, kun alat olla yli 40 vuotias. Ja elämä maistui tosi hyvälle sen jälkeen. Eli ihan paska tuo kriisi, ei kun elämän edelleen vaan! Joka päivä voi saada halauksen ja voi rakastaa, jos vaan osaa ja haluaa. Sulla on vielä joku siellä vieressäkin! ONNEAHAN MUN PITI SANOA! Ei kriisistä!vinouma kirjoitti:Tasan vuosi ja allekirjoittaneella kolisee kolmekymmentä mittariin - kriisi, kriisi, kriisi...![]()
/V
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NimMerk. Halasin tänään kuvankaunista tyttöä, joka on mun ystävä ja kaverikin. Ja tunne oli molemminpuolinen erohalaus.