Kuinka moni homppulainen mahtaa olla tulossa paikalle?
Tänä aamuna juuri sain oman lippuni, mutta vielä on paikkoja jäljellä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
EDIT: Lisätty äänestys
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja rantom »
Viesti Kirjoittaja mercury »
mercury kirjoitti:Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna vaikka kyllä huvittaisi lähteä. 1997 tais olla mun kohdalla viimeisin Assy.
Totta, Assyille myydään myös kävijälippuja. Niitä saa sitten täältä : Sisäänpääsylippu (35 EUR).kallekilponen kirjoitti:Siellähän olisi mainio homppulaismiitin paikka.
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja juishi »
'93 jäi viimeiseksi... Eikä sen jälkeen ole innostanut lähteä.mercury kirjoitti:Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna vaikka kyllä huvittaisi lähteä. 1997 tais olla mun kohdalla viimeisin Assy.
Viesti Kirjoittaja Donza »
Sounds like a plan. Todennäköisesti itsekin siellä pyörin pe-su kun eräs ystävällinen henkilö lupasi vapaalipunrantom kirjoitti:Mites olisi muuten jonkin sortin miitti tuossa tapahtuman välillä? Sinne on kumminkin aika paljon tulossa henkilöitä, suurin osa irc-kanavalta tosin.
Viesti Kirjoittaja tianyl »
Viesti Kirjoittaja thomas »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Jep, jokin pieni vain tosin eli en mitään virallista koeta edes järjestää. Varmaan perjantaina/lauantaina jossain kohti Areenalla. Ja se olisi suositeltavaa, varsinkin jos on MBP esillä kuten viimeksi.Muffe kirjoitti:Siellähän sitä taas ollaan, miitti voisi olla jotain, jos tällä kertaa vastustaisi kiusausta säikäyttää rantom.
Viesti Kirjoittaja Japi »
Jotain pisteitä on vuosittain ollut kuten Asuksen ja IRC-Gallerian mutta Mac-pistettä en muista kyllä nähneeni. Toisaalta olen aika nuori tuolla vielä, vasta 2006 lähtien käynyt ko. tapahtumassa että.Japi kirjoitti:Itse olen tulossa. En kylläkään kovin paljon pöyri täällä hompussa. Oliko tuonne assyille tulossa muuten jokin mac-piste? Olisin vaan muistanut, että tuolla olis ehkä joku tuommoinen ollukin joskus vai muistanko ihan väärin?
Viesti Kirjoittaja Japi »
Taisin sekottaa tuon sitten johonkin muuhun.rantom kirjoitti:Jotain pisteitä on vuosittain ollut kuten Asuksen ja IRC-Gallerian mutta Mac-pistettä en muista kyllä nähneeni. Toisaalta olen aika nuori tuolla vielä, vasta 2006 lähtien käynyt ko. tapahtumassa että.Japi kirjoitti:Itse olen tulossa. En kylläkään kovin paljon pöyri täällä hompussa. Oliko tuonne assyille tulossa muuten jokin mac-piste? Olisin vaan muistanut, että tuolla olis ehkä joku tuommoinen ollukin joskus vai muistanko ihan väärin?Joku vähän vanhempi vahvistakoon. 2006-2008 ei ainakaan ole mielestäni ollut.
Täällä ollaan mutta ei kele tätä meteliä.kallekilponen kirjoitti:Nyt kun tapahtuma on käynnissä, niin paljonko homppulaisia mahtaa olla läsnä? Valaistuja omppulogoja näkyy ainakin siellä sun täällä. 8)
Paikkaa en ole vielä miettinyt mutta varmaan kahvilla/syömässä voisi käydä. Madonnan konsertti tosin estää aika hyvin kaikkiin paikkoihin pääsyt, esim. tänäänkin oli kaikkialla täyttä.kallekilponen kirjoitti:Meteliä kieltämättä riittää, kummallakin puolella melkoinen jumputus.
Kyllähän se huominen varmaan sopii, täytyy katsoa tarkemmin lähempänä H-hetkeä. Onko mitään ajatusta paikasta?