Tästä on käyty varmasti keskustelua jo tovi sitten, mutta en haun kautta äkkiseltään löytänyt.
Enivei. iTunes on tarjonnut jo kuukausia päivitystä 2.0 versioon, mitä en ole tietyistä syistä hyväksyny. Nyt kuitenkin tuntuu että tähän nykyiseen versioon (1.1.4) ei ole enää mitään uutta ollut tarjolla (installerissa). Onnistuuko toi päivitys iTunesin kautta ja miten se hoituu... pitääkö jailbreakata uusiks jne?
Nyt pitää taas ensimmäisenä varoittaa, oletko päivittänyt uuteen iTunesiin (8.2) ?
Jos olet, älä päivitä puhelinta vielä, QuickPWN yms. eivät nimittäin tällä hetkellä toimi tuon kanssa, ja jää puhelin käyttämättömäksi.
Muutoin voit huoletta päivittää 2.2.1:een ja sitten vain QuickPWN:lla auki.
iBone kirjoitti:Onko tarkempia ohjeita tähän prosessiin? Meinaan että missä järjestyksessä ja mitä kaikkee kannattaa/pitää ottaa huomioon?
1. Varmista että kaikista tärkeistä tiedoista on varmuuskopiot, eli synkronointi on suoritettu.
2. Päivitä puhelin iTunesilla 2.2.1:een
3. Ota puhelin käyttöön uutena puhelimena. (Kannattanee tässä vaiheessa aloittaa puhtaalta pöydältä, eikä palauttaa varmuuskopiota)
4. Käynnistä QuickPWN, ja toimi ohjeiden mukaan.
5. Nyt sinulla on valmis 2.2.1 jailbreakattu ja aktivoitu luuri.
Tässä vaiheessa on hyvä kysyä kun installointi on menossa että mites kaikki nää maa-asetukset, verkkoasetukset jne? Hoitaako QuickPWN ne vai pitääkö ne ladata sitten installerissa?
iBone kirjoitti:Tässä vaiheessa on hyvä kysyä kun installointi on menossa että mites kaikki nää maa-asetukset, verkkoasetukset jne? Hoitaako QuickPWN ne vai pitääkö ne ladata sitten installerissa?
Kieli tulee automaattisesti, verkkoasetukset sitten joudut laittamaan itse sieltä iPhonen asetuksista ja jos käytät muuta kuin Soneran simmiä, älä hyväksi operaattori päivityksiä, ne muuttavat esim. APN:n vääräksi.
Cydiasta voi halutessasi sitten ladata ne iPuhelimen lisä "herkut".
Jos teet ompulla, niin mac quickpwn ei avaa operaattorilukitusta.
Lataa cydiasta bootneuter ja avaa sillä tuo lukitus. Kannattaa käyttää hakua ja noudattaa neuvoja tarkkaan.
Katso että nukkuminen on pois päältä, virtaa riittää ja ÄLÄ KOSKE kun tekee flashit (2x)
Toinen vaihtoehto on tehdä Pwnagella custom firmware ja palauttaa tuo iTunesissa.
egoste kirjoitti:Jos teet ompulla, niin mac quickpwn ei avaa operaattorilukitusta.
Lataa cydiasta bootneuter ja avaa sillä tuo lukitus. Kannattaa käyttää hakua ja noudattaa neuvoja tarkkaan.
Katso että nukkuminen on pois päältä, virtaa riittää ja ÄLÄ KOSKE kun tekee flashit (2x)
Enpä huomannut ajatella tuota, itse kun viimeksi 2G:n laitoin, oli siinä jo 2.0 ja silloin ei tarvinnut uudestaan lukitusta purkaa
Latasin tuon itunes 8.2 version kun ei suostunut päivittämään iphonen softaa muuten. nyt en ole uskaltanut päivittää softaa vielä. mulla on 1.1.4 käyttis 2G-jenkkiluurissa joka toimii huonommin kun mikään omistamani puhelin. olen sairaalla tavalla jo alkanut pitämään siitä että puhelut ja tekstarit ei mee läpi muutoin kuin vastaajan tai parin tunnin viiveellä. viimeaikoina on kuitenkin tullut kiusallisia tilanteita jotka alkavat vahingoittamaan jo ihmissuhteita joten nyt kyllä yritän kaikkeni saadakseni tämän lelun toimimaan edes jotenkin muuten kun ipod touchina.
eli toimiiko quickpwn-tool 8.2 itunesin päivityksen kanssa. olen lukenut noita foorumeita joista joistain saa sellaisen käsityksen että 2G-luurien kanssa ei olisi ongelmaa(en ole varma onko nämä viestit kirjoitettu ennen uusinta itunes versiota). haluaisin kuitenkin varmistaa täällä että miten on...
Leopard 10.5.6/10.5.7 toi sitten mukanaan USB-ajureihin "bugin/ominaisuuden" joka itselläni esti ainakin omaehtoisen softan asennuksen iPhoneen. iTunes jotain virheilmoa heitti kesken modifioidun softan asenuksen. Vaati ko. ajureiden downgreidauksen. Jonka-aikana btw sain koneen hukkamaan kaikki USB-laitteet (mm. MacBookin hiiren & näppiksen), josta kone ei toennut kuin asennus cd:n komentokehotteessa seikkailessa saaden kext paketit uudelleen luoduiksi/indeksoiduksi. Sen siitä saa kun kerjää ongelmia.
honpsu kirjoitti:Leopard 10.5.6/10.5.7 toi sitten mukanaan USB-ajureihin "bugin/ominaisuuden" joka itselläni esti ainakin omaehtoisen softan asennuksen iPhoneen. iTunes jotain virheilmoa heitti kesken modifioidun softan asenuksen. Vaati ko. ajureiden downgreidauksen. Jonka-aikana btw sain koneen hukkamaan kaikki USB-laitteet (mm. MacBookin hiiren & näppiksen), josta kone ei toennut kuin asennus cd:n komentokehotteessa seikkailessa saaden kext paketit uudelleen luoduiksi/indeksoiduksi. Sen siitä saa kun kerjää ongelmia.
Tämä bugi siis on 10.5.6:ssa, mutta 10.5.7:ssa on korjattu, eli sillä toimii normaalisti.
Mulla tuo quickpawn ei tuottanut haluttua tulosta, sen tehtyä bootneuer jumitti luurin totaalisesti. sen sijaan pwnage tool toimi ja luuri on täysissä palkeissa dna:n verkossa! Useampi tunti tuli säädettyä ja toivon että luuri pelaa paremmin kun ennen.
Tein tosiaan emämokan ja latasin uusimman itunesin. onneksi sen sai downgreidattua...
Mulla on 10.4.11 käyttis ja luuri oli NYCstä tuotu 2G ( 1.1.4)