Löytyse ennenkin vai mitä meinaat?honpsu kirjoitti:Mmmm... iPhonet löytyvät Suomi-storesta!?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Löytyse ennenkin vai mitä meinaat?honpsu kirjoitti:Mmmm... iPhonet löytyvät Suomi-storesta!?
Viesti Kirjoittaja ef0p »
Kaikki jotka hiemankaan huhuja seurannut, ei varmaan tullut kenellekään yllätyksenä, että iPhone pysyi ulkonäöllisesti samana.bbin kirjoitti:Uusi iphone on kyllä melkoinen pettymys. Ei mitään mullistavaa uutta kameran lisäksi. Itse odotin muotoiluun jotain radikaalia muutosta. Veikkaanpa että tästä tulee Applen RAZR.
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viesti Kirjoittaja Hellhounddd »
Viesti Kirjoittaja zooropa »
Tais olla 26.7.Hellhounddd kirjoitti:Muropaketin mukaan 3GS tulee Suomessa myyntiin 7. heinäkuuta. Voiko joku vahvistaa?
Viesti Kirjoittaja jee mac »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja veli-pekka »
Viesti Kirjoittaja bbin »
eli et ymmärtänyt mitä tarkoitin tuolla RAZR-kommentilla.En kyllä itse keksisi tapoja parantaa muotoilua, varsinkaan radikaalisti...
En kiinnitänyt siihen huomiota, en siis ymmärtänyt.bbin kirjoitti:eli et ymmärtänyt mitä tarkoitin tuolla RAZR-kommentilla.En kyllä itse keksisi tapoja parantaa muotoilua, varsinkaan radikaalisti...
Itse odotin jotain hieman pienempää laitetta jonka muotokieli olisi ollut palm pren tyylinen tai ainakin 3G:tä pienempi. Apple näköjään luottaa etumaatkaansa softassa. Ainakin jenkeissä palm pre vetää kyllä tämän päivityksen jälkeen ohi melko lujaa, enkä yhtään ihmettele miksi.
- Tuo olisi varmistanut ainakin, että olisin itse heti ostanut uuden MBP:n. Vaikkakin minua tietysti hieman lohduttaa se, että voin liittää iPhonen kiinni koneeseen ja käyttää sen datapakettia.veli-pekka kirjoitti:Helekkari, se 3G siru macbookkien sisuksiin jäi yhä tulematta. Ei se voi olla niin vaikeaa, perskuta!
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Mihin tarvitaan koneen sisäistä sirua, kun jokaisella on kuitenkin se iPhone ja tethering?veli-pekka kirjoitti:Helekkari, se 3G siru macbookkien sisuksiin jäi yhä tulematta. Ei se voi olla niin vaikeaa, perskuta!
Ottaisivat vaikka kiinalaisilta mallia, kun muutenkin siellä teettävät näitä aparaatteja. On täysin käsittämätöntä, ettei applen hienoon reissukoneeseen saa edes 2500eurolla kunnon yhteyksiä. Marketin peeceehen saa jo 500eurolla parempaa rautaa...
...noh, tulipas purettua kiukkua, helpotti heti...
Aika rankkaa yleistämistä.honpsu kirjoitti:Mihin tarvitaan koneen sisäistä sirua, kun jokaisella on kuitenkin se iPhone ja tethering?veli-pekka kirjoitti:Helekkari, se 3G siru macbookkien sisuksiin jäi yhä tulematta. Ei se voi olla niin vaikeaa, perskuta!
Ottaisivat vaikka kiinalaisilta mallia, kun muutenkin siellä teettävät näitä aparaatteja. On täysin käsittämätöntä, ettei applen hienoon reissukoneeseen saa edes 2500eurolla kunnon yhteyksiä. Marketin peeceehen saa jo 500eurolla parempaa rautaa...
...noh, tulipas purettua kiukkua, helpotti heti...Koneen sisäisessä lisäksi ongelmana se, että tarvitset kaksi liittymääkin samantein.
Viesti Kirjoittaja Le App »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
July 09 ja Finland näkyi samassa kuvassa engadgetin streamissä.zooropa kirjoitti:Tais olla 26.7.Hellhounddd kirjoitti:Muropaketin mukaan 3GS tulee Suomessa myyntiin 7. heinäkuuta. Voiko joku vahvistaa?
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Bluetoothilla tetteröidessä jää kyllä tuo 7,2 megaa kaukaiseksi haaveeksi. Kuten jää 512 kilon peruslinjakin..honpsu kirjoitti:Mihin tarvitaan koneen sisäistä sirua, kun jokaisella on kuitenkin se iPhone ja tethering?veli-pekka kirjoitti:Helekkari, se 3G siru macbookkien sisuksiin jäi yhä tulematta. Ei se voi olla niin vaikeaa, perskuta!
...noh, tulipas purettua kiukkua, helpotti heti...Koneen sisäisessä lisäksi ongelmana se, että tarvitset kaksi liittymääkin samantein.
Viesti Kirjoittaja Karive »
Tästä kirjoitettiin jo perjantaina Gizmodossa:bbin kirjoitti:Uusi iphone on kyllä melkoinen pettymys. Ei mitään mullistavaa uutta kameran lisäksi. Itse odotin muotoiluun jotain radikaalia muutosta. Veikkaanpa että tästä tulee Applen RAZR.
Oletko yhtään ajatellut paljonko tuolla tehdään töitä ja ylitöitä, siis tehdään oikeasti TÖITÄ eikä notkuta palavereissa lukemassa sähköpostia? Melko ärsyttävä kommentti, kerronpa että näiden tämäniltaistenkin julkistusten eteen on tehty helvet1sti töitä, ja sit joku kuluttaja kitisee. Vaikka saa ihan luxusta todella pian. Ja mikä on tämä ainainen kiire? Kyllä ne sieltä tulevat.nalle76 kirjoitti:Ristiriitaiset tunteet.....Hyvä että aikalailla odotukset kohtasivat tapahtumaa, mutta hieman hiertää kun ei olla voitu muutama ylityötunti tehdä ja saada se 3.0 kääyttis ulos jo tänään eikä reilun viikon kuluttua. Tosin eipä se nyt maailmaa kaada. Sitä ainakin itse lähinnä odotin. Eli lähinnä status update omasta kannasta![]()
Viesti Kirjoittaja adele »
Kerro missä koneessa, jossa on kiinteä akku (Air, 17" MBP) kiinteä akku on estänyt vaihtamasta mitään? Muistin tai koviksen vaihtaminen on itse asiassa helpompaa tai ainakin yhtä helppoa kuin muissa malleissa.ef0p kirjoitti:Jos tuo built-in akkuratkaisu estää itse vaihtamasta muisteja ja kiintolevyä, mitä luultavimmin päädyn early '09 MB:hen.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Koneen voisi jättää lataamaan leffaa illaksi samalla kun piipahtaa mökiltä kaupassa puhelimen kanssa ?-)honpsu kirjoitti: Mihin tarvitaan koneen sisäistä sirua, kun jokaisella on kuitenkin se iPhone ja tethering?Koneen sisäisessä lisäksi ongelmana se, että tarvitset kaksi liittymääkin samantein.
Kiitos selvennyksestä. Itsellä kokemusta vain noista edeltäneistä malleista.adele kirjoitti:Kerro missä koneessa, jossa on kiinteä akku (Air, 17" MBP) kiinteä akku on estänyt vaihtamasta mitään? Muistin tai koviksen vaihtaminen on itse asiassa helpompaa tai ainakin yhtä helppoa kuin muissa malleissa.ef0p kirjoitti:Jos tuo built-in akkuratkaisu estää itse vaihtamasta muisteja ja kiintolevyä, mitä luultavimmin päädyn early '09 MB:hen.
Omaan runsaasti kokemusta kaikista neljästä unibodykonemallista. 17":n (ja Airin) kiinteän akkuratkaisun edut ovat nykyisen kokemukseni mukaan aivan ylivertaiset verrattuna 13" ja 15" unibodyihin. Suurin etu on suhteeton, eli kaksinkertainen ero käyttöajassa (17" vs. 15").
Viesti Kirjoittaja BATA »
Viesti Kirjoittaja bbin »
Kuinkas ne email/nettisurffaus/touchscreen sitten sujuvat pienemmässä palmin Pre:ssä? Ainakin videoiden perusteella jopa paremmin.Tietty nimenomaan pientä puhelinta kaipaaville tuo vanhan mallin hinnanalennus ei tuo mitään lohtua, mutta minusta tuollainen netti/email/touchscreen yms. puhelin ja pieni koko eivät kiinteällä näytöllä kuulukaan kohdata samassa laitteessa.
Viesti Kirjoittaja BATA »
Videoiden perusteella ihan mukavasti. Montaa videota en siitä ole nähnyt, mutta vähien perusteella tuossa on muutama puoli, jotka tekevät siitä minun mielestä näennäistä kokoaan isomman.bbin kirjoitti:Kuinkas ne email/nettisurffaus/touchscreen sitten sujuvat pienemmässä palmin Pre:ssä? Ainakin videoiden perusteella jopa paremmin.Tietty nimenomaan pientä puhelinta kaipaaville tuo vanhan mallin hinnanalennus ei tuo mitään lohtua, mutta minusta tuollainen netti/email/touchscreen yms. puhelin ja pieni koko eivät kiinteällä näytöllä kuulukaan kohdata samassa laitteessa.
Viesti Kirjoittaja Tiina »
Voi adele, miten sinä nyt tälläiseen magnetofoni vastaukseen sorrut etkä selvästi ymmärtänyt hymiötä. Faktahan ihan selvästi on, että Applella on aika kovat katteet/puhelin. Se, että osa tuotosta tulee kiertotietä ei tarkoita, ettenkö minä kuluttajana ole se joka viime kädessä sen maksan. Tuskin operaattorit tappiokseen iPhonea hamuavat yksinoikeidella myytäväkseen.adele kirjoitti:Ensinnäkin iPhone tuotot Applelle tulevat myös operaattoreilta, joiden tuloista Apple saa jatkuvaa kassavirtaa. Jos puhelimen saa Jenkeissä $199:llaa, niin ei vaadi kohtuuttomen suuria taloudellisia kykyjä ymmärtää, että rahaa täytyy tulla muualtakin. Toiseksi kuluttaja päättää onko hinta kohdillaan vai ei. Aina voi mennä ostamaan sen Nokian jos iPhone mättää.Tiina kirjoitti:Tuo yllä oleva kaaviohan kertoo vain sen, että me maksamme reilu 300 dollaria ylihintaa puhelimesta! On muuten paljon ilmaa iPhonen hinnassa. Kertoo myös sen, että hinta - laatu suhde ei voi olla ihan kohdillaan, jos noin halvalla tuotetaan.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”