Ja alkoholipitoisuushan oli < 0,2 til.%kuriton kirjoitti:Siinä se siideriä hiilihapotellessa työkiireet unohtuu!Anniel kirjoitti:Soon tollanen hiilihapotinhässäkkä. Sillä voi tehdä vaikka siideriä!

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja alkoholipitoisuushan oli < 0,2 til.%kuriton kirjoitti:Siinä se siideriä hiilihapotellessa työkiireet unohtuu!Anniel kirjoitti:Soon tollanen hiilihapotinhässäkkä. Sillä voi tehdä vaikka siideriä!
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuleeko sillä hyvää linpparia? Aattelin jossain välissä itsekin tuollaisen ostaa. Paljonkos ne siirapit maksaa?TheKraken kirjoitti:Me ostettiin tuommoinen samanlainen (tosin eri merkkinen) masiina tuossa joskus maaliskuussa. On kyllä näppärä. Eipä ole tullut kaupasta linpparia sen jälkeen ostettua. Säästyy rahaa sekä pullojen raahaamista eestaas.
Varsin hyvää kyllä. Varsinkin kun löytää sen sopivan hapokkuudenMacco kirjoitti:Tuleeko sillä hyvää linpparia? Aattelin jossain välissä itsekin tuollaisen ostaa. Paljonkos ne siirapit maksaa?TheKraken kirjoitti:Me ostettiin tuommoinen samanlainen (tosin eri merkkinen) masiina tuossa joskus maaliskuussa. On kyllä näppärä. Eipä ole tullut kaupasta linpparia sen jälkeen ostettua. Säästyy rahaa sekä pullojen raahaamista eestaas.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Juu ja sitten se on näppärä, jos on samm... unohtanut täysinäisen olutpullon auki illalla. Aamulla siihen saa ladattua uudet hapot.Maza kirjoitti:Tuollahan voisi tehdä kossuvissyä ilman vissyä!
Tosin ohjeet kieltävät kaiken muun paitsi veden hapottamisen, koska ne voivat tukkia suuttimetMacco kirjoitti:Juu ja sitten se on näppärä, jos on samm... unohtanut olutpullon auki illalla. Aamulla siihen saa ladattua uudet hapot.Maza kirjoitti:Tuollahan voisi tehdä kossuvissyä ilman vissyä!
Viesti Kirjoittaja Jone »
NYT olla isojen kysymysten äärellä! Hapokasta kossuaTheKraken kirjoitti:Tosin ohjeet kieltävät kaiken muun paitsi veden hapottamisen, koska ne voivat tukkia suuttimetMacco kirjoitti:Juu ja sitten se on näppärä, jos on samm... unohtanut olutpullon auki illalla. Aamulla siihen saa ladattua uudet hapot.Maza kirjoitti:Tuollahan voisi tehdä kossuvissyä ilman vissyä!
Mutta luulisi kossun hapottamisen toimivan, koska sehän haihtuu hyvin pitkälti pois, vaikka sitä jäisikin johonkin
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jos ei sokeri tuki sitä. Silloin voi tulla kunnon paukku.TheKraken kirjoitti:Mutta luulisi kossun hapottamisen toimivan, koska sehän haihtuu hyvin pitkälti pois, vaikka sitä jäisikin johonkin
Viesti Kirjoittaja Aries »
Kossussa sokeria, joka tukkii suuttimet?Lare kirjoitti:Jos ei sokeri tuki sitä. Silloin voi tulla kunnon paukku.TheKraken kirjoitti:Mutta luulisi kossun hapottamisen toimivan, koska sehän haihtuu hyvin pitkälti pois, vaikka sitä jäisikin johonkin
Viesti Kirjoittaja Lare »
On sitä, siksi sitä ei voi nimittää vodkaksi.Aries kirjoitti:Kossussa sokeria, joka tukkii suuttimet?
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja alucard »
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ai per nokkaKippiauto kirjoitti:Olin pelaamassa metsässä paintballia! Oli hauskaa, mutta nyt on ihan mehut loppu. 8000kuulaa laitettiin meneen päivän aikana!
Viesti Kirjoittaja Kippiauto »
Ei nyt sentään. 10 meitä siellä oli ja osa lähti meneen vähän aikasemmin. Tosin olisin kyl mieluusti ampunu enemmän, mutta olis menny turhan paljon rahaa. 4centtiä kipale eli 500kpl = 20€. Ite ammuin sen vähän vajaa 1000kpl. Oli kyllä ihan tarpeeks, mutta oli kyl hienoo, tarvii joskus mennä uusiks!mikastus kirjoitti:Ai per nokka?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No tuo määrä kuulostaa normaalimmalta, jos nyt tässä yhteydessä voi normaalista puhuaKippiauto kirjoitti:Ei nyt sentään. 10 meitä siellä oli ja osa lähti meneen vähän aikasemmin. Tosin olisin kyl mieluusti ampunu enemmän, mutta olis menny turhan paljon rahaa. 4centtiä kipale eli 500kpl = 20€. Ite ammuin sen vähän vajaa 1000kpl. Oli kyllä ihan tarpeeks, mutta oli kyl hienoo, tarvii joskus mennä uusiks!mikastus kirjoitti:Ai per nokka?
Ihan mielenkiinnosta: Mikäs oli firma? Onko jotain linkkiä laittaa?Kippiauto kirjoitti:Olin pelaamassa metsässä paintballia! Oli hauskaa, mutta nyt on ihan mehut loppu. 8000kuulaa laitettiin meneen päivän aikana!
Mä olin lauantaina katsomassa hetken sotaa tuttujen metsässä ja pääsin itsekin vähän kokeilemaan ampumista. Seuraavalla kerralla taidan itsekin mennä mukaanTheKraken kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: Mikäs oli firma? Onko jotain linkkiä laittaa?Kippiauto kirjoitti:Olin pelaamassa metsässä paintballia! Oli hauskaa, mutta nyt on ihan mehut loppu. 8000kuulaa laitettiin meneen päivän aikana!
Itse olen ainoastaan sisätiloissa päässyt tuota jaloa harrastusta harjoittamaan ja olisi joskus kiva joku ulkoilmapeli järkkäillä kaveriporukalle.
Viesti Kirjoittaja Durzo »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kerrassaan hyvä ihminen kaikin puolin.Durzo kirjoitti:Tilasin ensimmäisen Maccini (13,3" MBP 2,53Ghz) ja liityin tänne foorumille
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Jääkö rastas myös kuhaverkkoon vai pitääkö olla pintaverkko? Onko nyt rastaan kutuaika vai milloin sitä kannattaa pyytää?M.P.T kirjoitti:Hankin rastasverkkoja ja ne myös tuli asetettua. Kumpaakaan en ole aikaisemmin tehnyt.