Jaa niin joo.carrbon kirjoitti:Koskakohan tänne tulee ensimmäiset uusien läppäreiden ostajat..?
Ei ole vielä perillä mutta maanantaina minulta veloitettiin 13" Macbook Pro karvalakkina + iPod nano.
Pääsinpäs sanomaan.
Viesti Kirjoittaja TId »
Jaa niin joo.carrbon kirjoitti:Koskakohan tänne tulee ensimmäiset uusien läppäreiden ostajat..?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Reipas ja oma-aloitteinen alku, tervetuloa vaan minunkin puolestaniPeitsamo kirjoitti:mbp13-090608-3.png
Tulee perille mikäli jumala suo. Tilillä ainakin riitti nähtävästi katetta
edit: itse itselleni toivottaen tervetuloa foorumille
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eipäs, molempiin kohtiin. Tein itse tuosta pienemmän ja latasin kuvapalveluun, josta linkki tänne. Suosittelen, että käyttäjät tekevät jatkossa vastaavan toimenpiteen itse.Peitsamo kirjoitti:Hieman siinä rajoillahan tuo kyllä on, mutta menkööt tämän kerran.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Täähän nyt uhkaavasti jyrisee?Macco kirjoitti:Eipäs, molempiin kohtiin. Tein itse tuosta pienemmän ja latasin kuvapalveluun, josta linkki tänne. Suosittelen, että käyttäjät tekevät jatkossa vastaavan toimenpiteen itse.Peitsamo kirjoitti:Hieman siinä rajoillahan tuo kyllä on, mutta menkööt tämän kerran.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Durzo »
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja manu »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Joo ne unibodyt on NIIN eilistä.manu kirjoitti:COTE et CIEL suoja tälle vanhentuneelle MB unibodylle.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Onkohan tuolla ryysistä kuinka?mercury kirjoitti:Markantalon loppuunmyynnistä:...
Viesti Kirjoittaja perminna »
Juuri tuon takia olisin Markantaloon lounarilla halunnut, mutta ei siis kannata enää odottaa suuria iltapäivällä. :|mercury kirjoitti: WD My Book Studio Edition 1TB, ainokainen kappale: 90€ (normaali hintataso 130€)
Viesti Kirjoittaja luxaeterna »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hyvä kun ei -mansikkaAnniel kirjoitti:Yön kiiltävä kirsikka -hiusväri
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Viesti Kirjoittaja jerhi »
Viesti Kirjoittaja TId »