Mäksä kirjoitti:ei oo fontin koolle mitään säätöä, tosin hiukanki isompi ni menis luettavuus kyllä täysin, aika passeli fontti on täl hetkel
Vanhemmiten sitä vaan osaa arvostaa isompaa fonttia ; )
Eipä luulisi et olis ollu vaikea rasti applelle, kaikilta muilta valmistajilta tuntuu löytyvän.
(Vai pitäiskö hommata vaan ne silmälasit)
Ahaa ok eli loppujen lopuksi 3.0aa ei saa "ilmaiseksi" millään tavalla vaan säätö on edessä joka tapauksessa. Toivotaan että muutaman päivän sisällä ilmestyy työkalu jolla saisi Cydian ja jailbreakin tähän niin sit kaikki on kunnossa.[/quote]
Dev Team esittelee tänä iltana videolla unlockausta ja jailbreakkausta. Softat pitäis olla huomenna saatavilla.
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
escalibur kirjoitti:
Ahaa ok eli loppujen lopuksi 3.0aa ei saa "ilmaiseksi" millään tavalla vaan säätö on edessä joka tapauksessa. Toivotaan että muutaman päivän sisällä ilmestyy työkalu jolla saisi Cydian ja jailbreakin tähän niin sit kaikki on kunnossa.
Mitäs tällä "ilmaisella" nyt tarkoitetaan?
Kyllä se ihan ilmaiseksi valuu tuolta iTunesin kautta huomenna:-)
Ja Dev-Team tosiaan esittelee illalla videolla unlockausta tällä 3.0 firmiksellä. Softien valmistuminen ja jakeluun tulo varmaan menee loppuviikolle tai ensi viikolle.
MacFinn kirjoitti:Ei sitä taida olla ilmoitettuna, mutta juuri synkronoin oman iPhoneni ja automaattisesti pisti seuraavaksi päivitysten etsimispäiväksi 17.6.2009, yleensähän se taitaa ehdottaa jotain viikon päässä olevaa päivää, eikö?
Yleensä tullu täälläkin toi viikko mut nyt ehdotti 19.6. Eivätköhän halua ruuhkaa serverille vai miks mulla hakis vasta perjantaina
Haluaisin vielä varmistaa täällä, että jos mulla on nyt iPhone 3G 2.2.1 + vankilapako? Niin pitääkö ensiksi palauttaa koko iPhone iTunesin kautta ja sitten päivittää vasta 3.0 versioon? Vois meinaan jo tänään palautella niin huomenna vähemmän hommmaa
Yksi hyvä asia näin iTalo versio Elisan liittymällä omaavalla on se että jatkuva update carrier settings on näköjään poistunut.
Tosin BT ja mms:ää en saa sitten millään toimimaan. Jos joku viitsisi vääntää rautalangalla miten on saanut ne toimimaan samalla konfiksella kuin minulla (iTalo + Elisa) olisin kiitollinen . (Tämän ketjun kikkoja jo kokeiltu, mutta voipi olla että jokin kohta menny väärin).
E: mms alkoi toimimaan....nakkisormi näköjään olen. En kyllä pahemmin tätä kaivannut. BT tethering kylläkin, ja se vielä auki.
Viimeksi muokannut nalle76, 17.6.2009 klo 7.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacFinn kirjoitti:Ei sitä taida olla ilmoitettuna, mutta juuri synkronoin oman iPhoneni ja automaattisesti pisti seuraavaksi päivitysten etsimispäiväksi 17.6.2009, yleensähän se taitaa ehdottaa jotain viikon päässä olevaa päivää, eikö?
Yleensä tullu täälläkin toi viikko mut nyt ehdotti 19.6. Eivätköhän halua ruuhkaa serverille vai miks mulla hakis vasta perjantaina
Mulla menis tasan viikon päähän (23.6.) jos automaatin varaan jättäsin. Taidan kummiski näpäytellä tota päivitysnappulaa suht aktiivisesti huomenna.
-MacBook Pro 2.53GHz 4Gt (OS X 10.7.3)
-iPhone 4S 32Gt (iOS 5.1)
-iPad 2 16Gt
hitsinpitsi ku ite ei pääse päivittää ku vasta torstaina, ei oo koneella ennen sitä No jos siihen mennässä ois tullut korjauspäivitykset ja 3.1 versio Jaa täälläkin on joku hauska sensuurihomma
Salmister kirjoitti:Ei helkutti. Nyt vasta tajusin, että päivityksen saa kohta. Tajusin että on kesäkuu, pienessä kiireessä ja stressissä menty koko kevät
Tuleekohan tuo kello 24.00 vai joskus aamulla?
Luultavasti ei ennen klo 12 tule jakoon. Pahimmassa tapauksessa menee jenkkiaikojen mukaan, eli sitten luultavasti olisi vasta joskus klo 17 jälkeen tarjolla...
eqe kirjoitti:Siis onko tuo 3.0 murrettu ja unlockattu jo?
2G ja 3G mallin osalta toimii niin jb kuin yellowsnow. 3GS:ää ei vielä ole murrettu eikä unlockattu.
omg omg omg eli siis jos huomenna päivitän 3.0 niin voin laittaa sen sim vapaaks ja murtaa ? :OOO OUJEEEEE I dream came true!!!
Teoriassa kyllä, mutta joudut odottamaan PwngeToolin päivityksen saapumista jakoon myös. Luultavammin julkaisevat työkalut näihin myös huomisen aamun/illan aikana.