Sims 3 -järjestelmävaatimukset
-
Sims 3 -järjestelmävaatimukset
Viesti Kirjoittaja amazon »
Mac OS X 10.5.7 Leopard or higher
CPU: Intel Core Duo Processor
RAM: 2 GB
HARD DRIVE: 6.1 GB free hard drive space, with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
VIDEO: ATI X1600 or Nvidia 7300 GT with 128 MB of Video RAM, or Intel Integrated GMA X3100
Olen aloittelija, jos tyhmä kysymys, naurakaa mutta myös auttakaa!
Koneellani RAM-muistia on vain 1 GB. Olisiko mahdollista, että sims 3 pyörisi minunkin koneellani (vaikka sitten huonosti) tästä huolimatta?
Muistia myydään ilmeisesti vain 4 GB paketissa, ja se on aivan liian kallista minulle.
Haluaisin Sims 3:n!
-
Re: Sims 3 järjestelmävaatimukset
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Mutta siis on mahdollista, että SIMS pyörii, mutta se on melkoinen muistisyöppö, joten järin sulavaa toimintaa ei voi odottaa.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onko tosiaan järjestelmävaatimuksissa jo 10.5.7?amazon kirjoitti:Sims 3:n järjestelmävaatimukset olisivat tällaiset:

Tällä hetkellä ollaan kuitenkin menossa vasta 10.5.6:ssa...
-
Kyseistä peliä ei ole vielä edes julkaistu. Tulee vasta kesäkuussa. Ovat varmaan uusimman betan päälle rakentaneet.Macco kirjoitti:Onko tosiaan järjestelmävaatimuksissa jo 10.5.7?amazon kirjoitti:Sims 3:n järjestelmävaatimukset olisivat tällaiset:
Mac OS X 10.5.7 Leopard or higher![]()
Tällä hetkellä ollaan kuitenkin menossa vasta 10.5.6:ssa...
-
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Kyllä tuo varmaankin käynnistyy ja peliin pääset, en usko että olisivat mitää rajoitusta tehneet ettei peli käynnisty alle 2 gigan muistilla. Jokatapaukessa voipi olla sitten niin että koneen kovalevy raksuttaa melkolailla ja kaikki latailu on melko hidasta.amazon kirjoitti:Sims 3:n järjestelmävaatimukset olisivat tällaiset:
CPU: Intel Core Duo Processor
RAM: 2 GB
HARD DRIVE: 6.1 GB free hard drive space, with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
VIDEO: ATI X1600 or Nvidia 7300 GT with 128 MB of Video RAM, or Intel Integrated GMA X3100
Olen aloittelija, jos tyhmä kysymys, naurakaa mutta myös auttakaa!
Koneellani RAM-muistia on vain 1 GB. Olisiko mahdollista, että sims 3 pyörisi minunkin koneellani (vaikka sitten huonosti) tästä huolimatta?
Muistia myydään ilmeisesti vain 4 GB paketissa, ja se on aivan liian kallista minulle.
Haluaisin Sims 3:n!
-
Viesti Kirjoittaja amazon »
Mulla on Mac Book, valkonen, versio 10.5.6, jouluksi ostettu. Kattelin vaan tuolla Apple storessa muistipaketteja aikaisemmin ja hinnat näyttivät liikkuvan sadoissa euroissa, mutta ehkä katselin väärälle mallille tai jotain... tai kokonaan väärää tavaraa.4 Gt irtoaa johonkin viidenkympin pintaan nykyään ja 2 Gt ei montaa kymppiä ole. Jos kerrot koneesi mallin, niin voidaan katsella.
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No siellä nuo muistihinnat on aina olleet ihan pilvissä, että ei kannata sieltä edes katsella. Verkkokauppa.com on ihan hyvä perusmittari noiden hintojen suhteen ja paljon noita muistipaketteja on myynnissä myös täällä Hompun puolella.amazon kirjoitti:Mulla on Mac Book, valkonen, versio 10.5.6, jouluksi ostettu. Kattelin vaan tuolla Apple storessa muistipaketteja aikaisemmin ja hinnat näyttivät liikkuvan sadoissa euroissa, mutta ehkä katselin väärälle mallille tai jotain... tai kokonaan väärää tavaraa.4 Gt irtoaa johonkin viidenkympin pintaan nykyään ja 2 Gt ei montaa kymppiä ole. Jos kerrot koneesi mallin, niin voidaan katsella.
-
Re: Sims 3 -järjestelmävaatimukset
Viesti Kirjoittaja metu »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Koneeni onneksi täyttää nämä.
Mikäli olette katselleet kolmosen kansikuvaa siinä on PC ja Mac merkki, eli tarkoittaako tämä nyt sitä että se sama peli käy Windowsille ja Mac OS X?
Vai tarkoittaakohan se niitä uusia machintoshejajoissa on Windows käyttöjärjestelmä?

*Ipod Classic 20G
Katsoo Apple uutiset joka päivä!
-
Viesti Kirjoittaja Dafeyn »
ja mitä toimivuuteen niin ainakin uudessa minissä se itselläni pyörii nätisti.
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja Zasi24 »
-
Viesti Kirjoittaja ssulti »
Ostat kaupasta sen retail OSX:n joka siellä sattuu olemaan (10.5.6 taitaa olla nyt) ja ensimmäisen päivityksen jälkeen se on - kyllä - 10.5.7 ja ihan ilmaiseksi.Zasi24 kirjoitti:eli kysymys kuuluu, että mistä noita 10.5.7 saa ja mihi hintoih
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Lisäksi, muistia on suotavaa olla se 2G, lähtee kaupasta kohtuu edullisesti (tai minulta 20e sis pk, 2x 1G kampa). Prosessori riittänee ihan ok, mutta mistä koneesta tarkemmin on kyse? iMac, MacBook, Mini ?
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Sen verran olen nyt kuullut valitusta tuolta tyttären suunnasta, että pitää perua hieman tuota mainiosti, eli GMA950:n kanssa on ongelmia grafiikassa, kaikki ei näy oikein.pnp kirjoitti:Näyttää ihan mainiosti pelaavan tuollaisessa "vanhassa" valkoisessa macbookissa, eli 2Gb muistia, intelin GMA950, 2.16 Core2Duo ja 10.5.7
Ja nyt se sitten alkoi kinuamaan uutta konetta

Mac Studio M1 Max 32Gb
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Olen varma että 9400M on jo aivan riittävä pyörittämään Simejä nätisti. Ihmettelisin kyllä jos GMA950 piisaisi alkuunsakaan.pnp kirjoitti: Sen verran olen nyt kuullut valitusta tuolta tyttären suunnasta, että pitää perua hieman tuota mainiosti, eli GMA950:n kanssa on ongelmia grafiikassa, kaikki ei näy oikein.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Jossain missä oli niitä palikoita ladattavana, oli ohjeena että ne laitetaan downloads kansioon, ja sitten asennetaan pelin valikoista, en sitä ole testannut itse joten en tiedä toimivuudesta.TheKraken kirjoitti:Mites tohon muuten saa asennettua niitä custom palikoita? Siellä kun ei ole sitä "Custom Content"-kansiota kirjastossa, kuten kakkosessa? Voiko sen vain luoda sinne ja latoa tavaraa ja se toimii? Netissä on hyvin vähän Macciversiolle ohjeita.
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Juu, mutta ensin pitäisi saada vanha myytyä hyvään hintaan, ja sitten pitää löytää se väliraha jostainRepe Ruutikallo kirjoitti:Olen varma että 9400M on jo aivan riittävä pyörittämään Simejä nätisti. Ihmettelisin kyllä jos GMA950 piisaisi alkuunsakaan.pnp kirjoitti: Sen verran olen nyt kuullut valitusta tuolta tyttären suunnasta, että pitää perua hieman tuota mainiosti, eli GMA950:n kanssa on ongelmia grafiikassa, kaikki ei näy oikein.

Mac Studio M1 Max 32Gb
-
-
Viesti Kirjoittaja Marius_Simon »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
E:
Tutkailin tuota pelikoteloa ja takana laitevaatimuksissa sanotaan pienellä präntillä: "Peli ei toimi .... , eikä GMA 950 -luokan sisäänrakennetuilla näytönohjaimilla."pnp kirjoitti:Sen verran olen nyt kuullut valitusta tuolta tyttären suunnasta, että pitää perua hieman tuota mainiosti, eli GMA950:n kanssa on ongelmia grafiikassa, kaikki ei näy oikein.
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Johan se on kerrottu, eikö?Zasi24 kirjoitti:No voi... Miten ihmeessä mie saan sen toimimaa? OMG noutaja tulee....
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja PasiT »
Näin on eli 9400M näytönohjain 2 GHz Mac Minillä (4 GB, 7200 rpm HD) pyörittää Sims 3:sta ihan mukavasti 1920x1200 resoluutiolla. Jos ei pyörittäisi, niin tytär olisi varmaan käynyt jo "reklamoimassa"...Repe Ruutikallo kirjoitti:Olen varma että 9400M on jo aivan riittävä pyörittämään Simejä nätisti. Ihmettelisin kyllä jos GMA950 piisaisi alkuunsakaan.pnp kirjoitti: Sen verran olen nyt kuullut valitusta tuolta tyttären suunnasta, että pitää perua hieman tuota mainiosti, eli GMA950:n kanssa on ongelmia grafiikassa, kaikki ei näy oikein.
-
Viesti Kirjoittaja n1ko »
Vaikea usko kun itsellä on macbook 2.4GHz prossulla ja aika tuskasta oli tuon reson koittaminne. Ellei sitten ole kaikki karkit pois, tosin sillon peli näyttää aivan hirveältä. Itse tein kompromissin ja väänsin palkit puoleen välin ja ulostan 1280x800:sta 1920x1200 näytölle.PasiT kirjoitti:
Näin on eli 9400M näytönohjain 2 GHz Mac Minillä (4 GB, 7200 rpm HD) pyörittää Sims 3:sta ihan mukavasti 1920x1200 resoluutiolla. Jos ei pyörittäisi, niin tytär olisi varmaan käynyt jo "reklamoimassa"...
Tosin casual gamerit ja varsinkin tytöt simsin parissa eivät tunnu välittävän sulavuudesta. Ehkä se on sitä kun ei ole tottunut parempaankaan niin olettaa sen olevan normaalia...

-
Viesti Kirjoittaja PasiT »
Niinpä. Asetukset ovat n. "puolessa välissä" ja resoluutio 1920x1200. Kävin tuossa olan yli kurkkimassa ja ihan hyvälle se näytti. Tosin, tästähän saa loputtoman väittelyn aikaan, mikä on hyvä ja mikä huonon1ko kirjoitti:Vaikea usko kun itsellä on macbook 2.4GHz prossulla ja aika tuskasta oli tuon reson koittaminne. Ellei sitten ole kaikki karkit pois, tosin sillon peli näyttää aivan hirveältä. Itse tein kompromissin ja väänsin palkit puoleen välin ja ulostan 1280x800:sta 1920x1200 näytölle.PasiT kirjoitti:
Näin on eli 9400M näytönohjain 2 GHz Mac Minillä (4 GB, 7200 rpm HD) pyörittää Sims 3:sta ihan mukavasti 1920x1200 resoluutiolla. Jos ei pyörittäisi, niin tytär olisi varmaan käynyt jo "reklamoimassa"...
Tosin casual gamerit ja varsinkin tytöt simsin parissa eivät tunnu välittävän sulavuudesta. Ehkä se on sitä kun ei ole tottunut parempaankaan niin olettaa sen olevan normaalia...

-
Viesti Kirjoittaja menorca »
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka