Ai sulla on siellä koneesi ääressä seuraa..Teppo Tulppu kirjoitti:Juu, ei tällä mittään tekemistä juhannuksen kanssa oo, ne oli noi muut kun vei keskustelun hakoteille.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ai sulla on siellä koneesi ääressä seuraa..Teppo Tulppu kirjoitti:Juu, ei tällä mittään tekemistä juhannuksen kanssa oo, ne oli noi muut kun vei keskustelun hakoteille.
Onko ulkonäöllä jotain tekemistä asian kanssa ? (avatar ainakin pysäyttää kirveellä katkaisten - anteeksi)Repe Ruutikallo kirjoitti:Mulle käy noin aina ja kaikissa ravintoloissa.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Tottakai, 8310212 parasta kaveriani. 8)mikastus kirjoitti:Ai sulla on siellä koneesi ääressä seuraa..?
Ok. Asukastiheyttä vähän ihmettelen: http://fi.wikipedia.org/wiki/New_York Onks toi nyt niin pahakaan? Vaan paljonko lie ihan manhattanilla lukema?Teppo Tulppu kirjoitti:Tottakai, 8310212 parasta kaveriani. 8)mikastus kirjoitti:Ai sulla on siellä koneesi ääressä seuraa..?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Katoitko nyt ihan varppina ettei mennyt käsitteet sekasin. Ruoho poltettu ja sika leikattu?Carde kirjoitti:Nurtsi leikattu ja possun ulkofiléé tirisee grillissä. Totean juhannuksen alkaneeksi osaltani.
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hieno laulu, joka houkuttelee tutustumaan aiheeseensa. 8)Salamijakk kirjoitti:eikös se juhannus ole jo alkanut, jos se on niin rohkenen linkittää juhannustunnelmaan sopivan laulun. Jos lukijoissa on alaikäisiä niin he voivat sulkea korvansa:
liitin url:n tähän linkkiin
Viesti Kirjoittaja Pis »
Ai kun tuo suomalaisen yleisön aina niin rytmikkäästi monipuolinen taputtaminen on nannaa korvilleRepe Ruutikallo kirjoitti:Hieno laulu, joka houkuttelee tutustumaan aiheeseensa. 8)Salamijakk kirjoitti:eikös se juhannus ole jo alkanut, jos se on niin rohkenen linkittää juhannustunnelmaan sopivan laulun. Jos lukijoissa on alaikäisiä niin he voivat sulkea korvansa:
liitin url:n tähän linkkiin
Ei o menny puurot ja vellit sekasin, ku en niitä syö. En syö kyllä nurtsiakaan niin sillon sen täyty olla sikopläskiä joka tirisi grillissä. Ja valitettavasti kuulun siihen vähemmistöön joka viettää juissin ilman juissia tai ainakin nauttii juissina pelkkää juissia. Olen ilmeisesti joku suomalainen luonnonoikku koska vietä midsummer festiä ihan selvinpäin lasteni kanssa. Eli tuokaan ei voinut sekoittaa sikopläskin ja nurtsin kohtaloa. Eli taisin olla ihan warp:ina.mikastus kirjoitti:Katoitko nyt ihan varppina ettei mennyt käsitteet sekasin. Ruoho poltettu ja sika leikattu?Carde kirjoitti:Nurtsi leikattu ja possun ulkofiléé tirisee grillissä. Totean juhannuksen alkaneeksi osaltani.
Mutta kummin vaan, Juissia sullekin sinne pelimanniaan
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tuo kuulostaa kyllä jo aika sairaalta.Carde kirjoitti:Olen ilmeisesti joku suomalainen luonnonoikku koska vietä midsummer festiä ihan selvinpäin lasteni kanssa.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kuka nyt lasten kanssa selvinpäin on?!?!Carde kirjoitti:Olen ilmeisesti joku suomalainen luonnonoikku koska vietä midsummer festiä ihan selvinpäin lasteni kanssa.
Minä. kun lapset on vielä pieniä, tai no pieniä ja pieniä. tyttö on 7v ja poika 8v. 10 vuoden päästä niitä ei kuitenkaan enää jussina nää kun makaavat jossain festareilla sammuneena.EvilPet kirjoitti:Kuka nyt lasten kanssa selvinpäin on?!?!Carde kirjoitti:Olen ilmeisesti joku suomalainen luonnonoikku koska vietä midsummer festiä ihan selvinpäin lasteni kanssa.
Mä olen alusta saakka ottanut sen linjan että heti jos mukulat tulee näkyviin vetäsen kunnon pleksit! Oli sitten arki tai pyhä!Carde kirjoitti:Minä. kun lapset on vielä pieniä, tai no pieniä ja pieniä. tyttö on 7v ja poika 8v. 10 vuoden päästä niitä ei kuitenkaan enää jussina nää kun makaavat jossain festareilla sammuneena.
Joo o, mut mää olenki outo, mää tykkään omista lapsistaniEvilPet kirjoitti:Mä olen alusta saakka ottanut sen linjan että heti jos mukulat tulee näkyviin vetäsen kunnon pleksit! Oli sitten arki tai pyhä!Carde kirjoitti:Minä. kun lapset on vielä pieniä, tai no pieniä ja pieniä. tyttö on 7v ja poika 8v. 10 vuoden päästä niitä ei kuitenkaan enää jussina nää kun makaavat jossain festareilla sammuneena.
No ei siinä mitään outoa ole! Kyllä mäkin sun lapsista tykkään!Carde kirjoitti:Joo o, mut mää olenki outo, mää tykkään omista lapsistani
Jaahans siis tykkäät mun lapsistani, varsinkin kun ne on meillä eikä teillä?EvilPet kirjoitti: No ei siinä mitään outoa ole! Kyllä mäkin sun lapsista tykkään!
Nimenomaan!Carde kirjoitti: Jaahans siis tykkäät mun lapsistani, varsinkin kun ne on meillä eikä teillä?
Viesti Kirjoittaja jpva »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jos tuontyyppinen kutkuttaa makuhermoja, niin kokeilepa tätä:jpva kirjoitti:Ootteko muuten maistanu...?Tuplapukki,Olvi,8,5% ei hiiviskele huiviin ainakaan salavihkaa