burner_co kirjoitti:Nyt huomasin että iPhonessa ei toimi mikään AppStoresta ladatuista ohjelmista. Jos valitsen ohjelman niin ohjelma vain välähtää alle sekunnin kuin käynnistyäkseen,mutta sammuu samantien. Kaikki perusohjelmat toimivat,ainoastaan nuo AppStoresta ladatut ohjelmat ei toimi. Mikäs nyt avuksi?
Poista iTunesista tietokoneen valtuutus ja sen jälkeen valtuuta tietokone uudelleen. Sitten synkronoi iPhone uudelleen, niin pitäisi softien taas toimia.
Miten tuo toimii kun on englanniksi puhelin ja iTunes?
Ensimmäistä kertaa nuo ladatut ohjelmat oikkuilevat ja outoa on että toimivat ihan hyvin vielä eilen..tänään alkoi vasta ongelmat ja iTunes kaatui kun yritin ladata soittoääntä puhelimeen. Nyt se toimi ihan ok, mutta nuo applicationit eivät edelleen pelitä.
burner_co kirjoitti:Nyt huomasin että iPhonessa ei toimi mikään AppStoresta ladatuista ohjelmista. Jos valitsen ohjelman niin ohjelma vain välähtää alle sekunnin kuin käynnistyäkseen,mutta sammuu samantien. Kaikki perusohjelmat toimivat,ainoastaan nuo AppStoresta ladatut ohjelmat ei toimi. Mikäs nyt avuksi?
Poista iTunesista tietokoneen valtuutus ja sen jälkeen valtuuta tietokone uudelleen. Sitten synkronoi iPhone uudelleen, niin pitäisi softien taas toimia.
Ensimmäistä kertaa nuo ladatut ohjelmat oikkuilevat ja outoa on että toimivat ihan hyvin vielä eilen..tänään alkoi vasta ongelmat ja iTunes kaatui kun yritin ladata soittoääntä puhelimeen. Nyt se toimi ihan ok, mutta nuo applicationit eivät edelleen pelitä.
Store-valikon alla muistaakseni Authorize / Deauthorize Computer.
Store-valikon alla muistaakseni Authorize / Deauthorize Computer.
Jes..nyt toimii taas. Kiitokset! Ihmeellinen pikku bugi
Tulipa tuossa huomattua, kun koittaa lisätä kirjanmerkkiä safarissa "Lisää kirjamerkki" aukeaa "Lisää kotiin" ikkuna, eli safariin ei pysty lisäämään kirjanmerkkiä koska aukeaa väärä ikkuna.
LarPPaa kirjoitti:kun koittaa lisätä kirjanmerkkiä safarissa "Lisää kirjamerkki" aukeaa "Lisää kotiin" ikkuna, eli safariin ei pysty lisäämään kirjanmerkkiä koska aukeaa väärä ikkuna.
Kyllä mulla ainakin aukeaa ihan oikea ikkuna. Soneran normipuhelin.
LarPPaa kirjoitti:Tulipa tuossa huomattua, kun koittaa lisätä kirjanmerkkiä safarissa "Lisää kirjamerkki" aukeaa "Lisää kotiin" ikkuna, eli safariin ei pysty lisäämään kirjanmerkkiä koska aukeaa väärä ikkuna.
Toimii aivan oikein täälläkin, jailbreakattu ja Sonera.
Iivana Julma kirjoitti:Mulla ei toimi omatekoiset soittoäänet enää. Pelkkää hiljaisuutta, kun valitsee custom ringtonen. Ennen päivitystä toimi.
Mites muilla, onko ongelmia?
Iivana Julma kirjoitti:Mulla ei toimi omatekoiset soittoäänet enää. Pelkkää hiljaisuutta, kun valitsee custom ringtonen. Ennen päivitystä toimi.
Aivan yhtä hyvin toimii ainakin mulla.
Mulla on ainaski toiminut itse tehdyt soittoäänet,audicossa tehdyt.
Nyt on sitten sellainen ongelma,kun joku yrittää soittaa ni muuten puhelin toimii,mutta mitään ei kuulu kaiuttimista eikä mikeistä.
Ja jos ite soitan ni toisella hälyttää normaalisti mut taaskaan ei kuulu mitään??
ennen 3.0 päivitystä ei tälläistä ollut ja eikä se nykkä ole aina.onko se bugi vai rauta vika mikä lie sit on
Ja puhelin on 3g malli ja tietysti soneran paketti
Oma ongelma ohjelmien toimimattomuudesta ratkesi täällä päässä. Kiitos apuja antaneille:) Juhannus kutsui ja iTunes puuttui mökiltä,joten ongelma korjaantui vain lataamalla joku ohjelma AppleStoresta. Samalla vaati hyväksyntää uusista käyttösäännöistä. Tämän jälkeen kaikki Storesta ladatut ohjelmat lähtivät toimimaan normaalisti.
No wata.. Mulla ei toimi ei. Samalla proseduurilla kokeillu tehdä uusia soittoääniä kuin ennenkin ja eivät inahdakaan puhelimessa. Kokeilkaas kaikki muutki tehdä/lisätä soittareita. Onko tää nyt pelkästään mulla uusi feature....
No wata.. Mulla ei toimi ei. Samalla proseduurilla kokeillu tehdä uusia soittoääniä kuin ennenkin ja eivät inahdakaan puhelimessa. Kokeilkaas kaikki muutki tehdä/lisätä soittareita. Onko tää nyt pelkästään mulla uusi feature....
Mulla ei toiminu Edge ja Gprs päitityksen jälkeen. 3G kyllä pelitti. Eli kun laittoi 3G:n pois päältä tai meni alueelle jossa ei 3G-peittoa, ei ollut mitään datayhteyttä käytettävissä. Tähän Auttoi Cellular Data -asetusten nollaaminen ja puhelimen uudelleenkäynnistys.
Minulla alkanut esiintymään Audikon kanssa sellaista, että soittoääni tulee kyllä näkyviin iTunesin ringtoneseihin, mutta kun valitsen iPhonen ja valitsen synkattavat soittoäänet, listassa ei näy uusia soittoääniä. Kellään samanlaista häikkää?
Itsellä ollut jotain sattunnaista tahmaamista tuossa käyttämisessä. Aluksi kaikki toimi todella vikkelästi, mutta nyt on esim. Lukituksen avaaminen, eli nuolen liu'tamminen toiselle puolelle tahmaa pahasti jne.
Ekalla sivulla olikin paljon puhetta akun keston näkyminen prosentteina... Onko tämä ominaisuus nyt siis OS 3.0, ja jos on niin mistä sen saa päälle?
e. Jaa tulikin sitten googlailtua, on siis 3G S ominaisuus.
Viimeksi muokannut ef0p, 22.6.2009 klo 17.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ef0p kirjoitti:
Ekalla sivulla olikin paljon puhetta akun keston näkyminen prosentteina... Onko tämä ominaisuus nyt siis OS 3.0, ja jos on niin mistä sen saa päälle?
Se jäi osalle päälle koska heillä oli JB:llä laitettu.
Eli ei ole ominaisuus.
Macbook Pro 2,66 500GB 4GB
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
MacNewbie kirjoitti:Minulla alkanut esiintymään Audikon kanssa sellaista, että soittoääni tulee kyllä näkyviin iTunesin ringtoneseihin, mutta kun valitsen iPhonen ja valitsen synkattavat soittoäänet, listassa ei näy uusia soittoääniä. Kellään samanlaista häikkää?
Juu oli mutta ratkaisin sen niin kun halusin uuden soittarin poistin wanhat ja iskin uuden sinne pelkästään. Muuten aina tuli monta wanhaa soittarin nimeä ja jokasella soi se sama wanha.
Ihmettelin kun en pystynyt lähettämään tekstiviestiä. Kokeilin lähettää pariin eri numeroon, mutta Lähetä-nappi ei reagoinut kosketukseen. Ongelman laatu selvisi pienen pähkäilyn jälkeen. Olin laittanut viestien asetuksista Näytä aihe -kentän päälle. Olin yrittänyt kirjoittaa viestini Aihe-riville. Viestiä ei siis pystynyt lähettämään, koska viestiä ei ollut, vaan pelkkä aihe.
ef0p kirjoitti:
Eli ei ole ominaisuus.
Eli kun minulla oli 2.2.1:ssä jailbreak, ja olin laittanut akkunäytön numeroiksi, eli näkyi vaan esim. 50 niin sen takia nyt näkyy 50% + se akunkuva. Tuntuu aika oudolta selitykseltä, mistä tämä tieto on?
Ei sillä, tuo on minusta ihan hyvä.
Tällä logiikalla pitäisi myös operaattori nimen näkyä sellaisen kuin olin sen makeitmine ohjelmalla laittanut, ja se pysyi kun tuhjensi luurin ja laittoi saman 2.2.1:n takaisin, mutta häipyi 3.0:lla.
ef0p kirjoitti:
Eli ei ole ominaisuus.
Eli kun minulla oli 2.2.1:ssä jailbreak, ja olin laittanut akkunäytön numeroiksi, eli näkyi vaan esim. 50 niin sen takia nyt näkyy 50% + se akunkuva. Tuntuu aika oudolta selitykseltä, mistä tämä tieto on?
Ei sillä, tuo on minusta ihan hyvä.
Tällä logiikalla pitäisi myös operaattori nimen näkyä sellaisen kuin olin sen makeitmine ohjelmalla laittanut, ja se pysyi kun tuhjensi luurin ja laittoi saman 2.2.1:n takaisin, mutta häipyi 3.0:lla.
Kyllä mulla siellä lukee ainakin "Punppis" vaikka on Soneran 3.0 eikä enää JB Kyllä ne akkuprosentitkin sieltä JB:stä on...
punppis kirjoitti:
Kyllä mulla siellä lukee ainakin "Punppis" vaikka on Soneran 3.0 eikä enää JB Kyllä ne akkuprosentitkin sieltä JB:stä on...
No mikähän multa sen sitten poisti, ja mikä oikein muutti sen prosenttinäkymän noinkin erilaiseksi, ja se oli 3.0:ssa tuollainen jo ennen JB:tä. Ehkä joskus selviää, tuohon nyt olen kuitenkin tyytyväinen, joten ei se mitään