kai sä palautit puhelimen myös?Marbo kirjoitti:Ei vitsi! Jailbreikkasin puhelimen uusiks ja EI. Sama ongelma jatkuuMarbo kirjoitti:Osaiskohan joku vähän hjelppiä? Olen jailbreikannu puhelimen joka on 3G ja 3.0 asennettuna. Nyt koitan cydiasta jotain asentaa niin se pakottaa päivittämään yhen sourcelistin, no ei siinä sinäänsä mitään. Mutta kun se alkaa päivittämään sitä source listiä niin se herjaa että cydia yrittää ylikirjottaa sitä pakettia mikä on jo olemassa ja jotain erroria sitten. Eli ei onnistu.
Tässä kuva siitä virheestä:
Olen myös asentanut cydiasta Terminal ohjelman jolla pääsen selaamaan puhelinta komentoriviltä, mutta en saa nyt poistettua tuota pakettia. Herjaa oikeuksista. Onko iphonessa jotain sudo useria? Miten saisin poistettua sen paketin että pääsisin taas asentelemaan uusia?Mitäköhän tämä meinaa?
iPhone 3G. OS3.0 JB+Unlock
-
Re: iPhone 3G. OS3.0 JB+Unlock
Viesti Kirjoittaja eqe »
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kenen Twitteriä katsoit? Itse en ainakaan huomannut tuohon viittaamaan mitään. Muuta kuin sen, että jotain ongelmia oli vielä...heisulivei kirjoitti:Lueskelin tuossa juuri DevTeamin Twitterii ja siellä huhuttiin että Ultrasn0w julkaistaan tänään.
-
Viesti Kirjoittaja kuimu »
Tuntuu että planetbeingiä vakoilemalla saa ajankohtaisimmat tiedot: http://twitter.com/planetbeingTege kirjoitti:Kenen Twitteriä katsoit? Itse en ainakaan huomannut tuohon viittaamaan mitään. Muuta kuin sen, että jotain ongelmia oli vielä...heisulivei kirjoitti:Lueskelin tuossa juuri DevTeamin Twitterii ja siellä huhuttiin että Ultrasn0w julkaistaan tänään.
-
Katoppas eipä tullut tuota päivemmällä huomattua...kuimu kirjoitti:Tuntuu että planetbeingiä vakoilemalla saa ajankohtaisimmat tiedot: http://twitter.com/planetbeingTege kirjoitti:Kenen Twitteriä katsoit? Itse en ainakaan huomannut tuohon viittaamaan mitään. Muuta kuin sen, että jotain ongelmia oli vielä...heisulivei kirjoitti:Lueskelin tuossa juuri DevTeamin Twitterii ja siellä huhuttiin että Ultrasn0w julkaistaan tänään.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Joo kyllähän mä palautin, tossa illan jotain sitten puhelimella Cydiassa räpelsin ja johan toi lähti pois ja toimii taas normaalistieqe kirjoitti:kai sä palautit puhelimen myös?Marbo kirjoitti:Ei vitsi! Jailbreikkasin puhelimen uusiks ja EI. Sama ongelma jatkuuMarbo kirjoitti:Osaiskohan joku vähän hjelppiä? Olen jailbreikannu puhelimen joka on 3G ja 3.0 asennettuna. Nyt koitan cydiasta jotain asentaa niin se pakottaa päivittämään yhen sourcelistin, no ei siinä sinäänsä mitään. Mutta kun se alkaa päivittämään sitä source listiä niin se herjaa että cydia yrittää ylikirjottaa sitä pakettia mikä on jo olemassa ja jotain erroria sitten. Eli ei onnistu.
Tässä kuva siitä virheestä:
Olen myös asentanut cydiasta Terminal ohjelman jolla pääsen selaamaan puhelinta komentoriviltä, mutta en saa nyt poistettua tuota pakettia. Herjaa oikeuksista. Onko iphonessa jotain sudo useria? Miten saisin poistettua sen paketin että pääsisin taas asentelemaan uusia?Mitäköhän tämä meinaa?

-
Viesti Kirjoittaja eqe »
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
-
Viesti Kirjoittaja anzi80 »
Asennettu ja saunalahden verkko löytyi. Valittelee tosin, että "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida. Et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua", eli asetuksissa vikaa. Eilen vasta sain puhelimen, joten enpä ole ennättänyt vielä pahemmin siihen vielä perehtyä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Redum »
Tätä on odoteltu jo jonkun aikaa kun tuli tyhmyyksissäni ostettua liian uudella firmwarella oleva puhelin tutkimatta asiaa sen tarkemmin

Mitenköhän sonera suhtautuu datasopimuksen irtisanomiseen? Kun puhelinta hommatessani en ottanut mitään muuta kuin datapaketin ilman mitään puhe/tekstipakettia.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Eipä ne mitään sano. Ja tuon voi irtisanoa Soneran sivuilta "Omat sivut" -osiosta.Redum kirjoitti:Elisan kortti sisällä ja toimii aivan loistavasti.
Tätä on odoteltu jo jonkun aikaa kun tuli tyhmyyksissäni ostettua liian uudella firmwarella oleva puhelin tutkimatta asiaa sen tarkemmin
Mitenköhän sonera suhtautuu datasopimuksen irtisanomiseen? Kun puhelinta hommatessani en ottanut mitään muuta kuin datapaketin ilman mitään puhe/tekstipakettia.
-
Viesti Kirjoittaja Vaahtera »
Ratkaisu easy: Asetukset - Yleiset - Verkko - Matkapuhelindataverkko ja APN kohtaan sana: internetanzi80 kirjoitti:Asennettu ja saunalahden verkko löytyi. Valittelee tosin, että "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida. Et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua", eli asetuksissa vikaa. Eilen vasta sain puhelimen, joten enpä ole ennättänyt vielä pahemmin siihen vielä perehtyä.Ehkäpä töiden jälkeen sitten lisää..
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Saunalahden liittymällähän tässä pitäisi lukea "internet.saunalahti" jotta toimisiVaahtera kirjoitti:Ratkaisu easy: Asetukset - Yleiset - Verkko - Matkapuhelindataverkko ja APN kohtaan sana: internetanzi80 kirjoitti:Asennettu ja saunalahden verkko löytyi. Valittelee tosin, että "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida. Et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua", eli asetuksissa vikaa. Eilen vasta sain puhelimen, joten enpä ole ennättänyt vielä pahemmin siihen vielä perehtyä.Ehkäpä töiden jälkeen sitten lisää..

-
Viesti Kirjoittaja anzi80 »
Juu, eipä tuossa montaa sekuntia mennytkään haulla etsiessä. En siis malttanutkaan odotella töiden loppumista.Vaahtera kirjoitti:Ratkaisu easy: Asetukset - Yleiset - Verkko - Matkapuhelindataverkko ja APN kohtaan sana: internetanzi80 kirjoitti:Asennettu ja saunalahden verkko löytyi. Valittelee tosin, että "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida. Et ole tilannut matkapuhelindatapalvelua", eli asetuksissa vikaa. Eilen vasta sain puhelimen, joten enpä ole ennättänyt vielä pahemmin siihen vielä perehtyä.Ehkäpä töiden jälkeen sitten lisää..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
Minulla on tyhmä kysymys aiheeseen liittyen, eli pitääkö ennen reds0wn käyttöä luoda ipsw tiedosto jollain? Minulla tuli heti alkuunsa viesti että " Please select corresponding ipsw -file to your CURRENT firmware" ja browse... -nappi. Mitään ipsw tiedostoa luonnollisesti koneella ole tähän hätään. Minulla On Mac. / Iphone 3.0 nature versiona (vielä)
IPad 2017
Oneplus 5
-
Ei tarvitse tehdä.MacSaukko kirjoitti:Hei
Minulla on tyhmä kysymys aiheeseen liittyen, eli pitääkö ennen reds0wn käyttöä luoda ipsw tiedosto jollain? Minulla tuli heti alkuunsa viesti että " Please select corresponding ipsw -file to your CURRENT firmware" ja browse... -nappi. Mitään ipsw tiedostoa luonnollisesti koneella ole tähän hätään. Minulla On Mac. / Iphone 3.0 nature versiona (vielä)
Tässä ohjeet:
http://www.iclarified.com/entries/index ... =11&seid=2
Edit. Joku voisi lisää tonne heti alkupostaukseen: http://www.iclarified.com/index.php Tuon urlin niin ei tartte jokaisen kysellä erikseen.
-
Viesti Kirjoittaja funrally »
Muuten on pirun hyvä puhelin.....sääli vaan ettei sitä kaikki vielä tiedä
jos joku vastaa niin kiitoksia vaan ja hyvää kesää!!!
-
No tuossa yllä olevassa postauksessani on ohjeet mutta tässä ne uudestaan.funrally kirjoitti:terve! Mulla on soneran kyky ostettu viimevuoden lopulla ja se on jailbreikattu, 2.2(5g77) ja modeemin firmis on 02.28.00. En muista millä ohjelmalla tein sen JB:n, joten voisiko joku asian tunteva kertoa että miten päivitän 3.0 versioon ja teen jailbreaken?
-
Viesti Kirjoittaja ballo »

iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G
--------------------------------------------------------------
-
Tege kirjoitti:No tuossa yllä olevassa postauksessani on ohjeet mutta tässä ne uudestaan.funrally kirjoitti:terve! Mulla on soneran kyky ostettu viimevuoden lopulla ja se on jailbreikattu, 2.2(5g77) ja modeemin firmis on 02.28.00. En muista millä ohjelmalla tein sen JB:n, joten voisiko joku asian tunteva kertoa että miten päivitän 3.0 versioon ja teen jailbreaken?
No joo mutta millä noista ohjeista, eli mitä eroo on noilla ultrasnow ja redsnow...ja mitä kaikkee sori kun en ymmärrä
Eli mulla sonera 2.2 eli edellinen päivitys ja modeemi 02.28.00
tattis
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Redsnow jailbreakkaa jonka jälkeen voi asentaa cydian kautta ultrasnown joka unlockaa.funrally kirjoitti:No joo mutta millä noista ohjeista, eli mitä eroo on noilla ultrasnow ja redsnow...ja mitä kaikkee sori kun en ymmärrä
-
-
Voit vetää.funrally kirjoitti:No voi, eli pitääkö mun ensin päivittää toi vanha 2.2 jb versio 3.0 orkkis versioon itunesissa vai miten sen teen, vai vedänkö mä suoraan ton 2.2jb version tolla redsnowlla 3.0 ksi
-
Meneekö oikein jos päivitän 2.2 jb version suoraan itunesista 3.0 ksi ? voinko sen jälkeen tehdä JB:N redsnowlla?Tege kirjoitti:Voit vetää.funrally kirjoitti:No voi, eli pitääkö mun ensin päivittää toi vanha 2.2 jb versio 3.0 orkkis versioon itunesissa vai miten sen teen, vai vedänkö mä suoraan ton 2.2jb version tolla redsnowlla 3.0 ksi
-
Viesti Kirjoittaja Vaahtera »

-
Viesti Kirjoittaja eqe »
iPad WiFi 16Gb
iPhone 4 32gb Black
iPhone 3G 16gb White
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka