Nyt ei pienet ukonilmat tai sähkökatkokset haitata leffanautintoa.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja eqe »
joka kerta ku katon tuota näppistä se näyttää niin kauniiilta <33 Kuola valuu joka kerta aah... pakko ostaa joku kerta poies...Pikkuroope kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Kukin tyylillään, mutta eikö vastaavalla rahalla saisi huomattavasti laadukkaamman näytön kuin Cinema..?Anghorn kirjoitti:Pitäis itsekin hankkia tuollainen alunäppis ja Mahtirotta sen kaveriksi. Mutta katsellaan niitä sitten, kun saan rahat kasaan uutta Miniä varten. On sitä tekemistä siinäkin, kun kaksymppinen Cinema tulee lohkaisemaan sen verran ison palan säästöistä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ja samalla vielä isommankin...Aries kirjoitti:Kukin tyylillään, mutta eikö vastaavalla rahalla saisi huomattavasti laadukkaamman näytön kuin Cinema..?Anghorn kirjoitti:Pitäis itsekin hankkia tuollainen alunäppis ja Mahtirotta sen kaveriksi. Mutta katsellaan niitä sitten, kun saan rahat kasaan uutta Miniä varten. On sitä tekemistä siinäkin, kun kaksymppinen Cinema tulee lohkaisemaan sen verran ison palan säästöistä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Eipä tuohon noin 250 euroon ole oikein löytynyt sellaista näyttöä, joka olisi suuremmin kiinnostanut. Cinemoista on muutenkin ihan hyviä kokemuksia ja sellaista kuolannut jo pitkään. Se on mulle ollut vähän sellainen "tuollainen sitten joskus" -hankinta.Aries kirjoitti: Kukin tyylillään, mutta eikö vastaavalla rahalla saisi huomattavasti laadukkaamman näytön kuin Cinema..?
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Hieno lasi. Itse lainaillut silloin tällöin Sigman 10-20mm-kakkulaa ja kyllähän se 10mm antaa ihan uusia kuvakulmia.Aries kirjoitti:Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM
Kohtalaisen passeli ajoitus: tuo putki oli tullut liikkeeseen alle 2h sitten käytettynä kun marssin laajakulmaa ostamaan
Mutta käytetty tai ei, niin kyllä tuosta joutuu todella monta rahaa maksamaan. Canonilla katteet kunnossa noissa
Viesti Kirjoittaja hipics »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Hetki piti kattoa et näyttääpä kummallisen tutulta tuo kuva, mutta näköjään minä sen olen ottanutkinkinkki kirjoitti:Nonniin nyt on hommattu myös
Sekä kaveriksi imac:kille MacBook alu
KUVA
Joo kaupat tehtiin tänään pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin tuohon koneeseenTont_za kirjoitti:Hetki piti kattoa et näyttääpä kummallisen tutulta tuo kuva, mutta näköjään minä sen olen ottanutkinkinkki kirjoitti:Nonniin nyt on hommattu myös
Sekä kaveriksi imac:kille MacBook alu
KUVAkaveri sai ilmeisesti macbookin myytyä, hieno homma
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Mitäpä tuo haittaisi, muutenkin se on kaikkien nähtävilläkinkki kirjoitti: Joo kaupat tehtiin tänään pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin tuohon koneeseeneikait haittaa että laitoin tämän kuvan tänne ?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Aperture »